پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خاک سیب و سوران مستعد تولید کاشی و سرامیک

خاک سیب و سوران مستعد تولید کاشی و سرامیک

خاک سیب و سوران مستعد تولید کاشی و سرامیک

 

به گزارش سرام پخش به نقل از عصر هامون؛ فرهاد سپاهی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان زاهدان در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: خاک سیب و سوران مستعد تولید کاشی و سرامیک است که این امر ظرفیتی برای رونق تولید در سیستان و بلوچستان به شمار می رود.

سپاهی افزود: به تازگی خاک منطقه سیب و سوران مورد آزمایش قرار گرفته که طبق نتبجه به دست آمده، می توان به جز آجر، کاشی و سرامیک نیز از خاک آن تولید کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان بیان کرد: افراد جویای کار برای راه اندازی کارگاه تولید کاشی و سرامیک  می توانند به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران مراجعه کنند تا مجوز های لازم برای راه اندازی خط تولید اخذ شود.

فرهاد سپاهی با اشاره به اینکه جنوب شرق چشم انتظار سرمایه گذاری در راستای رونق تولید است، ادامه داد: سرمایه گذاران و متقاضیان کار می توانند خاک منطقه را آزمایش کنند که چه نوعی از سرامیک یا کاشی می توان از آن تولید کرد که هم مرغوب و هم صرفه اقتصادی داشته باشد.

سپاهی تصریح کرد: با توجه به اینکه در همسایگی کشور پاکستان قرار گرفته ایم و این کشور یکی از وارد کنندگان کاشی و سرامیک از ایران به کشور خود است، در راستای درآمد زایی و رونق تولید می توان گام های موثری برداشت.


 

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments