پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خواص درمانی سنگ مرمر

خواص-سنگ-مرمر

خواص درمانی سنگ مرمر

فهرست مطالب

چند روز قبل که برای بازدید از ساختمانی در حال ساخت رفته بودم، صاحب‌خانه به من گفت که برای کف یکی از اتاق خواب ها می‌خواهد سنگ مرمر کار کند .

این باعث شد که من به این فکر فرو بروم که سنگ مرمر چه خاصیت هایی دارد؟

از دیرباز سنگ های مرمر در ساختمان‌های بسیار مجلل مورد استفاده قرار می‌گرفته است، به گونه‌ای که اگر نگاهی به کاخ‌های سعادت آباد و کاخ‌های ساخته شده توسط رضاخان بیندازید، به کاربرد زیاد این سنگ در ساختمان پی خواهید برد. با ادامه مقاله از مجله سرام پخش با ما همراه باشد.

خواص درمانی سنگ مرمر

آشنایی با خواص درمانی سنگ مرمر 

اگر به ساختمان بناهای زیارتی دقت کرده باشید و کاربردهای سنگ مرمر را در آن دیده باشید، شاید برایتان این سوال پیش بیاید که خواص سنگ مرمر چیست که در این ساختمان ها استفاده می شود؟ مهمترین خواص درمانی این سنگ‌ها، که استفاده از آن ها را در ساخت ساختمان‌های زیارتی پرطرفدار می‌کند. عبارتند از:

  • درمان استرس

سنگ مرمر میتوانید استرس و بیماری های اعصاب و روان را تا حدودی کاهش دهد.

  • درمان میگرن

سنگ مرمر برای درمان سردردهای میگرنی هم میتواند مفید باشد.

  • بهبود گردش خون

سنگ مرمر باعث بهبود گردش خون میشود.

برای درمان بیماری های کلیوی و درمان سنگ کلیه

رسوبات داخل کلیه که منجر به سنگ کلیه و دردهای ناشی از آن می شود هم توسط سنگ مرمر قابل درمان است.

  •  انرژی درمانی

در علوم پایه ثابت شده که سنگ مرمر انرژی های منفی محیط را جذب میکند و باعث افزایش انرژی مثبت محیط می شود. خاصیت سنگ مرمر در این زمینه شبیه سنگ نمک است.

  • تمرکز

از جمله خواص و فواید سنگ مرمر می‌توان به خاصیت فیزیکی آن اشاره کرد که باعث افزایش تمرکز می شود. به گونه ای که اگر در محیطی قرار بگیریم که سنگ مرمر به کار رفته باشد تمرکز ما دوچندان خواهد شد.

کاربرد سنگ مرمر در اتاق خواب

نتیجه گیری

سنگ مرمر دارای خواص زیادی است که در این مقاله به بررسی آنها پرداختیم. سنگ مرمر یکی از بهترین سنگ‌های تزئینی محصوب می شود و به دلیل استقبال زیاد و محدودیت معادن، قیمت بالایی دارد.

پیشنهاد نویسنده این است که در صورت امکان، حداقل یکی از اتاق هایتان را با سنگ مرمر تزئین کنید تا به متفاوت بودن آن اشراف پیدا کنید.

سوالات متداول:

اعتقاد بر این است که سنگ مرمر سفید دارای ویژگی های متافیزیکی قوی در زمینه آرامش است. قدرت کنترل خود و تسلط بر فکر را فراهم می کند.

سنگ مرمر عمدتاً برای ساختمان‌ها و بناهای تاریخی، دکوراسیون داخلی، مجسمه‌سازی استفاده می شود که خواص درمانی زیادی هم دارد.

در مقایسه با سنگ مرمرها که از مواد شیمیایی و فرآوری شده ساخته شده اند، سالم تر هستند. پدیده طبیعی سنگ مرمر را بدون شک سالم تر می کند

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments