پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

گزارش حضور سرام پخش در نمایشگاه کاشی و سرامیک۱۴۰۰ یزد + عکس

گزارش حضور سرام پخش در نمایشگاه کاشی و سرامیک۱۴۰۰ یزد + عکس

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و ماشین آلات وابسته، ۱۲ آذر ماه امسال به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه که از نهم تا دوازدهم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی یزد و با حضور برندهای فعال در زمینه کاشی و سرامیک برگزار شد، با استقبال قابل قبولی از سوی بازدیدکنندگان، مصرف کنندگان و افراد فعال در این صنف مواجه شد.

سرام پخش نیز در این نمایشگاه حضوری پر شور و حال داشت و تمام تلاش خود را برای معرفی هر چه بهتر پلتفرم خود انجام داد.

حضور سرام پخش در نمایشگاه سرام پخش

سرام پخش برای مصرف کنندگان و کارخانجات، برندها و تولیدکنندگان این حوزه برنامه ویژه‌ای برای ارائه خدمات خود به آن‌ها داشت و تسهیلات ویژه‌ای برای هر کدام در نظر گرفته بود .

بازدید استاندارد ستان یزد از غرفه سرام پخش

دکتر فاطمی، استاندار یزد نیز در بازدید از غرفه سرام پخش، نسبت به آینده درخشان این پلتفرم اظهار امیدواری کردند و آن را یکی از استارتاپ‌های موفق استان یزد خواندند.

همچنین دکتر لطفی، ریاست پارک علم و فناوری یزد با حضور در غرفه نمایشگاه در صحبت‌های خود به نقش سرام پخش در توسعه اکوسیستم استارتاپی پیوند عمیق آن با صنایع مصالح دکوراتیو ساختمانی اشاره داشتند.

حضور سرام پخش در نمایشگاه سرام پخش

سخن آخر

سرام پخش در این نمایشگاه فرصتی پیدا کرد تا از نزدیک با مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان ارتباط داشته باشد و خدمات خود را بهتر معرفی کند.

تمام تلاش کارکنان در تیم سرام پخش در طول برگزاری نمایشگاه، آشنایی هر چه بهتر شما با پلتفرم ما و آگاهی از مزایای عضویت و خرید از آن بود. امیدواریم که در نمایشگاه‌های آتی نیز شاهد حضور شما باشیم.

حضور سرام پخش در نمایشگاه کاشی و سرامیک

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments