پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک | کاشی و سرامیک امروزه دارای انواع و اقسام طرح و رنگ می باشد. ما دراین مقاله سعی داریم تا متقاضیان عزیز خرید کاشی و سرامیک را با انواع طرح و سبک کاشی و سرامیک آشنا نماییم تا آنها بتوانند مطابق با نیازهای فضای خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

کاشی سرامیک بتنی

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک
یکی از انواع کاشی و سرامیک مورد استفاده در ساخت و سازهای ساختمانی کاشی سرامیک بتنی است که به عنوان یکی از پر طرفدارترین پوشش دهنده های سطوح صنعتی شناخته می شود. از ویژگی های این نوع کاشی و سرامیک می توان به بافت ظریف و مرز بندی های تایل های کاشی و سرامیک آن اشاره کرد علاوه بر آن رنگ غالب این نوع کاشی سرامیک است که در طیف خاکستری می باشد و این رنگ خاکستری به فضای داخلی و خارجی می تواند جلوه ای جذاب را ببخشد. رنگ خاکستری می تواند در ترکیب با رنگ های کرم و قهوه ای چوب فضاهای سرد را به فضای گرم و دلچسب تبدیل نماید.

کاشی و سرامیک بافت دار

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک
این نوع کاشی کاری می‌تواند سرویس و حمام های قدیمی شما را با استفاده از مصالح مناسب مانند کاشی-سرامیک بافت دار تبدیل به یک سبک مدرن و جدید کند به همین روی پیشنهاد شرکت کاشی سازی خلیج به کسانی که قصد بازسازی و احیا سرویس های خانه های خود را دارند، این نوع کاشی کاری ها می باشد که زیبایی فضای مورد نظر شما را دوچندان می کند. همچنین فن آوری های جدید روز دنیا این امکان را به وجود آورده است که بتوانید طرح ها متنوعی را برروی این کاشی و سرامیک شبیه سازی کنید.

کاشی های منقوش

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک
کاشی‌های منقوش که همانند کاشی سرامیک بافت دار طرح های جدیدی راب رای شما به ارمغان خواهد آورد، البته قابل ذکر است که این کاشی ها به صورت ۳بعدی کارشده و برای مشتریانی که به دنبال تاثیر بصری زیادی هستند، این کاشی و سرامیک پیشنهاد می شود.

کاشی و سرامیک سه بعدی

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک
ویژگی که این نوع کاشی-سرامیک را منحصر به فرد می کند به واسطه خطای چشمی است که در کاربرد این کاشی ها درسرویس و حمام به وجود می آید بدین معنی که استفاده از مقیاس های متفاوت درکنار یکدیگر در اجرای این کاشی و سرامیک ها موجب زیبایی بیش از پیش آن ها می شود.

کاشی و سرامیک آجری

انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک
بنابر پیشینه ذهنی مردم که به دربافتی سنتی و تاریخی شکل گرفته است میتوان گفت به مصالحی که نمایانگر گذشته و حال و هوای گذشته ایرانیان است بیشتر توجه شده است، به همین روی درادامه به تفصیل این نوع کاشی و سرامیک می پردازیم. همانطورکه گفته شد این نوع دارای درون مایه ای سنتی است که امروز با سبک های مدرن و کلاسیک تلفیق شده است و به جز وجه ظاهری آن که این مفاهیم را انتقال می دهد، این کاشی ها در مقابل رطوبت مقاوم شده اند و دیگر مانند قدیم نیاز به نگهداری و تعمیر ندارند. همچنین این نوع کاشی و سرامیک با طرح های آجری فضا را برای شما عزیزان می تواند دل چسب و گرم تر نماید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]انواع طرح و نقش کاشی و سرامیک


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments