پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انرژی مثبت را به خانه بیاورید

انرژی مثبت را به خانه بیاورید

انرژی مثبت را به خانه بیاورید

  انرژی مثبت را به خانه بیاورید | برخی از این توصیه ها که می توانند بر قاعده مراقبتی و افزایش انرژی مثبت در محیط خانه, و بلعکس در خنثی نمودن انرژی های منفی, تاثیرگذار باشند را بیان می کنیم.

هر چقدر بتوانیم خانه را طوری تزیین کنیم که در نهایت سادگی، حس انرژی مثبت را به ما انتقال بدهد، شانس بیش تری برای موفقیت و دور شدن از استرس و تنش داریم .

ورودی منزل و استقبال از مهمان

وقتی وارد خانه یک غریبه یا یک دوست می شویم. در اغلب مواقع انرژی خاصی وجود دارد و ما را تحت تاثیر خود قرار می دهد که البته با ترکیبی از چیدمان اشیاء به وجود آمده است.

برای جذب انرژی مثبت, باید در چیدمان و دکوراسیون اقلام و اشیاء خود, انتخابی دقیق داشته باشیم. از این رو شما می توانید یک آینه در ورودی خانه قرار دهید, این کار حتی در فضاهای باریک نیز نتیجه می دهد. زیرا آینه ها نور را منعکس می کنند و فضا را روشن تر می سازد.

جدا از این, قرار دادن برخی از گیاهان و گل ها و ترکیب آنها در فضای ورودی به جلوه آراستگی ورودی خانه کمک می کند.

اشیاء شکسته و یا بسیار کهنه را دور بریزید.

عمل فنگ شویی معتقد است که اشیاء شکسته باید دور انداخته شوند, چرا که آنها برای مهمانان و حتی خودتان دارای انرژی منفی هستند و جریان انرژی مثبت موجود در محیط خانه را خنثی می سازند.

بطور مثال:ما می دانیم که یک مبل ۱۰ ساله, دیگر کارایی مناسب خود را تقریبا از دست داده است. از این رو زمانی که چهارچوب, حالت ارتجاعی فنرها و یا کوسن ها همه تقریبا کهنه یا از بین رفته اند. پس زمان آن است که شما آنها را برداشته و تعویض و نو نمایید.

اجازه دهید که هوای تازه در محیط خانه گردش کند.

بهداشت تنها دلیل آن نیست که صاحبان خانه ها پنجره های خود را باز می کنند. اجازه دهید نور به اغلب نقاط منزل شما وارد شود.

نور متوسطی که در طول روز به خانه شما وارد می شود سریعترین راه برای بیدار شدن است و البته شادی و خرسندی را به درون اتاق شما می آورد.

بنابراین پرده ها, پنجره ها و حتی درب حیات خلوت خود را باز کنید و اجازه دهید که خورشید خانه شما را روشن کند.

از انباشتگی اجتناب کنید.

برخی عادت دارند که همه چیز را نگه دارند, حتی اشیاء و وسایلی که دیگر از آنها استفاده نمی کنند و یا غیر قابل استفاده هستند. البته برخی نیز هستند که دچار اختلال هورمونی اجباری مانند اختلال وسواس هستند.

– اما نگران نباشید, زیرا این به معنای آن نیست که برای همیشه این چنین باقی می مانید.

– تنها راه برون رفت از این عمل و نیز تنها راهی که واقعا احساس خوبی هم داشته باشید این است, رفته رفته و به آرامی چیزهایی را که کمتر از بقیه به آنها نیاز دارید و راحتر می توانید از آن بگذرید را تعیین و دور بریزید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]انرژی مثبت را به خانه بیاورید


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments