پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خروج این شرکت از زیاندهی/ افزایش ۸۰ درصدی فروش انواع کاشی و سرامیک

خروج این شرکت از زیاندهی/ افزایش ۸۰ درصدی فروش انواع کاشی و سرامیک

تَرَک ‌های این کاشی ‌ساز رفع شد؛

مقادیر فروش انواع کاشی و سرامیک در سال ۹۷ به حدود ۴.۷ میلیون متر مربع رسید که افزایش ۸۰ درصد را نشان می‌دهد. نرخ ‌های فروش نیز در حدود ۲۸ درصد افزایش را نسبت به سال ۹۶ نشان می ‌دهند.

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، عملکرد مالی شرکت کاشی و سرامیک سعدی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به پایان اسفند ماه سال گذشته و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده منجر به کسب سود خالص ۶۰ میلیارد و ۹۱۱ میلیارد ریالی شده است. این در حالی است که این شرکت در سال ۹۶، زیان خالص ۲۱ میلیارد ریالی محقق کرده بود.

رشد درآمدهای شرکت با توجه به رشد همزمان مقادیر و نرخ‌ های فروش، منجر به خروج شرکت از زیان دهی در سال ۹۷ گردیده است. درامدهای عملیاتی شرکت با ۱۲۹ درصد رشد نسبت به سال ۹۶ به بیش از ۶۴۹ میلیارد ریال رسید.

مقادیر فروش انواع کاشی و سرامیک در این سال به حدود ۴.۷ میلیون متر مربع رسید که افزایش ۸۰ درصد را نشان می ‌دهد. نرخ‌ های فروش نیز در حدود ۲۸ درصد افزایش را نسبت به سال ۹۶ نشان می ‌دهند.

خروج این شرکت از زیاندهی/ افزایش 80 درصدی فروش انواع کاشی و سرامیک

همچنین، شرکت در سال قبل مبلغ ۴۸.۷ میلیارد ریال درآمد غیرعملیاتی شناسایی کرده که از محل فروش قطعات اضافی و سایر موارد بوده و این سود غیرعملیاتی نیز نقش مهمی در سوددهی شرکت در سال ۱۳۹۷ داشته است.


منبع: خبرگزاری بورس نیوز

جمع آوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments