پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

دکوراسیون خانه بسیار کوچک زیر ۵۰ متری

دکوراسیون خانه بسیار کوچک زیر 50 متری

دکوراسیون خانه بسیار کوچک زیر ۵۰ متری

دکوراسیون خانه بسیار کوچک زیر ۵۰ متری | خانه های آپارتمانی با متراژهای کوچک امروزه توسعه زیادی پیدا کرده اند و همین کوچک شدن متراژ خانه ها کار طراحی دکوراسیون داخلی خانه را کمی دشوار کرده است. در ادامه این مطلب در سایت باکس ایده هایی برای طراحی دکوراسیون خانه بسیار کوچک را مشاهده خواهید کرد.

اغلب زوج های جوان امروزه در آپارتمان ها با ابعاد ۵۰ متر و یا کمتر از ۵۰ متر زندگی می کنند که اگر طراحی دکوراسیون خانه های کوچک با توجه به اصول خاصی انجام شود شما می توانید شاهد دکوراسیون مدرن و زیبایی در خانه خود باشید.

در طراحی دکوراسیون خانه کوچک یا سوییت ها علاوه بر حفظ زیبایی و یکدستی فضا چالش های دیگری نیز پیش روی ما هست از جمله اختصاص فضاهای مرده به کمدها برای نگهداری از وسایل، پنهان نگه داشتن بعضی از لوازم خانه برای اجتناب از شلوغ به نظر رسیدن فضا و همچنین استفاده و بازی از نور و رنگ به جهت بزرگتر جلوه داد فضای خانه. در ادامه چند ایده جالب برای این سبک چیدمان خواهید دید.

خانه کوچک

همانطور که میبینید عدم استفاده از پرده باعث شده فضا بازتر به نظر برسد و همچنین استفاده از رنگ سفید هم به این امر کمک میکند.

دکوراسیون خانه بسیار کوچک زیر 50 متری

استفاده از شیشه برای جدا کردن فضای اتاق از نشیمن هم باعث بزرگتر دیده شده خانه می شود البته روی شیشه کرکره های سفید تعبیه شده است تا هنگام لزوم این دو فضا جدا شوند.

دکوراسیون خانه بسیار کوچک زیر 50 متری

استفاده از پله های منزل به عنوان کتابخانه از نظر دکوراتیو و ایجاد فضا ایده بسیار خوبی برای خانه های کوچک است.

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] دکوراسیون خانه بسیار کوچک زیر ۵۰ متری


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments