پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهنمای جامع خرید کاشی و سرامیک آشپزخانه

بهترین مدل کاشی دیوار آشپزخانه

راهنمای جامع خرید کاشی و سرامیک آشپزخانه

فهرست مطالب

راهنمای جامع خرید کاشی و سرامیک آشپزخانه، آشپزخانه، قلب تپنده هر خانه‌ای به شمار می‌رود و محل رفت و آمد مداوم افراد است و زیاد با این محل سر و کار خواهیم داشت. بنابر این شایسته است برای آن که جلوه و ظاهری زیبا داشته باشد، تمام تلاش خود را بکنیم.

یکی از راه‌های زیباتر کردن این محیط، استفاده از کاشی و سرامیکی مناسب است که دوام و کیفیت لازم را نیز داشته باشد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید کاشی و سرامیک مناسب آشپزخانه آشنا کنیم.

خرید اقساطی کاشی آشپزخانه در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین طرح کاشی آشپزخانه

بررسی نکات مهم هنگام خرید کاشی آشپزخانه

  • جنس مناسب کاشی و سرامیک آشپزخانه

کاشی و سرامیک‌های آشپزخانه طرح، رنگ، درجه‌بندی و جنس‌های مختلفی دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای آشپزخانه توصیه می‌کنیم از سرامیک‌های با ابعاد بزرگ و مقاوم در کف استفاده کنید.

این سرامیک‌ها بهتر است خاصیت ضد لغزشی بودن نیز داشته باشند. استفاده از سرامیک‌های شیشه‌ای نیز برای استفاده روی دیوارها نیز گزینه مناسبی هستند و دارای خاصیت منعکس کننده نور و عدم جذب رطوبت هستند. برای پوشش محیط بالای اجاق گاز و پشت سینک ظرفشویی نیز کاشی‌های سرامیکی گزینه مناسبی هستند.

آشنایی با کاشی کف آشپزخانه

  • طرح و رنگ کاشی و سرامیک آشپزخانه

طرح های استفاده شده در کاشی های آشپزخانه زیاد و متنوع هستند. کاشی گلدار، کاشی ساده و کاشی های مدرن از معروف ترین طرح ها بوده که شما براساس سلیقه شخصی، می توانید رنگ و طرح کاشی خود را انتخاب کنید.

شاید این حرف را بسیار شنیده باشید که: “سادگی هیچگاه از مد نمی افتد” خب، باید بگویم که این داستان در مورد انتخاب کاشی هم صدق می کند.

——————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله جدیدترین مدل سرامیک آشپزخانه را مطالعه بفرمایید.

——————————–

انواع مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه

قبل از خرید شما حتما باید دقت داشته باشید کاشی که می خرید به عنوان یک دیوار پوش یک ساله و دوساله نیست، شما با انتخاب یک کاشی زیبا و درست برای آشپزخانه و استفاده از یک مدل زیبا برای کاشی کاری، زیبایی آشپزخانه خود را برای یک عمر تضمین کرده اید. پس مراقب باشید تا زیاد درگیر رنگ و طرح سال نشوید. واز طرح و رنگ های ساده و زیبا استفاده کنید.

یکی دیگر از روش های دیگری که می توانید مستقل از مد از آن استفاده کنید، استفاده از کاشی ها با طرح های خاص است که این موضوع کاملا بستگی به سلیقه و خلاقیت شما دارد.

خرید اقساطی کاشی بین کابینتی در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین مدل کاشی دیوار آشپزخانه
  • ابعاد مناسب کاشی آشپزخانه

امروزه کاشی و سرامیک  را می توان در ابعاد متفاتی سفارش داد. ابعاد استاندارد کاشی ها ۶۰*۳۰ ، ۹۰*۳۰ ، ۲۰*۲۰ ،۱۲۰*۶۰ می باشد.

البته در نظر داشته باشید که چه مقدار کاشی برای آشپزخانه شما نیاز است. اگر متراژ آشپزخانه شما زیاد است سعی کنید تماما از کاشی طرح دار استفاده نکنید و از کاشی ساده و طرح دار به صورت ترکیبی استفاده کنید.

و حتی اگر آشپزخانه شما کوچک است کاشی های طرح دار و سایزکوچک آشپزخانه را کوچکتر نشان می دهد سعی کنید کاشی های رنگ روشن با ابعاد بزرگ تر استفاده کنید.

  • محل نصب کاشی آشپزخانه

قبل از آن که برای آشپزخانه کاشی و سرامیک بخرید، ابتدا لازم است که محل نصب آن را به دقت بررسی کرده باشید. برای مثال کاشی قرار است بالای اجاق نصب کنید یا صرفا دنبال کاشی بین کابینتی هستید.

برای مثال اگر به‌دنبال خرید کاشی کف برای آشپزخانه خود هستید، باید اطلاعات کامل و تخصصی درباره آن از طریق منابع آموزشی مجله سرام پخش پیدا کنید. مقاله جدیدترین مدل سرامیک کف میتواند در انتخاب کاشی آشپزخانه به شما کمک کند.

——————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی را مطالعه بفرمایید.

——————————————–

انواع کاشی سرامیک دیوار آشپزخانه

  • بودجه مورد نیاز برای کاشی آشپزخانه

موضوع بودجه در دسترس، در سال‌های اخیر همیشه چالش مهمی بوده است و با روند پیش رو، ما همچنان با آن احتمالا سر و کار خواهیم داشت.

برای این موضوع لازم است با استفاده از ابزار محاسبه متراژ سرام پخش، مقدار کاشی مورد نیاز خود را به‌طور دقیق برآورد کنید و سپس با مراجعه به سایت سرام پخش، کاشی و سرامیک مورد نیاز آشپزخانه خود را خریداری کنید. در این صورت کاشی و سرامیک خریداری شده مقدار کمتری پرتی خواهد داشت و در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد.

  •  خرید کاشی آشپزخانه از شرکت معتبر

یکی از مهمترین نکات در خرید کاشی و سرامیک شرکت فروشنده است. شرکتی که از متریال با کیفیت استفاده کند و سابقه روشنی در فروش محصولات و رضایت مشتری داشته باشد. میتوانید برای انتخاب و خرید کاشی آشپزخانه با کیفیت و قیمیت مناسب به وب سایت سرام پخش مراجعه کنید.

اشتباهات رایج در انتخاب کاشی برای آشپزخانه چه مواردی هستند؟

یکی از اشتباهات رایجی که ممکن است در انتخاب کاشی برای آشپزخانه انجام دهید این است که ابعاد کاشی‌های شما با اندازه آشپزخانه شما همخوانی ندارد.

به زبان ساده‌تر خرید کاشی‌هایی با ابعاد کوچک برای آشپزخانه‌های کوچک باعث می‌شود که شما خیلی زود از فضای شلوغ آشپزخانه خود خسته شوید.

در به‌کار گیری طرح‌های ساده انواع کاشی دیوار ، استفاده از بند کشی‌های پهن‌تر از حد معمول توصیه می‌شود و بهتر است میان کاشی‌ها و روی بند کشی باید از کاشی‌های مینیاتوری استفاده کنید تا از یکنواختی دیوار جلوگیری شود. اما درصورت استفاده از طرح‌های شلوغ، بند کشی ظریف و همرنگ با کاشی و سرامیک پیشنهاد می‌شود.

——————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله طرح کاشی کاری مدرن را مطالعه بفرمایید.

——————————————–

به روزترین مدل کاشی آشپزخانه

سخن آخر

در این مقاله هر آنچه را که برای خرید بهترین و ارزانترین کاشی سرامیک و به وجود آوردن بهترین طرح کاشی و سرامیک برای آشپزخانه لازم دارید به شما گفتیم و امیدواریم تا با به کار بستن آن‌ها، محیط آشپزخانه‌ای ایده آل برای خودتان داشته باشید.

برای مشاهده و خرید انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه به فروشگاه سرام پخش مراجعه کنید و درصورت داشتن هرگونه سوالی با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید.

——————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای انتخاب کاشی آشپزخانه را مطالعه بفرمایید.

——————————————–

خرید کاشی و سرامیک برند مرجان  از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک کف پذیرایی برند مرجان
منبع :
برچسب ها :

نظرات ۳

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments