پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ساخت آسان با سرام پخش برخلاف “افزایش قیمت مسکن در سال ۱۴۰۱”

تحلیل-قیمت-مسکن-در-نیمه-دوم-سال1401

ساخت آسان با سرام پخش برخلاف “افزایش قیمت مسکن در سال ۱۴۰۱”

آیا در نیمه ساخت‌وساز،  با گرانی مصالح و تجهیزات ساختمان مواجه شده‌اید؟!

با توجه به بالا رفتن روزافزون قیمت‌های مصالح و تجهیزات ساختمانی و حالا در نیمه دوم سال خبر رشد چند برابری قیمت‌ها به گوش رسیده است اما این افزایش قیمت‌ها ناشی از چیست و چگونه می‌توان از آن جلوگیری کرد؟

در رابطه با افزایش قیمت مسکن در نیمه دوم سال دو دیدگاه وجود دارد برخی بر این باورند که همانند نیمه اول سال قیمت مسکن راکد است اما برخی برخلاف این نظریه باور دارند آتش زیر خاکستر بوده و به‌زودی قیمت‌ها رشد چند برابری خواهد داشت! نظر شما چیست کدام دیدگاه درست است؟!

قطعاً شما هم نمی‌خواهید ساختمانی را که تا چند ماه گذشته متری ۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شده است را اکنون متری ۱۶ میلیون تومان خریداری کنید؛ بنابراین بهتر است هر شخصی که در صنعت ساخت‌وساز دستی دارد و مشغول فعالیت است به بهترین نحو ممکن به دنبال راه چاره برای جلوگیری از این افزایش قیمت‌ها باشد تا بتوانیم تا حدی در ثابت ماندن قیمت‌ها دخیل باشیم.

چگونه می‌توان از گرانی ساخت مسکن جلوگیری کرد؟

قطعاً در ساخت یک ساختمان چندین طبقه، عوامل مختلفی دخیل است و ازجمله مهم‌ترین این عوامل فروشندگان مصالح و تجهیزاتی ازجمله آهن، انواع آجر، بلوک، سنگ و موزاییک، پرسلان و… است که همگی درنهایت باعث شکل‌گیری یک ساختمان می‌شوند، بنابراین اگر در هر بخشی افزایش قیمت صورت بگیرد در قیمت کلی ساختمان نیز این افزایش قیمت کاملاً مشهود است.

نقش-سرام-پخش-در-کاهش-هزینه-های-ساخت-و-ساز

فروشگاه آنلاین سرام پخش اولین بازار آنلاین فعال در زمینه مصالح ساختمانی است و نحوه کارکرد این پلتفرم به‌گونه‌ای است که ارتباط بین فروشندگان و مصرف‌کنندگان حوزه ساختمانی را در کشور آسان‌تر کرده است، خوشبختانه مجموعه سرام پخش که در زمینه فروش کاشی و سرامیک، انواع چینی بهداشتی، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات نصب و… فعال است با فراهم کردن قابلیت خرید اقساطی و همچنین خرید عمده کاشی، خرید عمده شیرآلات و چینی بهداشتی این مسیر را برای پیمانکاران و افراد فعال در زمینه ساخت‌وساز آسان کرده که برخلاف آنچه در بازار و جامعه خبر آن به گوش می‌رسد و حاکی از افزایش قیمت‌ها و نبود مصالح و تجهیزات است، سرام پخش این مشکل را به‌صورت کلی حل کرده است و نه‌تنها تمامی تجهیزات یک ساختمان را فراهم می‌کند بلکه شرایط قسطی را برای تمام مشتریان در نظر گرفته است که این مسئله تا حد زیادی به جلوگیری از افزایش قیمت ملک و ساختمان کمک‌کننده است.

 خرید عمده انواع کاشی، چینی بهداشتی، شیرآلات و … از بازار آنلاین سرام پخش

خرید عمده کاشی سرامیک

بنابراین اگر شما نیز در زمینه ساخت ساختمان‌های مسکونی، تجاری، یا غیره فعالیت دارید برای خرید هرگونه تجهیزاتی ازجمله کاشی و سرامیک، پرسلان، سنگ و موزاییک، چینی بهداشتی، تجهیزات نصب و… به‌راحتی به‌صورت نقد و اقساط تمامی مصالح و تجهیزات خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی و در صورت هرگونه سؤالی کارشناسان مجموعه سرام پخش آماده پاسخگویی به سؤالات شما در این زمینه هستند.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments