پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تزریق حس شادی در فضا

تزریق حس شادی در فضا

تزریق حس شادی در فضا

تزریق حس شادی در فضای منزل 

براتون مهم است که خانه یا محلی با تعادل و گردش انرژی مثبت داشته باشید؟

از یکنواختی دیوارهای سفید اتاق نشیمن خود خسته شده‌اید و به دنبال راهی برای تزریق حس شادی به فضا هستید؟ قطعا جواب شما رنگ … می‌باشد. حتی شما می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و فقط نیمی از اتاق را تغییر دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا فضای اتاق نشیمن‌تان جلوه کند.

تزریق حس شادی در فضا

هارمونی و نظم هماهنگی را تو خونه یا محل کار شما به جریان می‌اندازد و همچنین روی بخش‌های مختلف زندگی شما مثل سلامتی، موفقیت و عشق خیلی تاثیرگذار است.

شما می‌توانید با تعویض رنگ کاشی و سرامیک خانه از کاشی دیوار هال و پذیرایی و سرامیک کف اتاق خواب و کاشی آشپزخانه و حتی سرامیک حمام و سرویس بهداشتی حس شادی و نشاط را در فضای خانه و برای خانواده ایجاد کنید. شما با تعویض و یا حتی رنگ کردن کاشی و سرامیک در بخش‌های مختلف خانه در کنار هم‌نشینی رنگ‌ها این حس شادی را در خانه دوچندان کرده و از ایجاد فضایی دلنشین برای خود و خانواده لذت ببرید.

 

تزریق حس شادی در فضا

تزریق حس شادی در فضا

 

کاشی و سرامیک این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید متناسب با سبک و سلیقه شخصی خود بتوانید در تنوع طرح و رنگ انتخاب کنید و یا اینکه در زمان‌های خاص حتی شاید برای سرگرمی تغییراتی کوچک اما زیبا همانند رنگ ‌آمیزی بر روی آنها انجام دهید تا زندگی برای ما همیشه تازگی خود را داشته باشد. شما کافی‌ست در همنشینی رنگ‌ کاشی و سرامیک برای محیط اتاق خود با توجه به اینکه شاید فرش و مبلمان و پرده و حتی رنگ کوسن اتاق می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد کمی لطافت و دقت به خرج دهید.

تزریق حس شادی در فضا

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments