پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

درخشش مداوم تیم کاشی ارچین در مسابقات کارگری ستودنی است

بازیکنان تیم کاشی ارچین میبد، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کارگری شهرستان، موفق شده ‌اند عنوان بیشترین گل زده و کمترین گل خورده با تفاضل گل مثبت ۳۵ را در طول ۹ دوره مسابقات جام کارگری از آن خود کنند.

درخشش مداوم تیم کاشی ارچین در مسابقات کارگری ستودنی است

 مدیرعامل کاشی ارچین در گفتگو با نارین:

بازیکنان تیم کاشی ارچین میبد، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کارگری شهرستان، موفق شده ‌اند عنوان بیشترین گل زده و کمترین گل خورده با تفاضل گل مثبت ۳۵ را در طول ۹ دوره مسابقات جام کارگری از آن خود کنند.

کاشی ارچین میبد یکی از نخستین شرکت‌های تولید کاشی و سرامیک می ‌باشد که در شهرستان میبد تأسیس شده است. این کارخانه علاوه بر تولید کاشی و صادرات محصولات سرامیکی به کشورهای مختلف، به مشارکت در برنامه ‌های فرهنگی- اجتماعی و حضور فعال در مسابقات ورزشی می ‌پردازد؛ مدیران این شرکت معتقدند، پرداختن به این موضوعات، نقش موثری در روند تولید داشته و تأثیر مثبت آن را بر نیروی کار به عنوان یکی از ارکان اصلی چرخه تولید به خوبی مشاهده کرده اند.

خبرنگار نارین برای تشریح این مطلب، سری به کارخانه کاشی ارچین در ابتدای جاده مزرعه کلانتر میبد زده و شرح این ماجرا را از زبان مدیرعامل این شرکت جویا شده است که در ادامه می ‌خوانید.

بازیکنان تیم کاشی ارچین میبد، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کارگری شهرستان، موفق شده ‌اند عنوان بیشترین گل زده و کمترین گل خورده با تفاضل گل مثبت ۳۵ را در طول ۹ دوره مسابقات جام کارگری از آن خود کنند.
مدیرعامل کاشی ارچین میبد

منصور ضیائی‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار نارین با ارائه توضیحاتی درخصوص روند احداث کاخانه کاشی ارچین میبد اظهار داشت: این کارخانه از سال ۱۳۸۰ با ۴ خط تولید و دو واحد کوره آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۳ بنا بر طرح توسعه مدنظر، یک واحد کوره و یک واحد اسپری به خطوط قبلی آن اضافه شد. در سال ۱۳۸۹ نیز طرح توسعه شرکت با اضافه شدن ۳واحد اسپری، دو کوره، دو خط لعاب و دو واحد بسته‌بندی ادامه پیدا کرد. در سال ۱۳۹۶ نیز طرح سوم توسعه لحاظ شد و طی آن دستگاه‌ هایی برای خطوط پرس و بسته‌ بندی خریداری و مورد استفاده قرار گرفت.

تولید روزانه ۲۶هزار مترمربع کاشی در طرح‌های مختلف

وی اضافه کرد: کاشی ارچین میبد در ابتدا با تولید کاشی کف شروع به کار نمود و تا سال ۱۳۹۷ این روند ادامه داشت، اما پس از آن، قسمت قدیمی کارخانه برای تولید کاشی دیواری منوپروزال تبدیل شد و قسمت توسعه ‌ای برای تولید کاشی کف اختصاص یافت.

ضیائی بیان داشت: در حال حاضر این کارخانه با تولید روزانه ۲۶هزار مترمربع انواع کاشی در طرح‌ های متنوع و اندازه ‎‌ها و ضخامت‌ های مختلف، محصولات خود را به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان صادر می ‌کند.

اولویت ما پس از تولید، پرداختن به مسایل فرهنگی – اجتماعی است

وی ادامه داد: یکی از برنامه ‌های ما در شرکت این است که در کنار بحث تولید، به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه داشته ‌باشیم، چرا که معتقدیم زمانی می ‌توانیم در امر تولید و کارآفرینی موفق باشیم که به مسائل روحی و جسمی خصوصا کارکنان خود توجه داشته باشیم و آنها را در مسیر تندرستی و نشاط هدایت کنیم، لذا اولویت ما پس از تولید، پرداختن به مسایل فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است و از این رو اولویت استخدام نیروی کار در این شرکت نیز با جوانانی است که در رشته ‌های ورزشی فعال باشند.

توفیق مداوم کارگران در مسابقات ورزشی

ضیائی با بیان اینکه کاشی ارچین میبد، طی سال‌ های گذشته در حوزه ورزشی بسیار موفق ظاهر شده و هر ساله در مسابقات کارگری خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم کاشی ارچین از سال ۱۳۹۱ در رده ‌های مختلف جوانان، بزرگسالان، و پیشکسوتان مسابقات شهرستان حاضر شده است و طی ادوار مختلف رتبه ‌های اول تا سوم را در تمام مسابقات کسب کرده است.

مدیرعامل کاشی ارچین میبد افزود: ورزشکاران ما از سال ۱۳۹۵ به صورت مداوم در همه جام ‌های شهرستان شرکت داشته‌اند و رتبه‌ های برتر را کسب نموده ‌اند، ما در مسابقات جام دهه فجر و جام رمضان و کارگری حضور فعال داشته ‌ایم. کارکنان کاشی ارچین از نظر اخلاقی نیز در مسابقات شهرستان، درخشان ظاهر شده ‌اند.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم کارشی ارچین، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کارگری شهرستان، موفق شده‌اند عنوان بیشترین گل زده و کمترین گل خورده با تفاضل گل مثبت ۳۵ را در طول ۹ دوره مسابقات جام کارگری از آن خود کنند.

کسب ۴ دوره قهرمانی در جام کارگری

ضیائی افزود: تیم کاشی ارچین میبد طی ۸ دوره حضور در مسابقات جام کارگری شهرستان، توانسته در ۷ دوره جزء ۴ تیم برتر باشد و در ۵ دوره نیز به فینال مسابقات راه یابد که ماحصل آن کسب ۴دوره قهرمانی بوده است.

مدیرعامل کاشی ارچین میبد بیان داشت: آقای محمدرضا کریمی که امسال به عنوان بهترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال استان یزد معرفی شد و همچنین آقای بنیامین کنگوزهی که عنوان بهترین گلزن مسابقات فوتسال را دارد از کارگران خوب این مجموعه هستند.

وی در ادامه افزود: حمایت‌های ورزشی ما تنها مختص به کارکنان این مجموعه نبوده است، بلکه با نگاهی فراتر، تا آنجا که توانسته ‌ایم به تیم‌ های ورزشی شهرستان برای حضور در مسابقات محلی و حتی دسته ۲ کشوری کمک کرده ‌ایم.

ضیائی همچنین خاطرنشان کرد: کارکنان این شرکت آمادگی دارند تا در مسابقات کارگری استان نیز با اقتدار حاضر شوند.

از حمایت از تئاتر شهرستان تا اعزام نیروی جهادی به مناطق سیل‌زده

از حمایت از تئاتر شهرستان تا اعزام نیروی جهادی به مناطق سیل‌زده

همکاری با اداره ورزش و جوانان، اداره کار جهت برگزاری مسابقات کارگری و هیأت فوتبال شهرستان، برگزاری برنامه ‌های کوهنوردی، حمایت از تیم‌های مستعد، همکاری با گروه‌های موفق هنری جهت اجرای تئاتر زری سلطان و کاکوتی، ارسال کمک به مناطق سیل زده، اعزام نیروی جهادی به این مناطق و اهدای کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلا به کارگران از دیگر مواردی بود که مدیرعامل کاشی ارچین میبد به آنها اشاره کرد.

ضیائی خاطرنشان کرد: کاشی ارچین میبد ضمن مشارکت فعال در برنامه ‌های فرهنگی و اجتماعی، حمایت از ورزشکاران و گروه‌ های هنری را در برنامه دارد.

تخصیص امکانات رفاهی و ورزشی مناسب برای کارگران

وی اظهار کرد: مدیریت کاشی ارچین برای رفاه حال کارکنان، امکان حضور در استخر و سالن ورزشی فراهم کرده است و این عزیزان می ‌توانند طبق زمان‌ب ندی مشخص در این اماکن ورزشی و تفریحی حضور داشته باشند و از آن استفاده کنند.

این فعال صنعتی شهرستان میبد بیان داشت: مسابقات بین بخشی نیز در این کارخانه برگزار می ‌شود که در حال حاضر به خاطر ماه مبارک رمضان و رعایت حال روزه‌ داران متوقف شده است، ان ‌شاء ‌الله این مسابقات پس از ماه مبارک رمضان ادامه می ‌یابد.

ضیائی، برگزاری مسابقات برای فرزندان کارگران را از دیگر برنامه ‌های شرکت کاشی ارچین برشمرد و بیان داشت: با توکل بر خدا در فرصت مناسب این تصمیم نیز عملیاتی خواهد شد تا روحیه نشاط و شادابی در میان خانواده ‌های کارکنان نیز بیش از پیش فراهم شود.


منبع: خبرگزاری نارین

گردآوری شده توسط پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments