پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین کاشی یزد + معرفی ۱۱ برند برتر سرامیک یزد

بهترین برندهای کاشی سرامیک یزد

بهترین کاشی یزد + معرفی ۱۱ برند برتر سرامیک یزد

فهرست مطالب

امروزه کارخانه‌های بسیاری با اسامی مختلف به تولید انواع کاشی و سرامیک پرداخته‌اند اما برند‌های کاشی و سرامیک یزد یکی از باسابقه‌ترین و همچنین پرطرفدارترین کارخانه‌ها در حوزه طراحی و تولید انواع کاشی به شمار می‌روند. در این مطلب قصد داریم بهترین شرکت‌های تولید کاشی و سرامیک یزد را به شما معرفی کنیم.

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

کاشی و سرامیک یزد

یزد به مرور زمان به قطب اصلی تولید کاشی و سرامیک تبدیل شده است. کارخانجات مختلف کاشی‌هایی با برندهای مختلف تولید و توزیع می‌کنند و هر یک دارای نمایندگی در اکثر نقاط کشور هستند. در نتیجه تهیه کاشی و سرامیک از کارخانجات مطرح و معروف شهر یزد کار سختی به نظر نمی‌رسد.
هر یک از شرکت‌ها، خط تولید و همچنین دستگاه‌های متفاوتی دارند. این امر منجر به تولید کاشی‌ها و سرامیک‌ها شده است. همه شرکت‌های یزد در تلاش هستند تا از جدیدترین فناوری و ماشین‌آلات برای تولید انواع سرامیک کف، کاشی دیوار و حتی کاشی طرح چوب و پارکت استفاده کنند. هرچند باید توجه داشت که تنوع بالا گاهی باعث می‌شود انتخاب کاشی و سرامیک سخت شود.

بهترین برندهای کاشی سرامیک یزد

همان‌گونه که گفته شد یزد یکی از مراکز فعال در صنعت تولید کاشی و سرامیک بوده و بسیاری از شرکت‌های برتر در این استان قرار دارند. در ادامه به معرفی چند شرکت معتبر و محبوب خواهیم پرداخت.

لوگو برند پرسپولیس

شماره تماس:

۰۳۵۳۸۲۷۸۱۸۳

وب سایت:

persepolistile.ir

ایمیل: 

info@persepolistile.ir

شرکت پرسپولیس

شرکت تولید کاشی پرسپولیس در سال ۱۳۸۶ و در دو فاز تاسیس شد. هر ساله حدود ۲ میلیون مترمربع از سنگ‌های مهندسی و ۱۲ میلیون مترمربع کاشی کف و دیوار در این شرکت تولید می‌شود. این امر باعث شده شرکت پرسپولیس به بزرگ‌ترین شرکت تولیدی استان یزد تبدیل شود و محبوبیت بالایی داشته باشد.
این شرکت با دارا بودن طراحان مجرب و متخصص در حوزه طراحی انواع کاشی و سرامیک و استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها و تکنولوژی جهان، توانسته مصالح بسیار مرغوب و متنوعی را در بازار توزیع کند. از انواع محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به سرامیک کف، کاشی دیوار، کاشی استخری، سرامیک‌های پرسلان اشاره کرد.

شماره تماس:۰۳۵۳۸۲۷۸۱۸۳

وب سایت:persepolistile.ir

ایمیل: info@persepolistile.ir

لوگوی برند نگین

شماره تماس:

۰۳۵۳۲۳۷۲۰۲۲

وب سایت:

negintile.com

ایمیل:

 negintile@gmail.com

شرکت نگین

شرکت کاشی نگین فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. این شرکت در منطقه‌ای به مساحت ۱۲ هکتار و زیربنای ۳۰۰۰۰ متر مربع افتتاح شده و تا به امروز فعالیت خود را در صنعت تولید انواع کاشی و سرامیک ادامه داده است. این شرکت دارای ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰ مترمربع کاشی و سرامیک است.
تمامی مراحل تولید کاشی و سرامیک در این شرکت توسط دستگاه‌های مدرن و به صورت کاملا خودکار انجام می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سلیقه افراد، شرکت نگین در سال ۹۵ موفق به تهیه دستگاه دیجیتال و تهیه ۸ رنگ جدید شده و این امر باعث برتری این شرکت نسبت به سایر شرکت‌ها و کارخانجات می‌شود.

شماره تماس: ۰۳۵۳۲۳۷۲۰۲۲

وب سایت: negintile.com

ایمیل:  negintile@gmail.com

لوگوی کاشی نارین میبد

شماره تماس:

۰۳۵۳۲۳۷۲۱۶۱

وب سایت:

narintile.com

ایمیل:

NarinSales@gmail.com

شرکت نارین

کاشی نارین کار خود را از سال ۱۳۸۶ در شهرک جهان‌آباد میبد آغاز کرد. این شرکت با داشتن نیروهای مجرب و کارآمد توانست به‌سرعت به یکی از برترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ایران تبدیل شد. شرکت نارین توانست با در نظر گرفتن سلیقه مشتری، کاشی‌هایی با طرح و رنگ‌های بسیار جذاب و متفاوت را تولید کند. همچنین علاوه بر توزیع محصولات خود در سراسر کشور، اقدام به صادرات کرده و به یک برند معروف و بین‌المللی تبدیل شده است. شرکت نارین دارای ۲۸۵ پرسنل، ماشین‌آلاتی مدرن و ۷ خط تولید گسترده است. هدف اصلی این شرکت جلب رضایتمندی مشتریان، پرسنل و سهام داران بوده است. این مجموعه با تولید کاشی و سرامیک‌های باکیفیت، توانسته جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی حفظ کرده و گسترش دهد.

شماره تماس: ۰۳۵۳۲۳۷۲۱۶۱

وب سایت: narintile.com

ایمیل: NarinSales@gmail.com

لوگو برند مریم

شماره تماس:

۰۳۵۳۲۳۷۲۱۴۲

وب سایت:

maryamtile.ir

ایمیل:

info@maryamtile.ir

شرکت مریم

کاشی مریم از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با کنار هم قرار دادن تجربه پرسنل و جدیدترین دستگاه‌ها توانسته کاشی‌هایی مطابق نیاز مشتری و با توجه به فرهنگ ایرانی تهیه و به سراسر جهان عرضه کند. همچنین با تولید کاشی‌های مرغوب و زیبا و عرضه محصولات با بهترین قیمت، جایگاه ویژه‌ای در بازار کاشی و سرامیک پیدا کرده است.

شماره تماس: ۰۳۵۳۲۳۷۲۱۴۲

وب سایت: maryamtile.ir

ایمیل: info@maryamtile.ir

لوگو برند طلا سرام

شماره تماس:

۰۳۵۳۵۲۷۹۳۹۹

وب سایت:

talaceram.com

شرکت طلا سرام

شرکت طلاسرام یکی از تولیدکنندگان اصلی و تخصصی سرامیک و کاشی کف است. این شرکت در تولید روزانه خود از فناوری چاپ دیجیتالی استفاده کرده و در نتیجه کاشی‌هایی بسیار منحصر به فرد را تولید می‌کند. از کاشی‌های این شرکت می‌توان هم به‌عنوان کاشی کف و هم دیوار و حیاط استفاده کرد. طرح‌های زیبا و چشم نواز کاشی و سرامیک این شرکت، وجه تمایز شرکت طلاسرام نسبت به سایر شرکت‌ها است.

شماره تماس: ۰۳۵۳۵۲۷۹۳۹۹

وب سایت: talaceram.com

لوگو کاشی گلچین میبد

شماره تماس:

۰۳۵۳۲۳۷۲۰۱۱

وب سایت:

golchintile.com

ایمیل:

golchintileco@gmail.com

کاشی گلچین

کاشی گلچین کار خود را از سال ۱۳۸۴ در شهرک سرامیک یزد آغاز کرد.

این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و دستگاه‌های به روز، تولیدات خاص و منحصر به فرد خود را در بازار عرضه کرد.

شرکت گلچین با دارا بودن ۶ خط تولید گسترده توانسته روزانه ۴۲۰۰۰ مترمربع از انواع سرامیک و کاشی در طرح‌های زیبا و متنوع را روانه بازار کند.

شماره تماس: ۰۳۵۳۲۳۷۲۰۱۱

وب سایت: golchintile.com

ایمیل: golchintileco@gmail.com

لوگو کاشی امین میبد

شماره تماس:

۰۳۵۳۲۳۷۴۱۰۰

وب سایت:

amintile.com

ایمیل:

info@amintile.com

کاشی امین

شرکت تولیدی امین در سال ۱۳۸۸ در شهرک صنعتی میبد تاسیس شد. هدف اولیه شرکت امین تولید انواع کاشی و سرامیک پرسلان با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های حوزه کاشی و سرامیک بوده است.

بهره‌گیری از مواد اولیه با کیفیت، دارا بودن آزمایشگاه‌های پیشرفته، به کارگیری طراحان مجرب از ویژگی‌های بارز این شرکت بوده که باعث قرارگیری این شرکت در لیست بهترین شرکت‌های تولید کاشی شده است. شرکت امین با دارا بودن دستگاه‌های طراحی و چاپ دیجیتال، امکان طراحی کاشی طبق سلیقه و دکوراسیون محل مورد نظر مشتری را فراهم کرده و این ویژگی به محبوبیت این شرکت افزوده است.

شماره تماس: ۰۳۵۳۲۳۷۴۱۰۰

وب سایت: amintile.com

ایمیل: info@amintile.com

لوگو کاش میلاد

شماره تماس:

۰۳۵۳۸۴۱۱۴۲۸

وب سایت:

miladtile.com

ایمیل:

sale@miladtile.com

کاشی میلاد

شرکت میلاد با توجه به سال تاسیس، شرکتی نوپا در حوزه کاشی و سرامیک به‌شمار می‌رود. این مجموعه در سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرده و به تولید انواع کاشی و سرامیک فول بادی، نانو و پرسلان پرداخته است. شرکت میلاد با هدف رضایت مشتری و تولید مرغوب‌ترین کاشی و سرامیک به‌سرعت به یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های تولید و صادرکننده سرامیک پرسلان تبدیل شده است.
کاشی میلاد به تولید طیف عظیمی از کاشی و سرامیک‌ها پرداخته است. مصالح تولیدی این شرکت قابل استفاده در سالن‌های پذیرایی، پارکینگ، حیاط، آشپزخانه، کاشی نما و موارد دیگر هستند و طرح‌های منحصر به فرد این کاشی‌ها منجر به ایجاد هماهنگی در فضا و دکوراسیون خواهد شد.

شماره تماس: ۰۳۵۳۸۴۱۱۴۲۸

وب سایت: miladtile.com

ایمیل: sale@miladtile.com

شماره تماس:

۰۳۵۳۵۲۳۲۳۶۸

 

کاشی سیمین

شرکت سیمین کار خود را از سال ۱۳۹۷ در شهرستان ابرکوه آغاز کرد. ظرفیت تولید کاشی و سرامیک این شرکت برابر ۴ میلیون مترمربع در سال است. کاشی سیمین با تولید مصالحی با طرح و رنگ‌های بسیار متنوع و متفاوت، خود را در بین یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید کاشی و سرامیک قرار داده و شهرت ملی پیدا کرده است. محصولات این شرکت در سایزهای ۳۰×۶۰، ۹۰×۳۰، و ۶۰×۶۰ تولید و عرضه می‌شوند.

شماره تماس: 

۰۳۵۳۵۲۳۲۳۶۸

شماره تماس:

۰۳۵۳۲۳۷۲۶۲۰

وب سایت:

dorsatile.ir

ایمیل:

Info@DorsaTile.ir

کاشی درسا

درسا سرام از سال ۱۳۸۶ در میبد شروع به آماده سازی فضا و خرید ماشین آلات مناسب جهت تولید کاشی و سرامیک کرد. درنهایت در سال ۱۳۹۱ تولید این شرکت آغاز شد. شرکت درسا در طول این سال‌ها با پایبند بودن به قوانین و مقررات ملی و زیست محیطی توانسته نیازهای مشتریان را شناسایی و در راستای آن‌ها گام بردارد. این شرکت با دارا بودن ۲ خط تولید، ظرفیت تولید سالانه ۴ میلیون مترمربع سرامیک را دارد.

شماره تماس: 

۰۳۵۳۲۳۷۲۶۲۰

وب سایت: dorsatile.ir

ایمیل: Info@DorsaTile.ir

شماره تماس:

۰۳۵۳۲۲۵۸۰۶۱

وب سایت:

www.borjtile.co

ایمیل:

Info[@]Borjtile.co

کاشی برج

کاشی برج در سال ۱۳۸۶ در شهر اردکان یزد تاسیس شد. این شرکت روزانه ۱۴۰۰۰ مترمربع انواع کاشی و سرامیک را در اندازه‌های مختلف تولید و به سراسر کشور ارسال می‌کند. شرکت برج توانسته با تولید انواع کاشی‌های دیجیتال و پرسلان و صادرات آن به سایر کشورها، شهرت زیادی کسب کند. از قوانین و مقررات حاکم در این شرکت صداقت، نوآوری، مشتری مداری، هم راستایی با قوانین جهانی و هم فکری برای تولید کاشی و سرامیک با کیفیت و عرضه آن به مشتریان است.

خرید کاشی و سرامیک برند مرجان  از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک کف پذیرایی برند مرجان

قیمت کاشی سرامیک در یزد

تعیین قیمت کاشی و سرامیک یزد کار آسانی نیست و به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. برای مشخص کردن قیمت ابتدا باید متراژ مورد نیاز برای نصب کاشی و سرامیک محاسبه شود. کیفیت، طرح و رنگ کاشی و سرامیک نیز از عوامل موثر در تعیین قیمت به شمار می‌روند. برای مثال قیمت یک کاشی ساده با طرح سفید یا مشکی، با سرامیک‌های چاپ دیجیتالی و طرح دار متفاوت خواهد بود.
به طور کلی برندهای متفاوت با توجه به مواد مورد استفاده، کیفیت، رنگ‌های مختلف، طرح‌های گونان و موارد جزئی دیگر قیمت کاشی‌های خود را تعیین می‌کنند. برای کسب اطلاعات درباره قیمت کاشی و سرامیک می‌توانید از فروشگاه سرام پخش بازدید کنید. همچنین بعضی روز‌ها از جشنواره های فروش ویژه برند‌های برتر کاشی سرامیک یزد و همچنین انواع شیرآلات، روشویی و چینی بهداشتی بهره مند شوید.

——————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی را مطالعه بفرمایید.

——————————————–

سخن پایانی
کاشی و سرامیک بخش جدانشدنی دکوراسیون و طراحی هر ساختمانی به شمار می‌روند. شهر یزد با سابقه طولانی و دارا بودن تعداد زیادی از شرکت‌های تولید کاشی و سرامیک، یکی از مراکز فعال این صنعت محسوب می‌شود. تمامی شرکت‌های موجود در این حوزه به تولید انواع طرح و رنگ کاشی و سرامیک با کیفیت پرداخته و آن‌ها را روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کنند و می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید شما باشند.

سوالات متداول…

بله؛ شما با مراجعه به سایت سرام پخش می‌توانید انواع کاشی و سرامیک‌ها را از این برندها با شرایط ویژه اقساطی بخرید.

عواملی چون کیفیت، برند، متراژ، فضای مورد نیاز، نوع طرح و رنگ تعیین کننده قیمت مصالح ساختمانی هستند.

تمامی شرکت‌های یزد جایگاه خاصی در تولید کاشی و سرامیک داشته و همگی با سابقه هستند. در نتیجه بسته به طرح تولیدی هر شرکت، می‌توان شرکت مورد نظر را پیدا کرد.

مقالات پیشنهادی….

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۱۳

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments