پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین دستگاه کاشی بر برای برش کاشی و سرامیک در سایز های بزرگ

بهترین دستگاه کاشی بر برای برش کاشی و سرامیک در سایز های بزرگ

بهترین دستگاه کاشی بر برای برش کاشی و سرامیک در سایز های بزرگ

دستگاه کاشی بر دستی و برقی

چه دستگاه هی مناسب برش کاشی می باشد؟

برای برش کاشی و سرامیک دستگاه های مختلف در بازار وجود دارند با قدرت و کیفیت های مختلف در سایز های گوناگون

شما بعنوان یک مصرف کننده باید نسبت به شرایط خود و جنس کاشی یک دستگاه مناسب را تهیه فرمایید.

برش مناسب در درجه اول بسته به تیغ و الماس کاشی بر دارد و سپس وزن دستگاه هر چقدر بیشتر باشه تکان های دستگاه ها کمتر و خطای برش کمتر میشود ولی حمل دستگاه سخت تر میگردد. شاسی کشی و پروفیل اصلی جهت دسته الماس نیز هرچه قوی تر باشد نتیجه کار مطلوب تر خواهد بود.

حالا باید نسبت به مقاومت بدنه کاشی و طول کاشیخود دستگاه متناسب را خرداری نمایید. در بازار دستگاه های مختلفی وجود دارند از قیمت های پایین تا بسیار بالا، دستگاهای دستی کوچ ک و بزرگ و دستگاهای کاشی بر برقی و آبی از طول کوچک تا بسیار بلند و ۳ متر.

دستگاه های کوچک کاشی بر دستی حداقل ۶۰ سانت تا ۱۴۰ سانت طول برش دارند و با توجه به کیفیت دستگاه و مدل های مختلف و امکانات قیمت های متنوعی دارند. دستگاه های برش کاشی دستی کاشی کاریزما در سه سایز برش ۷۰ سانت، ۱۱۰ سانت و ۱۴۰ سانت موجود می باشند و بعلت وزن دستگاه و ریل تو پر ان خطای برش نزدیک به صفر دارند و این دستگاه ها با گارانتی بفروش میرسند. طول های بزرگ مناسب برش کاشی های پرسلانی با طول ۱۲۰ هستند.

دستگاه های برقی دارای مخزن آب و سینی آب هستند که برای پرسلان های سخت و با طول زیاد قابل استفاده هستند و نیز سنگ که در هنگام برش بعلت استفاده از تیغه های بزرگ گرد و خاک ایجاد میکنند بهتر است از آب برای یرش اسستفاده گردد.

دستگاه های کاشی بری کاریزما و هر دستگاه دیگری در صورت برش با دیسک به مقدار ۲ الی ۳ میل قطر دیسک کاشی رو کوچک تر خواهند کرد درصورتی که کاشی بر های کاریزما و الباقی کاشی برهای دستی بخاطر برش با الماس فقط خط نازکی بر روی کاشی می اندازند و برش داده میشود.

 

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments