پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرامیک مات بهتر است یا براق؟ {ویژگی های سرامیک مات و براق}

سرامیک مات یا براق

سرامیک مات بهتر است یا براق؟ {ویژگی های سرامیک مات و براق}

فهرست مطالب

احتمال بسیار قوی تا کنون برای خرید سرامیک کف منزل یا محیط کار به فروشگاه های مختلفی مراجعه کرده اید و از تنوع آن با عدم انتخاب مواجه شده اید! بله کاملا حق با شماست زیرا تنوع محصولات در این زمینه به اندازه ای زیاد است که اگر قبل از خرید اولویت های خود را مشخص نکنیم قطعا خرید برایمان دشوار می شود و در برخی مواقع نیز این مساله به اندازه ای قوی می شود که قدرت انتخاب و تصمیم گیری را از دست می دهیم.

قبل از هرچیزی مهمترین سوال این است که انتخاب شما سرامیک کف مات یا براق است؟ آیا ویژگی های هر یک از این نوع سرامیک را می شناسید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کلی با جزئیات هریک آشنا شویم.

خرید انواع کاشی و سرامیک از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات یا براق

سرامیک کف مات یا براق

سرامیک های کف با توجه به تنوع بالای محصولات موجود شرایط انتخاب و قدرت خرید را برای مشتریان فراهم می کند تا به راحتی با هر سلیقه ای بتوان کفپوش مناسب منزل خود را از جنس سرامیک انتخاب کرد، اما یکی از سوالاتی که در اغلب موارد برای افراد بوجود می آید انتخاب کاشی براق یا مات است، زیرا کفپوش ها تا حد زیادی در زیبایی منزل نقش دارند بنابراین انتخاب درست آن ها تا حد زیادی در زیبایی منزل نیز موثر است.

سرامیک کف مات بهتره یا براق؟

سرامیک کف مات بهتره یا براق؟

همانطور که اشاره شد سرامیک ها در انواع مختلفی وجود دارند اما بصورت کلی به دو نوع سرامیک مات و سرامیک براق دسته بندی می شوند و هر کدام از این سرامیک ها به نوعی در ظاهر و نمای ساختمان تاثیرگذار است که اگر نتوانید به درستی نوع سرامیک خود را انتخاب کنید در نهایت تمام زحمات و هزینه های شما هدر می رود.

انواع سرامیک کف عبارتست از:

  • سرامیک کف براق
  • سرامیک کف مات

خرید آسان و اقساطی سرامیک مات از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات

سرامیک های مات در دکوراسیون منزل

سرامیک های مات برای افرادی مناسب است که به دنبال فضای شیک، مجلل و به دور از تجملات و زرق و برق هستند، این نوع سرامیک کف یا سرامیک آشپزخانه برای افراد خاص پسند بسیار مناسب است؛ در برخی منازل که دارای سبکی مدرن با مبلمانی طوسی، میز نهارخوری یا کابینت های سفید و زغالی است استفاده از سرامیک مات می تواند تکمیل کننده این دکوراسیون باشد به نوعی فضا با این نوع سرامیک است که زیبایی خود را به نمایش می گذارد.

از مهمترین دلایل انتخاب این نوع سرامیک می توان به پایین بودن میزان لکه پذیری آن اشاره کرد که در نتیجه میزان تمیزکاری این سرامیک ها نیز کاهش می یابد و این مسئله برای برخی افراد که دارای وقت کمتری هستند و با فرزند کوچکی در منزل دارند گزینه عالی به شمار می آید.

دقت کنید سرامیک کف مات در مواردی که سرامیک رنگ روشن انتخاب شود کثیفی و لک ها را نمایش می دهد  اما در حالتی که رنگ سرامیک تیره باشد به تبع لک و کثیفی ها نیز کمتر نمایاین می شود امــا مساله مهمی که وجود دارد اگر از رنگ های تیره برای کف منزل استفاده شود قطعا فضای منزل تا حدودی گرفته می شود و در نتیجه بهتر است ترکیب مناسبی برای انتخاب سرامیک کف و کاشی دیوار انتخاب شود تا در نهایت تناسب بین این اجزای آشپزخانه آن زیبایی که به دنبالش هستیم را برای ما بوجود آورد.

سرامیک ما ت در دکوراسیون منزل

سرامیک های براق در دکوراسیون منزل

یک انتخاب بسیار ویژه برای افرادی که علاقه زیادی به نور و تجملات دارند، زیرا این سرامیک با بازتاب نور فضای محیط را جلوه دوچندان می دهد گویی یک لوستر با ده ها لامپ بزرگ و کوچک در سالن نصب شده است امـا تنها با با نصب سرامیک روشن یا سرامیک براق این شرایط فراهم شده است.

البته در نظر داشته باشید شاید با نورپردازی های زیاد مخالف باشید اما به استفاده از سرامیک براق علاقه داشت باشید بهتر است بگوییم، نگران این مساله نباشید زیرا تا زمانی که نور زیادی به آن ها تابیده نشود شرایطی که وصف کردیم بوجود نمی آید؛ بنابراین هر شخصی با هر سلیقه ای می تواند سرامیک براق را برای منزل یا محیط کار خود انتخاب کند و از زیبایی های آن لذت ببرد.

البته توجه کنید این نوع سرامیک با تمام زیبایی ها لک و برخی کثیفی را نمایش می دهد که نیازمند نظافت هفتگی منظم و به موقع است تا زیبایی سرامیک ها به خوبی نمایش داده شود، استفاده از سرامیک براق در کف آشپزخانه در کنار کاشی بین کابینتی که همخوانی با رنگ آن داشته باشد می تواند تنالیته ای از رنگ ها را بوجود آورد و این خارق العاده است.

اگر قصد دارید کاشی حمام و دستشویی و سرامیک کف را براق انتخاب کنید حتما به صیقلی بودن آن توجه کنید، در چنین شرایطی اگر زیبایی اولویت دوم شما است استفاده از سرامیک مات پیشنهاد مناسب تری است بخصوص برای افرادی که دارای خردسال یا افراد سالمند در منزل می باشند استفاده از سرامیک مات مناسب تر است.

سرامیک براق در دکوراسیون منزل

ویژگی های سرامیک کف براق

برخی از ویژگی ها یا بعبارتی مزایای این نوع سرامیک به شرح زیر است:

  • بازتاب نور و درخشش بی نظیر
  • ایجاد فضایی لوکس
  • نظافت ساده و آسان
  • بزرگتر نشان دادن فضا به دلیل بازتاب نور در محیط
  • روشن نگه داشتن محیطی که کف آن از سرامیک براق استفاده شده است

بنابراین استفاده از سرامیک براق می تواند محیط مورد نظر شما را بزرگتر از اندازه واقعی نشان دهد، اگر آپارتمان شما متراژ کمی دارد اما دارای یک پنجره و نور کافی است می توانید با استفاده از سرامیک براق برای کفپوش منزل خود فضای منزل خود را بزرگتر جلوه دهید و این یک ویژگی شگفت انگیز این نوع سرامیک ها به حساب می آید، البته امروزه برخی از انواع پرسلان کف یا پرسلان دیوار نیز بعنوان یک محصول جدید در کنار انواع محصولات کاشی و سرامیک به فروش می رسد اما سرامیک از دیرباز تا کنون انتخاب اغلب افراد بوده است.

خرید آسان و اقساطی سرامیک براق از بازار آنلاین سرام پخش

مقایسه انواع سرامیک براق دریک نگاه

ویژگی های سرامیک کف مات

  • ایجاد سنگینی و وقار در فضا
  • جلوه کمتر لک وکثیفی ها
  • نگهداری ساده
  • عدم لغزندگی در این نوع سرامیک ها
  • مناسب برای هر فضایی با هر متراژی

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد این سرامیک ها لک و کثیفی های ناشی از پاشیدن آب یا غیره را نشان نمی دهد بنابراین تمیز کردن آن بسیار راحت تر است و نیاز به تمیز کردن در فواصل کوتاه ندارد، همچنین این نوع سرامیک ها به دلیل لیز نبودن برای استفاده در سرویس بهداشتی، آشپزخانه و… گزینه مناسبی است.

کلام آخر

انتخاب سرامیک کف مات یا براق ابتدا به محیط منزل شما، نوع نورپردازی، متراژ منزل و عوامل متعددی بستگی دارد که بهتر است قبل از هرچیزی تمام موارد در نظر گرفته شود و سپس به سراغ خرید سرامیک کف بروید، در نظر داشته باشید سرامیک و کاشی از جمله تجهیزات و مصالحی هستند که تعویض آن ها در طولانی مدت انجام می شود پس بهتر است هنگام انتخاب آن ها دقت کنید تا در نهایت انتخابی بی نظیر را تجربه کنید.

مجموعه سرام پخش با در نظر گرفتن شرایط نقد و اقساط فرصت خرید را برای تمام مشتریان فراهم کرده است که برای اطلاع از شرایط اقساط و مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

خرید کاشی و سرامیک برند مرجان  از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک کف پذیرایی برند مرجان

سوالات متداول:

استفاده از سرامیک براق برای هر نوع ساختمانی قابل استفاده است و به دلیل بازتاب نور می تواند جلوه ویژه ای به فضای شما بدهد.

بهتر بودن هر یک از این نوع سرامیک ها با توجه به ویژگی های آن ها و متناسب با نوع فضای شما انتخاب می شود، به صورت کلی هر دو نوع سرامیک پیشنهاد خوبی هستند.

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید ویژگی های سرامیک مات و سرامیک براق را در نظر بگیرید، اگر تمیز کردن سرامیک ها در فواصل کوتاه برای شما کار آسانی است یا کودک و سالمند در منزل شما وجود ندارد و همچنین به دنبال نور و ایجاد جلوه خاص در منزل خود هستید قطعا سرامیکک براق متناسب شما است و به همین صورت انتخاب سرامیک مات نیز قابل انتخاب است.

برای خرید سرامیک حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید، بازار آنلاین سرام پخش ضمن تنوع و فراهم کردن بیش از ده ها مدل سرامیک کف براق و مات، تیره و روشن، امکان خرید قسطی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

خیر هر سرامیک متناسب با جنس آن و همچنین سطح صیقل خورده ممکن است لغزنده باشد، به عنوان مثال سرامیک براق هیچ گونه لغزندگی نداشته و به راحتی با خیال راحت می توانید حتی در مکان های خیس از آن استفاده کنید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۴

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments