پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

روکاسرام تنها تولیدکننده پرسلان ۷۵*۷۵

کارخانه کاشی و سرامیک روکاسرام

روکاسرام تنها تولیدکننده پرسلان ۷۵*۷۵

ایا میدانید تنها تولید کننده پرسلان ۷۵*۷۵ کالیبره با جذب اب زیر نیم واقعی در استان یزد شرکت روکا سرام می باشد ؟

روکاسرام تنها تولیدکننده پرسلان ۷۵*۷۵  | کاشی پرسلان به کاشی گفته می‌شود که دمای پخت آن ۱۲۰۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشد و در نتیجه استحکام بالاتر و جذب آب آن ۰.۱ تا ۰.۵ می‌باشد و در مجموع خصوصیات بهتری دارد. این نوع از کاشی‌ها، از مواد اولیه بسیار مرغوب و با بدنه سفید تهیه می‌شوند. این محصول در برابر شکست، سایش و مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین با توجه به تخلخل پایین و جذب آب بسیار کم آن، در برابر یخ‌زدگی نیز بسیار مقاوم است. کاشی پرسلانی قابلیت نصب در مکان‌های مختلفی از جمله کف، دیوار و نمای بیرونی ساختمان را داشته و استحکام آن بیش از ۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌مترمربع است.

روکا سرام یزد، با برخورداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز اروپا و ظرفیت سالانه۳۶۰۰  مترمربع با تولید انواع پرسلان لعابدار با هدف ارتقاء قابلیت‌های صنعتی و خودکفایی کشور، توسعه کارآفرینی، اشتغال‌زایی و با تکیه بر نوآوری متخصصین ایرانی و بین‌المللی در جهت ارائه انواع محصولات کاشی و سرامیک سعی دارد حضور مستمر و پررنگی در عرصه طراحی و ساختمان‌سازی در بازارهای داخل و خارج کشور داشته باشد.

روکاسرام به تغییر نگرش در سبک زندگی و خلق ارزش‌های پایدار اعتقاد راسخ دارد و هدف آن به عنوان مجموعه‌ای نوآور، قرارگیری در جمع برترین برندهای کاشی و سرامیک دنیا می‌باشد.

می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه سرام پخش محصولات روکاسرام را مشاهده و خریداری نمایید.


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments