پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

برای بازسازی قسمت های مختلف خانه چه کارهایی باید انجام داد؟

برای بازسازی قسمت های مختلف خانه چه کارهایی باید انجام داد؟

برای بازسازی قسمت های مختلف خانه چه کارهایی باید انجام داد؟

سرویس‌های بهداشتی

در سرویس‌های بهداشتی نیز با تغییرات کوچکی می‌توان ظاهر آن را به کلی تغییر داد، مگر این‌که بخواهید تاسیسات آن را نیز تغییر دهید، مثلا روشویی یا توالت را در جای دیگری بگذارید. در این صورت باید لوله‌کشی‌ها را چک کنید. اگر با همان لوله‌کشی‌های قدیمی بتوانید به خواسته خود برسید که عالی است وگرنه می‌بایست لوله‌کشی کنید تا به مقصود خود برسید.

اگر قصد شما از بازسازی این بخش جدی است، پس به عایق کردن کف و دیوارها نیز فکر کنید. احتمالا لوله‌ها نیز قدیمی و شاید حتی پوسیده باشند، حالا که تا این‌جا پیش رفته‌اید، آن‌ها را نیز بررسی کنید تا بعدا باز مشکلی برایتان پیش نیاید.

عوض کردن دیواره‌های سرویس بهداشتی با کاشی‌های جدید، تعویض شیرآلات قدیمی با شیرآلاتی مدرن، تعویض وان در صورت وجود یا صیقل دادن وان قدیمی، عوض کردن دوش و سردوش‌های قدیمی با مدل‌های جدید، یک تغییر جدی در ظاهر سرویس بهداشتی شما ایجاد خواهد کرد و اگر قصد شما همین بوده است، کافیست. با گذاشتن یک گلدان یا شمع‌های تزئینی نیز در این محیط می‌توانید به زیبایی بیش‌تر آن کمک کنید.

برای بازسازی قسمت های مختلف خانه چه کارهایی باید انجام داد؟

تاسیسات

برای بازسازی تاسیسات خانه، باید یکی از روش‌ها و انواع سیستم‌های گرمایشی را انتخاب کنید. گرمایش از کف، گرمایش از طریق قرنیز و دیوار، بخاری، موتورخانه، شومینه، پکیج یا اسپلیت روش‌های مرسومی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. البته بخاری تقریبا دیگر منسوخ شده و مرسوم نیست، موتورخانه هم دردسرها و مصرف زیادی برایتان به ارمغان خواهد آورد. شومینه و گرمایش از طریق دیوار نیز کل خانه شما را خصوصا اگر متراژ خانه زیاد باشد، گرم نمی‌کند.

بعد از انتخاب مدل گرمایشی، حالا باید زیرساخت و نیازهای پیاده‌سازی مدل مدنظرتان را بررسی کنید و کار را شروع کنید.

بعد از تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، تاسیسات مربوط به نور خانه نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است، چون خانه شما هر قدر هم که زیبا باشد بدون نور مناسب، اصلا جلوه‌ای نخواهد داشت. در این مورد پیشنهاد می‌کنیم که با یک متخصص مشورت کنید تا بهترین نتیجه را در آخر داشته باشید.

برای بازسازی قسمت های مختلف خانه چه کارهایی باید انجام داد؟

اتاق خواب‌ها

در اتاق خواب شاید فکر کنید خیلی گزینه‌های زیادی برای تغییر و زیبا کردن ظاهر آن نداشته باشید، اما اشتباه می‌کنید. به خاطر کوچک‌تر بودن فضای اتاق خواب با یک تغییر کوچک حتی در رنگ دیوارها نتیجه‌ای شگرف در انتظار شما خواهد بود.

برای اتاق خواب اگر از حضور رنگ‌ها خوش‌تان می‌آید، ما رنگ سبز و صورتی را پیشنهاد می‌کنیم. البته رنگ سفید به تنهایی نیز جلوه خوبی به اتاق شما خواهد بخشید، اما حضور رنگ‌ها در اتاق‌تان هم فواید روان‌شناسی دارد و هم روح به اتاق شما می‌بخشد. رنگ‌های سبز و صورتی که به شما پیشنهاد کردیم، آرامش‌بخش‌ترین رنگ‌هاست. اگر هم رنگ سفید را انتخاب کرده‌اید می‌توانید روی یکی از دیوارهای اتاق‌تان یک طرح زیبا بیندازید، استیکرهای موجود در بازار در این مورد کار شما را راه خواهند انداخت، یا می‌توانید فقط یکی از دیوارها را کاغذدیواری کنید تا روحی نیز به اتاق دهید.

نورپردازی را فراموش نکنید، هر کاری هم که انجام دهید، اگر نور مناسبی نداشته باشید زیبایی به اتاق شما پا نخواهد گذاشت.

در و پنجره‌ها

درهای خانه خصوصا در ورودی خانه، اثر بسیاری روی نما و ظاهر منزل‌تان دارد و زیبایی خانه شما را دو چندان می‌کند. اگر درهای فعلی شما چوبی است و مشکل زیادی ندارد، می‌توانید با یک پولیش و واکس ساده، به آن‌ها جلایی دوباره بدهید و نمای زیبایی به خانه ببخشید. اگر قصد تعویض در خانه یا در هر کدام از اتاق‌ها و سرویس‌ها را دارید، این کار را با توجه به سبک بقیه وسایل و دکوراسیون خانه انجام دهید، درهای مدرن و کلاسیک موجود در بازار به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به سبک خانه‌تان در مورد نظرتان را بیابید.

برای بازسازی قسمت های مختلف خانه چه کارهایی باید انجام داد؟

کف و دیوارها

این روزها با توجه به کف‌پوش‌ها و دیوارپوش‌های موجود در بازار و تنوع آن‌ها و همین‌طور سادگی نصب به راحتی می‌توانید این دو قسمت مهم خانه را تغییر شکل دهید. ابتدا انتخاب کنید که می‌خواهید چه مدل کف‌پوشی داشته باشید. سنگ، سرامیک، پارکت، کف‌پوش و … گزینه‌های موجود هستند، که می‌توانید با نگاهی به سبک خانه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و دست به کار شوید. برای دیوارها نیز می‌توانید از انواع استیکرها و کاغذدیواری‌ها بهره ببرید. تنوع مدل‌ها در این بخش نیز آن‌قدر زیاد است که هیچ مشکلی برای انتخاب نخواهید داشت.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:هومینگ

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments