پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

برای پوشش آشپزخانه فرش بهتر است یا سرامیک؟

برای پوشش آشپزخانه فرش بهتر است یا سرامیک؟

برای پوشش آشپزخانه فرش بهتر است یا سرامیک؟

برای پوشش آشپزخانه فرش بهتر است یا سرامیک؟ | شاید یکی از اصلی ترین سوالات و دغدغه های افراد خصوصا خانم ها این است که برای کفپوش آشپزخانه از فرش استفاده کنند یا از سرامیک ها؟ بیشتر خانم ها خصوصا بانوان ایرانی معمولا فرض را ترجیح می دهند، اما آیا واقعا فرش بهتر است یا سرامیک؟ آشپزخانه تنها جایی است که بانوان ایرانی بیشتر وقت خود را آنجا می گذرانند و شاید این تنها دلیل استقبال آنان از فرش برای پوشش آشپزخانه باشد و ترجیح می دهند که کفپوشی نرم تر از سرامیک داشته باشند.

چرا فرش برای پوشش آشپزخانه مناسب نمی باشد؟

آشپزخانه محیطی است که هر لحظه و همیشه امکان ریختن موادی همچون آب، مواد خوراکی، روغن، غذای کودک و … وجود دارد و فرش ها هم به دلیل داشتن فضای مناسب در لا به لای تار و پود خود مکان بسیار مناسبی برای رشد باکتری ها و ویروس ها می باشد. همچنین با ریختن مواد روی فرش ها احتمال کثیف شدن آن و بو گرفتن آن زیاد است و این مقدور نمی باشد بعد از هر بار کثیف شدن فرش را شستشود داد؛ بنابراین فرش انتخاب مناسبی برای پوشش آشپزخانه نمی باشد.

دلیل مناسب بود سرامیک برای پوشش آشپزخانه

دلایل زیادی را می توان به مناسب بودن سرامیک ها برای پوشش آشپزخانه نسبت داد که از جمله مهم ترین آنها عمر طولانی، مقاومت بالا در برابر صدمات، آسیب ها، رطوبت و … می باشد. همچنین سرامیک ها در انواع طرح ها، رنگ ها و اندازه مختلفی وجود دارند که می توانند تمام سلیقه ها را راضی نگه دارند. تنها ایرادی که به سرامیک ها وارد است سخت و سفت بودن آنها می باشد که به راحتی می توان با بهره بردن از دمپایی های مناسب این مشکل را حل کرد.

از طرفی هم استفاده از سرامیک ها در انواع طرح ها و رنگ ها می تواند در تزئین و دکوراسیون آشپزخانه و به زیبایی بیشتر این محل کمک زیادی بکند.


#کاشی #سرامیک #سرام_پخش

منبع: ایران سرام

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments