پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خرید آسان محصولات خیام و روکاسرام از سرام پخش

خرید آسان محصولات کاشی خیام از سرام پخش

خرید آسان محصولات خیام و روکاسرام از سرام پخش

آیا می‌دانید!؟

آسان‌ترین راه برای خرید محصولات پرسلان روکا سرام و کاشی خیام، سرام پخش می‌باشد!؟
شما می‌توانید برای خرید کاشی و سرامیک، بدون صرف زمان و مراجعه به بازارهای شلوغ شهر در هر نقطه مکانی و زمانی با دسترسی به اینترنت، در منزل یا محل کار خود، با آرامش و صرف وقت مناسب، چای خود را بنوشید و به راحتی در بزرگترین بازار کاشی و سرامیک ایران قدم بزنید، محصولاتی با طرح، رنگ، سایز متنوع و از هر برند و کارخانه را مشاهده، بررسی و مقایسه کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر، به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

خرید آسان محصولات خیام و روکاسرام از سرام پخش

طرح دکوراسیون آریستون ۵۰*۵۰ خیام

 

خرید آسان محصولات خیام و روکاسرام از سرام پخش

طرح دکوراسیون سمنت ۷۵*۷۵ کاشی روکاسرام

 

سرام پخش ؛ اولین بازار آنلاین و شبکه اطلاع‌رسانی کاشی و سرامیک مبتنی بر سبک و سلیقه رایج مصرف‌کنندگان ایرانی است که قدرت انتخاب بسیار بالا در طیف وسیعی از محصولات کاشی و سرامیک را از نظر رنگ، طرح، برند و سایز در دسترس شما خریداران قرار داده است. شما می‌توانید قبل از خرید، محصولاتی از هر برند و طرح و رنگ که مد نظرتان هست را با هم مقایسه کرده و حتی نظرات خریداران و مصرف‌کنندگان قبلی را دریافت کنید و از مشاوره و همفکری کارشناسان سرام پخش نیز بهره‌مند شوید.
در این زمان شما می‌توانید تمام محصولات کاشی و سرامیک خیام و کاشی پرسلان روکا سرام را بدون رفت و آمد در شلوغی‌های شهر و در کنار خانواده، فقط با چند کلیک به راحتی به صورت دکوراتیو مشاهده و از نظر طرح و رنگ و سایز با هم مقایسه کرده و براساس سلیقه خود انتخاب و به صورت آنلاین خرید کنید. شما می‌توانید محل رویایی خود را تجسم و خلق کنید.

 

خرید آسان محصولات خیام و روکاسرام از سرام پخش

 طرح دکوراسیون بنزما ۶۰*۶۰ کاشی روکاسرام

 

خرید آسان محصولات خیام و روکاسرام از سرام پخش

طرح دکوراسیون مالنا ۶۰*۶۰ کاشی خیام-پانچ ساده

 

شما حتی می‌توانید در حین خرید از مشاوره‌های کارشناسان بازار آنلاین سرام‌پخش بهره‌مند شوید. کارشناسان سرام‌پخش با یک دهه فعالیت در زمینه کاشی و سرامیک، در کنار تخصص و پشتیبانی ۲۴ ساعته، حتی می‌توانند در انتخاب شما از نظر کیفیت و رنگ و قیمت کمک کنند. کارشناسان سرام‌پخش می‌توانند راهنمایان اولیه شما برای طراحی محیط رویایی‌تان باشند تا لحظه‌ها را برای شما لذت بخش‌تر کنند.

 

 

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments