پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تاثیرات زیر کاری اصولی قبل از نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری

تاثیرات زیر کاری اصولی قبل از نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری

زیرکاری یکی از مهم ترین کارهای قبل از نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری است چرا که زیرسازی نقاشی ساختمان وابسته به رنگ دیوار و  جنس آن است که به آن لکه گیری هم گفته می شود، بسیار روی کیفیت انجام کار اعم از نقاشی ساختمان و حتی نصب کاغذ دیواری تاثیرگذار خواهد بود. ما را همراهی کنید تا با هر آنچه درباره نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری و قیمت نقاشی ساختمان بدانید آگاهی پیدا کنید.

قیمت نصب کاغذ دیواری

خدمت

قیمت به تومان

قیمت نصب هر رول

۳۵.۰۰۰ تا ۴۰.۰۰۰

نصب زیر ۱۰ رول

هزینه ۱۰ رول گرفته می‌شود

هزینه ایاب و ذهاب

از ۵۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰

برای مشاهده قیمت روز نصب کاغذ دیواری کلیک کنید

با توجه به اینکه مدل های مختلفی اعم از کاغذ دیواری ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شود به همین خاطر قیمت نصب کاغذ دیواری بسیار متفاوت می باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

قیمت نقاشی ساختمان

نوع رنگ

قیمت هر متر مربع (تومان)

رنگ روغن

۳۱.۰۰۰ تا ۳۸.۰۰۰

رنگ پلاستیک

۳۰.۰۰۰ تا ۳۵.۰۰۰

رنگ آکریلیک

۲۸.۰۰۰ تا ۳۵.۰۰۰

رنگ بلکا

۲۲.۰۰۰ تا ۳۰.۰۰۰

رنگ کنیتکس

۲۸.۰۰۰ تا ۳۳.۰۰۰

رنگ مولتی کالر

۲۸.۰۰۰ تا ۳۳.۰۰۰

نقاشی ابزار گچی

۲۲.۰۰۰ تا ۳۰.۰۰۰
هر متر طول

نقاشی سقف شیروانی

۳۵.۰۰۰ تا ۴۵.۰۰۰

کناف بتونه ماستیک با رنگ

۳۵.۰۰۰ تا ۴۵.۰۰۰

بتونه کاری

۲۵.۰۰۰ تا ۳۴.۰۰۰

برای مشاهده روز هزینه نقاشی ساختمان کلیک کنید

هزینه نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان بر حسب متر مربع و میزان دستمزد نقاش محاسبه می شود که با توجه به شرایط زیرکاری و هزینه نوع رنگ متفاوت خواهد بود برای درک بهتر یک مثال می زنیم یک نقاش ساختمان برای هر متر مربع مبلغ ۲۵هزارتومان را به شما پیشنهاد می دهد و یک فرد دیگر مبلغ ۲۰هزارتومان ارائه می دهد.

 همواره گول قیمت پایین را نخورید چرا که ممکن است در حالت اول استادکار تمام هزینه های جانبی را در نظر گرفته باشد یعنی دستمزد و زیرکاری و هزینه رنگ را در نظر گرفته باشد و در حالت دوم نقاش فقط هزینه دستمزد رنگ کاری را بدون در نظر گرفتن هزینه رنگ و زیرکاری به شما گفته باشد و در آخر کار متوجه خواهید شد که هزینه تمام شده نقاش ارزان تر بیشتر از نقاش اولی است. لذا برای اینکه در پایان هزینه کمتری را پرداخت کنید از نقاش تمام جزییات را جویا شوید و سپس با ضرب متراژ ساختمان در عدد سه می توانید متراژ کلی نقاشی ساختمان را بدست آورید و با ضرب متراژ نقاشی در هزینه پیشنهادی نقاش، هزینه نهایی نقاشی ساختمان را محاسبه کنید.

زیرکاری نقاشی ساختمان

زیرکاری نقاشی ساختمان

زیرکاری نقاشی ساختمان اغلب به دو صورت قابل انجام است حالت اول زیرکاری برای دیوارهای رنگ شده است و در حالت دوم زیرکاری برای دیوارهای نو قابل انجام است که در هر دوحالت نیازمند انجام یکسری مراحل می باشد تا کار رنگ آمیزی به خوبی انجام شود و رنگ به خوبی جذب دیوار مد نظر شود، هر چقدر کیفیت زیر کاری بالاتر باشد طبیعتا نقاشی ساختمان با کیفیت تر انجام خواهد شد.

برای انجام زیر کاری نقاشی ساختمان در ابتدا باید جنس و میزان چاله ها و ترک های دیوار مورد کارشناسی قرار گیرد و  با توجه به نوع دیوار زیرکاری انجام شود، برای مثال زیر سازی نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک برای دیوارهایی که جنس آن گچ می باشد باید از رنگ پلاستیک(اکریلیک) و گل بتونه و کمی چسب چوب با آب مخلوط کرده و برای ترک های عمیق استفاده کنید، البته برای ترک های جزیی می توانید از بتونه استفاده کنید.

بعد از بتونه کاری نوبت به سنباده کشیدن دیوار می رسد با استفاده از سنباده می توانید تمام برجستگی ها و اضافات گچ کاری را از بین ببرید و یک دیوار مسطح و یک دست را برا نقاشی ساختمان آماده داشته باشید و با ترکیب رنگ دلخواه می توانید اقدام به رنگ آمیزی کنید.

زیر کاری نقاشی ساختمان برای دیوارهای نو و به اصلاح رنگ نخورده متفاوت است چرا که در دیوارهای رنگ نخورده به دلیل استفاده از گچ، عمل جذب رنگ به خوبی صورت نمی پذیرد که برای حل این مشکل می توانید از روغن الیف به این صورت استفاده کنید که ابتدا با یک دستمال گرد و خاک دیوارها را تمیز کنید سپس با یک فورچه غلتگی یا قلمو اقدام به روغن کاری دیوارها کنید و سپس مثل دیوار رنگ شده مابقی مراحل را انجام دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سرام پخش در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments