پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

برش دستی کاشی

برش دستی کاشی

برای برش کاشی و سرامیک، دستگاه های مختلفی وجود دارد

و همچنین متناسب با شرایط و امکانات موجود، نوع کاشی و حتی نوع برشی که می خواهید بر روی کاشی انجام دهید، ابزارآلات متفاوتی وجود دارد، از جمله ابزاری که برای برش دستی کاشی می توان از آن استفاده کرد، انبرهای کاشی بر می باشد.

با استفاده از انبرهای کاشی و سرامیک و با کمی خلاقیت و دقت می توان جهت سایز کردن، شکستن و بریدن انواع کاشی و سرامیک از این وسیله استفاده کرد. از انواع انبر های کاشی بر و سرامیک بر، می توان به انبر دیسکی و انبر دایکن اشاره کرد  که با استفاده از این انبرها به صورت دستی می توان هر نوع الگو و طرح را بر روی کاشی برش داد.

همچنین انبرهای دستی وسیله ای مناسب جهت برش سرامیک و شیشه های رنگی به منظور اجرای کاشی معرق و همچنین ساخت آثار هنری با استفاده از شیشه های رنگی شکسته و برش خورده می باشد. این وسیله یکی از ابزار آلات معرق کاشی است و طرح های خلاقانه بسیار زیادی توسط این انبر قابل اجراست از قبیل، اجرای معرق کاشی بر روی دیوار در نمای داخلی ساختمان، نمای خارجی، آب نما، حمام، گلخانه، و همچنین  اجرای کاشی معرق بر روی گلدان های سفالی، شیشه کاری بر روی لیوان و کریستال های تزیینی و …از جمله کاربردهای استفاده این وسیله می باشد.

برش دستی کاشی با انبر


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments