پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال ۲۰۱۸

روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال 2018

روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال ۲۰۱۸

بلبرینگ های سرامیکی، زره های سرامیکی، شیشه های کنترل کننده انرژی و محصولات دیگر

روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال ۲۰۱۸ | ارزیابی روند بازار به تولید کنندگان کمک می کند تا به فهم عمیق تری از محصولات، برنامه ریزی های پیش روی صنعت سرامیک و شیشه برسند.

پیشرفت پیش بینی شده برای بلبرینگ های سرامیکی

براساس گزارشی که از تحقیقات و بازارها موجود می باشد، بازار جهانی بلبرینگ ها (یاتاقان های توپی) سرامیکی به ارزش ۸۸۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ رسید. بر اساس همین آمار و ارقام، انتظار می رود که این بازار تا سال ۲۰۲۳ به نزدیک به ۱.۷ میلیارد دلار برسد، که از نرخ رشد سالانه ترکیبی (CAGR) در حدود ۱۱٪ در بین سالهای ۲۰۱۷-۲۰۲۳ رشد خواهد کرد.

روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال 2018

بلبرینگ های سرامیکی هیبریدی در حال حاضر بخش اعظمی از بلبرینگ های سرامیکی را شامل می شود. نیترید سیلیسیوم و زیرکونیم از مواد اصلی تشکیل دهنده بلبرینگ های سرامیکی هستد. به صورت کلی نیترید سیلیسیوم یکی از محبوب ترین سرامیک های پیشرفته است.

کاربرد های اصلی بلبرینگ های سرامیکی شامل موتورهای برقی، وسایل نقلیه، تجهیزات زیر آب، تجهیزات آزمایشگاهی، هوافضا و دیگر موارد می باشد.

بازار جهانی BIPV تا سال ۲۰۲۷ به ۱۱.۶ میلیارد دلار می رسد

براساس گزارش تحقیقات n-tech، بازار جهانی فتوولتائیک یکپارچه ساختمان (BIPV) در سال ۲۰۱۸ به ۲.۹ میلیارد دلار درآمد و در سال ۲۰۲۳، به ۵.۷ میلیارد دلار و در سال ۲۰۲۷ به ۱۱.۶ میلیارد دلار خواهد رسید.
این رشد در حالیست که بخش تجاری عمده سفارشات BIPV را تشکیل خواهد داد. همچنین کاربرد BIPV در بخش ساختمان های مسکونی با سرعتی بسیار سریعتر از گذشته رشد خواهد کرد و ۱۵٪ از بازار جهانی BIPV را تا سال ۲۰۲۳ تشکیل می دهد و درآمد ۸۷۲ میلیون دلاری را به همراه خواهد داشت.

روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال 2018

تا سال ۲۰۲۳ ، سه بازار جغرافیایی برتر برای BIPV (به ترتیب درآمد تولید شده) ایالات متحده ، چین و ژاپن خواهد بود. این سه کشور در مجموع بیش از ۷۵٪ از درآمد بازار BIPV را در سال ۲۰۲۳ به خود اختصاص می دهند. جزئیات

تهدیدات تروریستی و احتما وقوع جنگ، رشد بازار زره های سرامیکی را افزایش می دهد

براساس گزارش فنی از Technavio ، انتظار می رود که بازار جهانی زره های سرامیکی CAGR بیش از ۶٪ از ۲۰۱۸-۲۰۲۲ را به بازار عرضه کند. بخش دفاعی سهم قابل توجهی از بازار جهانی زره پوش های سرامیکی را به خود اختصاص داده است. در کشورهایی مانند ایالات متحده، چین و هند، انتظار می رود سرمایه گذاری بیشتر در برنامه های دفاعی باعث رشد بازار در دوره پیش بینی شده، شود. افزایش تهدیدهای گروه های تروریستی یکی از مهمترین روندهای نوظهور در بازار جهانی زره های سرامیکی است.

روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال 2018
از نظر جغرافیایی، قاره آمریکا در سال ۲۰۱۷ با سهم نزدیک به ۴۵٪ رهبر و کنترل کننده این بازار خواهد بود.

رشد پایدار برای شیشه های کنترل کننده انرژی

براساس گزارشی که از Research and Markets موجود می باشد، بازار جهانی شیشه های کنترل کننده انرژی در سال ۲۰۱۸، ۲۵.۱ میلیارد دلار تخمین زده شده است و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۳ به ۳۲ میلیارد دلار برسد ، که در CAGR بین ۵٪ بین سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ در حال رشد است. انتظار می رود افزایش جمعیت و فعالیت های جدید ساختمانی به رشد صنعت ساختمان و ساخت و ساز منجر می شود که به نوبه خود رشد پایدار برای بازار شیشه های کنترل کننده انرژی را تضمین خواهد کرد.
روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال 2018
پیش بینی شده است که پوشش منفعل یا سخت این شیشه ها بالاترین CAGR را در دوره پیش بینی شده دارد و از این میان شیشه های سه جداره بزرگترین بخش بازار را به دست می آورد.

تقاضا بیشتر برای سرامیک های حرارتی

براساس گزارشی که اخیراً از Technavio منتشر شده، پیش بینی می شود که بازار جهانی سرامیک حرارتی در CAGR بیش از ۶٪ بین سالهای ۲۰۱۸-۲۰۲۲ رشد کند. افزایش تقاضا در صنایع مختلف برای مواد سبک و با کارایی بالا یکی از عمده ترین دلیل هایی ست که رشد بازار جهانی سرامیک حرارتی را تضمین خواهد کرد.

روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال 2018

فیبر های سرامیک بیشترین سهم بازار را در سال ۲۰۱۷ داشته و تقریبا ۷۸ درصد از بازار سرامیک حرارتی را به خود اختصاص داده اند. انتظار می رود این بخش محصول در کل دوره پیش بینی بر بازار جهانی حاکم شود.

کاربرد های چندگانه برای شیشه های ضدگلوله

روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال 2018
براساس گزارشی که از تحقیقات و بازارها در دسترس است، بازار جهانی شیشه های ضد گلوله در سال ۲۰۱۷ ۴.۲ میلیارد دلار تخمین زده شده و پیش بینی می شود در بین سال های ۲۰۱۸-۲۰۲۶ در CAGR با ۱۱.۳٪ گسترش یابد. بازار شیشه های گلوله با افزایش تقاضای صنعت جهانی خودرو و همچنین گسترش روز افزون نهادها و خدمات مالی در کشورهای در حال توسعه، رشد خواهد کرد.

به دنبال افزایش میزان جرم و حملات تروریستی ، نیازهای فزاینده از تاسیسات دفاعی و نظامی نیز بازار جهانی شیشه های امنیتی ضد گلوله را گسترش خواهد داد.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] روند بازار سرامیک های پیشرفته در سال ۲۰۱۸

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:researchandmarkets

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments