پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین کفپوش تیره یا روشن ؟

بهترین کفپوش تیره یا روشن ؟

بهترین کفپوش تیره یا روشن ؟

  بهترین کفپوش تیره یا روشن ؟ | این روزها بسیاری از صاحبان خانه‌های قدیمی در حال بازسازی ملک خود و تغییر دکوراسیون آن هستند تا آن را بهتر و سریعتر اجاره دهند؛ افرادی هم هستند که قرار می باشد بزودی به واحد مسکونی نوساز خود نقل مکان کنند، بنابراین سعی می‌کنند بهترین دکوراسیون را برای خانه خود در نظر بگیرند. انتخاب مصالح و چیدمان وسایل، یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌ها برای داشتن خانه ای زیبا به شمار می‌رود. در این نوشتار، نکاتی درباره کفپوش منزل مطرح می شود.

تصویر کفپوش تیره بهتر است یا روشن؟

 آنچه قرار است کف، دیوراها و فضای خالی خانه را پر کند نه تنها معیاری برای سنجش ذوق و سلیقه صاحب خانه خواهد بود، بلکه به طور مستقیم با احساس آرامش و آسودگی خاطر اهالی خانه ارتباط داشته و به این ترتیب باید دقت بیشتری در انتخاب آنها شود. برای مثال کفپوشی که شما قرار است خانه خود را با آن فرش کنید می‌تواند دکوراسیون خانه‌تان را کلاسیک یا مدرن کند. بنابراین نخستین گام می‌تواند انتخاب کفپوش به ویژه رنگ آن باشد. اینجاست که داشتن اطلاعات دقیق از کاربرد کفپوش های تیره یا روشن اهمیت زیادی می‌یابد.

اگر شما هم قرار است جلوه جدیدی به خانه خود بدهید و در انتخاب کفپوش تیره یا روشن دو دل می باشید توصیه می‌کنیم این نکات را در نظر داشته باشید:

نکاتی برای تیره پسندها

اگر کفپوش تیره را بیشتر می‌پسندید کمی تامل کنید، واقعیت این می باشد که اگرچه کفپوش تیره کثیفی را کمتر نشان میدهد اما انواع تیره کفپوش تا حدی فضای خانه شما را هم تیره می‌کند بنابراین استفاده از آنها در فضاهای کوچک یا اتاق‌هایی که تاریک و کم نور می باشند توصیه نمی‌شود. البته درصورتی که تمایل زیادی به کاربرد آنها در خانه‌تان دارید پیشنهادی برای شما دارم که تا حدی می‌تواند آثار استفاده از کفپوش های تیره را در محیط زندگی‌تان کم کند. اینکه برای سایر عناصر دکوراسیون مانند دیوارها و وسایل خانه از رنگ‌های روشن و ملایم کمک بگیرید.
نورپردازی نیز ایده دیگری می باشد که می‌تواند تا حدی تیرگی کفپوش ها را تعدیل بکند.

درصورتی که تصمیم گرفته‌اید کفپوش اتاق نشیمن را تیره کنید، توصیه می‌کنم از رنگ‌های گرم برای مبلمان خود بهره بگیرید. این انتخاب فضایی دنج و پر از آسایش را برای شما فراهم می‌آورد. فراموش نکنید که بافت و گره‌هایی که در کفپوش ها وجود دارند نیز سهم مهمی در جلوه دادن به زیبایی محیط و انتقال احساس آرامش به شما خواهند داشت بنابراین بهتر است در هنگام خریداری کفپوش‌ها از انواعی استفاده کنید که درون آنها را گره‌هایی به صورت تکراری وجود دارد.

در این میان اتاق خواب از جمله فضاهایی می باشد که در چهارچوب خانه اهمیت زیادی دارد، زیرا در این فضا قرارمی باشد شما استراحت کرده و انرژی و آرامش از دست رفته‌تان در طی روز به دست آورید.
اگر در این فضا از کفپوش های چوبی تیره به همراه رنگبندی بنفش در دیوارها، روتختی و سایر منسوجاتی که در این محیط کاربرد داردکمک بگیرید، مطمئن باشید دل کندن از این اتاق برایتان سخت است.

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] بهترین کفپوش تیره یا روشن ؟


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments