پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

با بازسازی ساختمان های قدیمی پول درآورید (بخش اول)

با بازسازی ساختمان های قدیمی پول درآورید (بخش اول)

با بازسازی ساختمان های قدیمی پول درآورید (بخش اول)

چگونه ارزش ملک خود را برای اجاره یا فروش بالا ببریم؟

خرید ملک قدیمی که از شرایط چندان خوبی ندارند، بازسازی و اجاره دادن آنها، یکی از استراتژی های درآمدزایی به عنوان سرمایه گذار در بازار املاک است. املاکی که مدت زیادی ست در اجاره بوده و قدیمی هستند، اغلب می توانند با تخفیف های زیادی خریداری شوند. در این مطلب نکاتی طلایی را بازگو می کنیم که در هنگام خرید ملک باید آن ها را در نظر بگیرید و همینطور بهترین راه کار های افزایش ارزش ملک را بیان می کنیم.

نکات طلایی برای پیش بینی افزایش ارزش ملک در آینده:

هنگام انتخاب و خریداری یک ملک برای اجاره، عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند به یک سرمایه گذاری خوب و پایدار منجر شود:

مجله

به قیمت اجاره املاک در آن منطقه نگاه کنید. آیا املاک طی ده سال گذشته در حال افزایش یا کاهش داشته  یا ثابت مانده است؟ اگر در حال خرید در منطقه ای هستید که در آنجا املاک در حال نوسازی هستند، ممکن است طی ۱۰ سال آینده، قیمت اجاره به طور قابل توجهی افزایش یابد.

تقاضای اجاره

آیا تعداد زیادی آپارتمان یا خانه های چند طبقه در منطقه وجود دارد؟ در این صورت، منطقه دارای تعداد زیادی از مالکِ اجاره دهنده است. بنابراین اگر ملک مطلوب خود را پیدا کردید، باید یک جریان ثابت از مستاجران علاقه مند به آن منطقه نیز داشته باشید.

دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی

اجاره هایی که در فاصله کمی با وسایل نقلیه عمومی قرار دارند، معمولا متقضی زیادی دارند. وسایل حمل و نقل شامل اتوبوس یا خط مترو می باشد.

امکان اضافه کردن اتاق خواب

اگرمی توانید ملک را از یک یک آپارتمان ۲ خوابه تبدیل به ۳ خوابه کنید؟  پس شما می توانید اجاره بهای بیشتری بگیرید. در بعضی از خانه ها با دیوارکِشی و اضافه کردن کمد به سالن غذا خوری یا پذیرایی به راحتی می توانید صاحب یک اتاق خواب اضافی شوید.

نزدیکی مدرسه

اغلب خانواده ها برای یک مدرسه خوب، ارزش زیادی قائل هستند. بنابراین نزدیکی با یک مدرسه خوب و معروف ارزش زیادی برای املاک به وجود می آورند و خانواده هایی که توانایی خرید خانه در آن منطقه را ندارند، در آن جا خانه اجاره می کنند.

بازار کار

آیا اشتغال در منطقه زیاد است؟ یا یک شرکت به تازگی یک دفتر مرکزی در آن منطقه افتتاح کرده است؟ یا کارمندان به راحتی و با ماشین یا حمل و نقل عمومی سرکار خود حاضر می شوند؟

داشتن پارکینگ

آیا ملکی که قصد خرید آن را دارید، پارکینگ دارد یا باید برای آن پارکینگ اجاره کنید. مطمئنا املاک دارای پارکینگ اختصاصی از شانس بیشتری برخوردارند. اگر ملک شما دارای پارکینگ اختصاصی نبود، می توانید هزینه پارکینگ را از هزینه اجاره کم کنید تا مشتریان بیشتری به ملک شما جذب شوند.

فضای بیرونی (حیاط، پاسیو یا بالکن)

فضای بیرون به خصوص برای خانواده ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

 بعد از انتخاب ملک موردنظرتان باید به دنبال نوسازی برخی از ویژگی های ملک باشید تا ارزش ملک افزایش داشته باشد. ابتدا به دنبال نوسازی هایی به توانید خودتان انجام دهید. اگر در نوسازی مهارتی ندارید و یا پیمانکار مورد اعتماد سراغ ندارید، به دنبال تعمیرات ظاهری و در مقیاس کوچک بگردید. برای مثال تعویض پیشخوان آشپزخانه یا لوله کشی ساختمان جزو تعمیرات ظاهری محسوب می شوند. اما برق کشی کل ساختمان نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد.

به یاد داشته باشید که هزینه های نوسازی می تواند به سرعت جبران شود و کسب درآمد شما از راه اجاره املاک را افزایش دهد.

خرید ملک بدون مستاجر

اگر ملک دارای مستاجر باشد، شما باید تا پایان قرارداد مستاجر برای نوسازی صبر داشته باشید. نوسازی املاک خالی از سکنه بسیار راحتتر و آسانتر خواهد بود. پس از اتمام نوسازی می توانید اجاره نامه بالاتری با مستاجران جدید ببندید.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments