پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین کاشی برای دیوار کدام است ؟

بهترین کاشی برای دیوار کدام است ؟

بهترین کاشی برای دیوار کدام است ؟

بهترین کاشی برای دیوار کدام است ؟ | سنگ، کاشی، سرامیک معمولی و یا سرامیک پرسلان در هر مکانی از خانه شما نصب شوند، زیبایی و تمایز دو چندان به آن خواهند بخشید. اما این مسئله نباید باعث شود که شما انتخاب کاشی یا سرامیک را صرفا بر مبنای ظاهر آنها انجام دهید. امیدواریم پس از مطالعه این مطلب بهترین گزینه ها را از نظر دوام و طول عمر در کنار زیبایی، برای حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، بین کابینت ها و … انتخاب نمایید.

نکات عمومی

پیش از اینکه در فروشگاه شیفته طرح یا مدل خاصی از کاشی یا سرامیک شوید، از کیفیت مناسب آن اطمینان حاصل کنید.
۳ یا ۴ برگ از سرامیک را بعنوان نمونه برداشته و روی سطح صافی قرار دهید تا با این کار مطمئن شوید تاب و انحنا در سرامیک ها وجود ندارد.
۱۰ الی ۱۵ درصد بیشتر از حد نیاز خرید کنید. با این کار مقدار تلفات احتمالی در هنگام برش و نصب کاشی ها را پوشش می دهید.
حتی الامکان مقداری از کاشی یا سرامیک ها را پس از اتمام کار، در محلی نگهداری نمایید. ممکن است در آینده بنا به دلیلی مجبور به تعمیر بخشی از آن باشید.

ابعاد کاشی یا سرامیک

امروزه در برخی موارد کاشی های کوچک و مینیاتوری طرفداران بیشماری یافته اند. با این حال، نصب تنها یک ردیف از کاشی های بزرگ و شکیل در مکانی مثل بین کابینت ها و بالای سینک ظرفشویی، جلوه ای مدرن به آشپزخانه شما خواهد بخشید. کاشی های بزرگتر روی دیواره های حمام بسیار امروزی تر به نظر می آیند. ممکن است تردید داشته باشید که از آنها برای فضاهای کوچک استفاده کنید، اما شما شگفت زده خواهید شد؛ آنها اغلب اثر متقابل دارند. سرویس بهداشتی کوچک و یا اتاق خواب را بطور شگفت انگیزی بزرگ تر می نمایانند.

رنگ آمیزی

معمولا سنگ ها در رنگ های طبیعی زیبا عرضه می شوند، در حالی که کاشی ها و سرامیک ها در هر تم رنگ و طرحی که بتوانید تصور کنید، در دسترس هستند. به راستی چگونه انتخاب کنیم؟
به یاد داشته باشید که مطابق اصول طراحی داخلی، کاشی های رنگ روشن یک فضا را بزرگتر و تیره رنگ ها آن را گرم تر به نظر می رسانند. اما در نهایت، بهترین رنگ، رنگی است که شما دوست دارید و احساس خوشایندی به شما می دهد.

براق یا مات ؟

سرامیک ها ممکن است سطحی براق یا مات داشته باشند. سرامیک های مات دارای سطحی ملایم تر و در بسیاری از موارد خوشایندتر هستند. براق ها نیز در اماکنی که هوا رطوبت دارد مناسب تر اند، مانند حمام. سعی کنید در آشپزخانه از کاشی های مات و یا دارای برجستگی های زبر و خشن استفاده نکنید، چرا که می توانند بستر مناسبی جهت جذب چربی، لکه و آلودگی باشند. از طرفی تمیز کردن سرامیک های براق به مراتب راحت تر از نوع مات آنها می باشد.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]بهترین کاشی برای دیوار کدام است ؟


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments