پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انتخاب بهترین کاشی سرامیک برای پروژه شما

انتخاب بهترین کاشی سرامیک برای پروژه شما

طیف گسترده طرح‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های کاشی سرامیکی، مزیت بهینه‌ای را هنگام انتخاب کاشی سرامیکی به شما می‌دهد. بهترین کاشی سرامیکی می‌تواند واقعاً زیبایی شناسی شخصی را که برای خانه خود برنامه ریزی کرده اید تکمیل کند.

 

درک ماهیت کاشی سرامیکی، بررسی مزایای آن و مقایسه گزینه ها برای تصمیم گیری آگاهانه ضروری است.

کاشی سرامیکی مناسب را از کجا تهیه کنیم می توانید کاشی سرامیکی را از طریق فروشگاه های مختلف از جمله فروشگاه های بهسازی خانه، نمایشگاه ها و خرده فروشان آنلاین خریداری کنید. در همه موارد، مهم است:

به دنبال کاشی های مناسب برای پروژه خود باشید. به عنوان مثال، کاشی هایی با مقاومت در برابر لغزش مناسب برای مناطقی که در معرض رطوبت هستند. نمونه هایی از کاشی را در رنگ، شکل و اندازه ای که در نظر دارید تهیه کنید. به این ترتیب می توانید آنها را برای پروژه خود در محل بررسی کنید. همچنین از نصاب خود بخواهید قبل از نصب، یک چیدمان خشک نمونه ایجاد کند تا بتوانید کاشی را در یک الگوی خاص ببینید. مقدار مورد نیاز برای پروژه و در دسترس بودن آن را در طول جدول زمانی پروژه خود درک کنید. همراه با گزینه های کاشی خود، رنگ دوغاب را نیز در نظر بگیرید تا کل نصب را هماهنگ کنید. گزینه های رنگ دوغاب می تواند بر یک طرح تأکید کند یا آن را به حداقل برساند یا جزئیات دیگری را به طرحی که شاید در نظر نگرفته اید بیاورد. سطوح و عناصر مانند کابینت، سخت افزار، رنگ آمیزی و نورپردازی را هماهنگ کنید. هزینه را با در نظر گرفتن عوامل نصب تعیین کنید. به عنوان مثال:

آیا هزینه پروژه بیشتر خواهد شد زیرا برای مطابقت با الگویی در طرح به کاشی اضافی نیاز دارید؟ آیا هزینه پروژه کمتر می شود زیرا نصب ساده تر است و زمان کمتری برای نصب نیاز دارد؟ انتخاب های خود را با پیمانکار/نصب کننده کاشی خود مرور کنید.

با یک متخصص سرامیک تایید شده کار کنید یک متخصص کاشی می تواند به شما در انتخاب بهترین کاشی سرامیکی کمک کند. به طور خاص، یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) می تواند شما را به سمت بهترین تصمیم کاشی برای برآورده کردن انتظاراتتان هدایت کند.

یک CCTS می تواند با شما (معمولاً در یک نمایشگاه) برای کشف نوع پروژه ای که روی آن کار می کنید و همچنین نیازهای سبک زندگی شما همکاری کند. آنها همچنین می توانند در مورد چشم انداز طراحی که در نظر دارید و مشخصات فنی مورد نیاز پروژه شما کمک کنند. متخصص شما برای هدایت شما به سمت تمام ملاحظاتی که فرآیند تصمیم گیری را سرگرم کننده و رضایت بخش می کند، آموزش دیده است. می توانید مطمئن باشید که با مناسب ترین مواد برای پروژه خود کار می کنید.

خرید کاشی کابین دوش

هنگام خرید بهترین کاشی برای پروژه کابین دوش، یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) نیازهای مورد نظر برای دوش (مانند دسترسی) و نوع دوشی را که دارید یا در حال ساخت آن هستید در نظر می گیرد:

  • دوش سرپوشیده با درب
  • دوش بدون لبه
  • ترکیبی از دوش و وان
  • اتاق خیس

کاشی سرامیکی به درستی نصب و نگهداری شده، بخشی از یک سیستم نصب ضد آب است که قرن ها برای محافظت از زیرسازی و سازه شما در برابر آسیب آب مورد اعتماد بوده است.

یک متخصص کاشی CCTS هم در مورد زیبایی شناسی و هم در مورد عملکرد کاشی سرامیکی آموزش دیده است. آنها از طریق دوره های آموزش مداوم مورد نیاز، در مورد پیشرفت های جدید ساخت و استانداردهای نصب به روز می شوند. علاوه بر این، هر سه سال یکبار، دوره تمدید گواهینامه را می گذرانند.

مشخصات خاص برای نصب دوش می تواند بر انتخاب کاشی شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، یک دوش بدون لبه به فضایی و اندازه کاشی نیاز دارد که به نصب با شیب کمی به سمت زهکش اجازه دهد. متخصص شما می تواند انتخاب های کاشی را پیشنهاد دهد که به بهترین وجه با یک دوش بدون لبه به اندازه فضای شما کار کند. به همین ترتیب، یک اتاق خیس نیاز به کاشی کاری سقف دارد. متخصص شما می تواند شما را به سمت انتخاب هایی هدایت کند که برای کف، دیوار و سقف دوش شما مناسب باشد.

علاوه بر این، متخصصان CCTS نگهداری از کاشی سرامیکی را در کاربردهای مختلف درک می کنند و می توانند در مورد تمیز کردن ساده کاشی دوش شما به شما توصیه کنند.

خرید کاشی حمام

علاوه بر ملاحظات کاشی دوش، کفپوش حمام، پیشخوان ها، کاشی دیوار و اسپلش بک، همگی سطوحی هستند که از سطح محافظ کاشی سرامیکی در مناطقی که در معرض رطوبت هستند بهره می برند. سطوح خود را با کمک یک متخصص سرامیک تایید شده هماهنگ کنید تا گزینه ای را پیدا کنید که با عناصر موجود و همچنین سطوح در سایر مناطق خانه شما کار کند. سرویس بهداشتی مهمان می تواند مناطق سطحی کوچکتری باشد که در آن بتوانید با بودجه خود از گزینه های لوکس تری استفاده کنید.

خرید کاشی کفپوش

در حالی که ممکن است در حال خرید کفپوش کاشی سرامیکی برای یک اتاق یا برای استفاده در یک فضای باز باشید، تصمیم گیری در مورد کفپوش شما باید با زیبایی شناسی کل خانه شما هماهنگ باشد. انواع مختلفی از ظاهر موجود در کاشی سرامیکی شامل مینیمالیستی، زیست دوست، سنتی، شهری، مزرعه و موارد دیگر می شود.

مطمئن نیستید که سبک شما چیست؟ به یک متخصص کاشی اعتماد کنید تا به شما در تعیین اینکه کدام سبک با خانه شما مطابقت دارد، از جمله گزینه هایی که با سبک التقاطی یا انتقالی کار می کنند، کمک کند.

علاوه بر توجه به سبک، یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) می تواند در مورد ملاحظات مربوط به کفپوش که به مواد دیگر، رنگ های اضافی و/یا سایر سبک های کاشی منتقل می شود، و همچنین در صورتی که قصد استفاده از کفپوش گرمایش تابشی را دارید، به شما توصیه کند.

خرید کاشی آشپزخانه

کاربردهای کاشی سرامیکی در آشپزخانه شامل کف آشپزخانه، اسپلش بک، پیشخوان و حتی روکش کابینت و جزیره آشپزخانه می شود. “خانواده های” کاشی سرامیکی مجموعه هایی با تغییرات را برای ارائه اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف برای هماهنگ کردن یک ظاهر کامل آشپزخانه ارائه می دهند.

اگر فقط در حال کاشی کاری یک بخش از آشپزخانه خود مانند اسپلش بک هستید، یک متخصص سرامیک تایید شده می تواند تغییرات درون یک مجموعه کاشی را به شما نشان دهد تا تناسب کامل را برای پروژه خود پیدا کنید.

خرید کاشی فضای باز

فضای باز به ما امکان می دهد راحتی خانه هایمان را به فضای باز بیاوریم. کاشی سرامیکی گزینه هایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا همان ظاهر کاشی را از داخل به خارج برای زیبایی شناسی یکنواختی که فضای زندگی شما را گسترش می دهد، منتقل کنید.

فضای باز می تواند شامل شومینه، آشپزخانه های بیرونی، مسیرهای پیاده روی، استخرها، پاسیوها، ایوان ها و نماها باشد. همچنین، از متخصص کاشی CCTS خود در مورد کاشی سرامیکی مناسب برای شرایط انجماد و ذوب شدن منطقه خود سوال کنید. کاشی سرامیکی در برابر نور خورشید یا مواد شیمیایی استخر محو نمی شود و نگهداری آسان آن را مانند کاشی داخلی شما فراهم می کند. این به معنای مقاومت در برابر لکه و خراش و مقاومت در برابر آسیب ناشی از افتادن شاخه ها و مبلمان سنگین فضای باز است. کاشی سرامیکی در صورت قرار گرفتن در معرض گرما ذوب نمی شود و بخارهای سمی از خود ساطع نمی کند، بنابراین می توانید از کاشی سرامیکی در اطراف شومینه یا آتشدان فضای باز خود استفاده کنید.

کاشی سرامیکی برای ایوان ها و پاسیوهای شیک شامل استفاده از سنگفرش های پرسلانی ۲ سانتی متری است که می توان آنها را روی شن یا چمن نیز نصب کرد.

خرید کاشی موزاییک

اندازه کوچکتر امکان ترکیب خلاقانه رنگ ها و الگوها را برای ایجاد چیدمان های سفارشی و حتی دیوارنگاره های تزئینی فراهم می کند. طیف کاملی از رنگ ها را در یک شکل یا مجموعه ای از اشکال را در یک خانواده رنگی انتخاب کنید تا بتوانید یک موزاییک مطابق با سلیقه خود ایجاد کنید.

برخی از کاشی های موزاییک برای سهولت نصب روی مش نصب می شوند. کاشی ها را می توان از مش جدا کرد و با رنگ های جایگزین جایگزین کرد تا الگوی تصادفی یا تکرار شونده ایجاد شود.

خرید کاشی اسلب

در حالی که کاشی های موزاییک کوچکترین کاشی هایی هستند که پیدا می کنید، پنل ها/اسلب های کاشی پرسلانی با ضخامت کم، کاشی های اسلب هستند که می توانند تا ۴.۵ متراندازه داشته باشند! این کاشی های بزرگ، جلوه های زیبا و کاغذ دیواری مانند، ظاهر طبیعی سنگ یا سنگ های قیمتی غول پیکر ایجاد می کنند و به دلیل تعداد کمتر خطوط دوغاب، انتخابی محبوب برای ایجاد ظاهری مینیمالیستی هستند.

با وجود چنین اندازه بزرگی، پنل ها/اسلب های در کاربرد بسیار متنوع هستند و برای کفپوش، پیشخوان، مبلمان سفارشی، کاشی دیوار و اسپلش بک به خوبی کار می کنند. استفاده از کاشی  بزرگ نیاز به ابزار تخصصی و استانداردهای نصب دارد. یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) می تواند در مورد سوالاتی که باید از نصاب خود بپرسید تا بفهمید آیا آنها برای نصب کاشی اسلب واجد شرایط هستند، به شما مشاوره دهد.

خرید کاشی طرح چوب

عاشق ظاهر چوب هستید اما به دنبال چیزی بادوام تر هستید؟ سطح سخت پخته شده کاشی سرامیکی با طرح چوب در برابر خراشیدگی، لکه شدن، فرو رفتگی و رنگ پریدگی مقاوم است. علاوه بر این، کاشی سرامیکی بدون نیاز به بازسازی مجدد که برای چوب ضروری است، سال به سال عالی به نظر می رسد. این مزایای نگهداری کم، همراه با مقاومت کاشی سرامیکی در برابر آب و گرما به این معنی است که کاشی سرامیکی با طرح چوب شما، هم از نظر زیبایی و هم از نظر دوام ویژگی هایی را دارد که نیاز دارید.

در حالی که رنگ های خاکی سنتی چوب در ظاهر کاشی سرامیکی موجود است، یک متخصص سرامیک تایید شده می تواند ظاهر چوب را در رنگ های دیگر و همچنین سایر بافت ها، مانند این کاشی با طرح چوب با انتهای برش خورده به شما نشان دهد.

خرید کاشی رنگی

کاشی سرامیکی به دلیل داشتن طیف گسترده ای از گزینه های رنگی از سفیدترین سفیدها تا سیاه ترین سیاه ها، از رنگ های خاکی تا رنگ های جواهری – رنگ های مورد علاقه شما در رنگ های تند، طرح دار، پاستلی و رنگ های متنوع شناخته شده است.

یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) که از محصولات جدید مطلع است، روندها و خطوط تولیدکنندگان را درک می کند تا به شما در انتخاب بهترین نوع کاشی برای پروژه خود در پالت رنگی مورد علاقه تان کمک کند.

خرید کاشی طرح دار

طرح ها می توانند در داخل هر قطعه کاشی گنجانده شوند یا هر قطعه کاشی می تواند برای ایجاد یک طرح بزرگتر به هم متصل شود. (به خاطر داشته باشید که شکل و رنگ کاشی نیز می تواند برای ایجاد الگو نصب شود.) هنگام خرید کاشی طرح دار، یک متخصص کاشی می تواند به شما کمک کند تا ملاحظات مهم الگوهای مختلفی را که با یک کاشی خاص می توانید ایجاد کنید، نحوه تأثیر رنگ دوغاب بر الگوی شما و نحوه محاسبه مقادیر خرید برای مطابقت با الگو در نصب خود را درک کنید.

خرید کاشی ضد لغزش

یکی از مهم ترین مزایای همکاری با یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) این است که آنها آخرین پیشرفت های سازندگان و صنعت را مطالعه می کنند. به عنوان نمونه ای از این دانش مهم، روش تست استاندارد ملی آمریکا برای اندازه گیری ضریب اصطکاک دینامیکی مواد کفپوش سخت (ANSI A326.3) در سال ۲۰۲۲ برای گنجاندن یک سیستم طبقه بندی استفاده از محصول پنج دسته ای مورد بازنگری قرار گرفت تا تولیدکنندگان مواد کفپوش سخت بتوانند بر اساس ویژگی های مقاومت در برابر لغزش محصولات خود، امکان استفاده از مناطق را برای کفپوش ها گزارش دهند.

با متخصص سرامیک تایید شده خود در مورد کاربرد مورد نظر برای فضای خود صحبت کنید تا بتوانید طبقه بندی دسته بندی محصول را بررسی کنید. سازندگان می توانند یک یا چند مورد از این دسته ها را برای یک محصول خاص مشخص کنند. یک متخصص سرامیک تایید شده می تواند به شما کمک کند تا از سیستم طبقه بندی برای یافتن بهترین گزینه های کاشی برای پروژه خود استفاده کنید:

  • داخلی، خشک (ID): مانند فضای داخلی خانه بدون منابع آب
  • داخلی، مرطوب (IW): مانند ورودی ها و فضای داخلی خانه در معرض رطوبت از جمله حمام و آشپزخانه
  • داخلی، مرطوب به علاوه (IW+) : مانند اتاق های بخار
  • خارجی، مرطوب (EW): مانند فضاهای مسطح زندگی در فضای باز از جمله عرشه استخر، مسیرهای پیاده روی، پاسیوها و پیاده روها
  • روغن / گریس (O/G): مانند مناطقی که به طور مرتب در معرض مایعات خودرو، مناطق آماده سازی غذا با گریل و هر ناحیه ای که ممکن است روغن، گریس و / یا چربی وجود داشته باشد

وجود این اطلاعات کاربرد محصول در بازار منجر به مشخصات بهتر کاشی برای پروژه ها و به تبع آن کاهش حوادث لغزش می شود که برای ایمنی مصرف کننده قابل توجه است.

خرید کاشی اقتصادی

کاشی سرامیکی به دلیل زیبایی و دوام بی انتهایش قرن هاست که انتخاب ترجیحی در سراسر جهان بوده است. این کاشی نگهداری کمتری دارد و طول عمر با کیفیتی را ارائه می دهد که عمر مفید یک ساختمان را اندازه گیری می کند. دوام کاشی سرامیکی ارزش چرخه عمر را به ارمغان می آورد که از سایر کفپوش ها در هزینه هر فوت مربع در طول زمان بهتر عمل می کند.

کاشی های سرامیکی در طیف گسترده ای از رنگ ها، شکل ها و سبک ها عرضه می شوند – و همچنین طیف وسیعی از قیمت ها را دارند.

خرید محصولات کاشی پایدار

کاشی سرامیکی یک انتخاب هوشمندانه برای کاهش تأثیرات منفی زیست محیطی، مصرف منابع و ضایعات تخریب است. این امر به ویژه در مقایسه با محصولات کفپوش که نیاز به تعویض مکرر دارند، مشهود است. یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) می تواند این مزایای زیست محیطی را با شما بررسی کند:

تولید و مواد اولیه آمریکای شمالی به تولیدکنندگان کاشی در بسیاری از مناطق اجازه می دهد تا محصولاتی را با مواد اولیه محلی تولید کنند. این امر تا حد زیادی مصرف انرژی و آلایندگی حمل و نقل مسافت های طولانی را کاهش می دهد. در بسیاری از موارد، شرکت ها مواد اولیه را از فاصله۸۰۴ کیلومتر از هر دو کارخانه تولیدی و محل کار استخراج می کنند. علاوه بر این، خاک رس و سایر مواد مورد استفاده برای ساخت کاشی به وفور یافت می شوند.

کاشی سرامیکی و پایداری

کاشی سرامیکی به دلیل جرم حجمی حرارتی استثنایی خود می تواند مقدار انرژی مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش را کاهش دهد. علاوه بر این، نمای کاشی تهویه شده می تواند مصرف انرژی ساختمان را تا ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش دهد. این به دلیل اثر دودکش طبیعی است که بین سازه و نما ایجاد می شود. کاشی در تابستان هوای گرم را تخلیه می کند و عایق آن در زمستان موثرتر است.

استفاده از کاشی های با رنگ روشن به جای مصالح سنتی سنگفرش می تواند جذب گرما یا اثر جزیره گرمایی در یک منطقه را کاهش دهد. مناطق شهری ممکن است نیاز به ساختمان های سبز برای کاهش اثر جزیره گرمایی بالقوه داشته باشند.

بسیاری از کارخانه های کاشی سرامیکی به طور موثری کارخانه های با دور بسته هستند که بدون ضایعات، با سطوح بالای بازیافت و مدیریت کارآمد منابع کار می کنند.

بازسازی کننده ها اغلب می توانند روکش های کاشی سرامیکی را در طول بازسازی های اساسی نجات دهند و آنها معمولاً برای استفاده پرکننده تمیز واجد شرایط هستند.

کاشی سرامیکی ساخته شده در آمریکای شمالی در مقایسه با سایر انواع کفپوش ها، کمترین اثرات کلی زیست محیطی را دارد، در صورتی که با اعلامیه های محصول محیط زیستی که به صورت عمومی در دسترس هستند مقایسه شود. این شامل پایین ترین پتانسیل گرمایش جهانی گهواره تا گور (معیار کلیدی برای تعیین کربن تجسم یافته) و پایین ترین تخلیه منابع سوخت های فسیلی است. این میزان به طور قابل توجهی کمتر از کفپوش ساخته شده از مواد پایه پلاستیکی مانند کاشی و تخته های وینیل لوکس است.

راهنمای مواد تشکیل دهنده کاشی سرامیکی در کل صنعت، تعهد این صنعت را به ثبات، دقت و شفافیت در گزارش محصولات خود نشان می دهد و پشت بسیاری از ابتکارات مشابه مانند اعلامیه های محصول محیط زیستی (EPD) و گواهینامه های محصولات Green Squared® قرار دارد. استفاده از کاشی سرامیکی می تواند به سازندگان در دریافت اعتبارات بهینه سازی ساختمان سبز و مطابقت با برنامه های صدور گواهینامه ساختمان سبز مانند LEED، WELL و Living Building Challenge کمک کند.

خرید کاشی منحصر به فرد

کاشی سرامیکی راه های زیادی را برای داشتن ظاهری منحصر به فرد ارائه می دهد. راستش را بخواهید، نصاب های ماهر کاشی، هر نصب کاشی سرامیکی را با استعداد خود به یک اثر هنری تبدیل می کنند. برای دستیابی به یک طراحی منحصر به فرد، بررسی این گزینه ها را با متخصص سرامیک تایید شده و نصاب خود در نظر بگیرید:

  • از اشکال مختلف کاشی با هم استفاده کنید
  • رنگ‌های مختلفی از یک شکل کاشی را ترکیب کنید
  • انتقال یک کاشی به کاشی دیگر یا متریال دیگر
  • انتخاب رنگ دوغابی که ویژگی دیگری را به طراحی کاشی وارد کند
  • با یک تولید کننده برای یک رنگ یا طرح سفارشی کار کنید
  • یک الگوی چیدمان غیرمعمول انتخاب کنید
  • به دنبال کاشی های دست ساز بگردید، جایی که هر کاشی منحصر به فرد است

خرید با یک متخصص

خرید کاشی سرامیکی جدید یک تجربه سرگرم کننده است. در حالی که انتخاب خود را انجام می دهید، باید به بسیاری از ملاحظات سبک و عوامل نصب توجه کنید. به یک متخصص سرامیک تایید شده اعتماد کنید تا در هر مرحله به شما راهنمایی کند.

 

 

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments