پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

روزهای بلند، تخفیف‌های کوتاه

روزهای بلند، تخفیف‌های کوتاه

روزهای بلند، تخفیف‌های کوتاه ، ویژه سرام پخش

در تابستان حرکت روزانه خورشید در آسمان به بالاترین خط سیر خود می‌رسد که بیش از دیگر روزهای سال به قطب آسمانی نزدیک شده و در نتیجه بلندترین روزهای سال و کوتاه‌ترین شب‌های سال را در تابستان تجربه خواهیم کرد. این هنگام برای مردمان باستان که دلبستگی فراوانی به پدیده‌های کیهانی داشته و چنین پدیده‌هایی را در زندگی روزمره خود دخالت می‌داده‌اند؛ اهمیت بسیاری داشته است و آیین‌ها و جشن‌های پرشماری را در این هنگام برپا می‌داشته‌اند.
در این تابستان سرام پخش قصد دارد تا تجربه خریدی لذت‌بخش را برای شما ایجاب کند تا بتواند زیباترین لحظات یک فرد که می‌تواند خرید و یا حتی تغییر سبک زندگی با تغییر دکوراسیون همراه باشد را به شما ارائه کند تا شما خالق زیبایی منزل خود باشید.
اساسا خرید همراه با تخفیف تجربه لذت بخشی است. وقتی چیزی که به آن نیاز داریم را با قیمتی پایین‌تر از قیمت تعیین شده آن می‌خریم، حس برنده شدن داریم. ما عادت داریم که در هنگام خرید هرچیزی با فروشنده آن برای دریافت اندکی تخفیف چانه بزنیم و هنگامی که تخفیفی از فروشنده بگیریم، تجربه خرید لذت‌بخش‌تری خواهیم داشت.
در شرایط اقتصادی پرفشار که قیمت کالاها دائما افزایش می‌یابد، امکان خرید همراه با تخفیف علاوه بر تجربه خرید لذت بخش، قدرت خرید بیشتری به ما می‌دهد. شاید با بودجه محدود خود نسبت به قیمت‌های رو به افزایش بتوانیم کالاهای مورد نیاز بیشتری خریداری کنیم.
این فرصتی است که نباید از دست بدهید. ممکن است امروز کالایی که شما قصد خرید آن را دارید جزو پیشنهادات شگفت انگیز سرام پخش قرار داشته باشد. پس اگر هر روز سری به لیست پیشنهادات شگفت انگیز سرام پخش بزنید، فرصت خرید کالاهای مورد نظر خود را با قیمتی پایین‌تر از قیمت همیشگی آن را از دست نخواهید داد.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments