پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

پرفروش ترین سرامیک های کف ۲۰۲۳ +عکس

پرفروش ترین سرامیک کف

پرفروش ترین سرامیک های کف ۲۰۲۳ +عکس

فهرست مطالب

امروزه منازل و ساختمان‌های سرتاسر فرش و قالی جای خود را به کف‌پوش‌های متنوع در طرح و رنگ‌های گوناگون داده است و هر ساختمان تجاری، اداری، مسکونی و… برای پوشاندن کف ساختمان به سرامیک کف نیاز دارد، مصالح دیگری ازجمله پارکت چوبی یا سنگ نیز برای کف ساختمان قابل‌استفاده است اما انتخاب اغلب افراد سرامیک یا پرسلان کف است؛ حال انتخاب سرامیک کف یکی از چالش‌های افراد هنگام خرید است، زیرا نیاز است موارد مختلفی بررسی شود تا بتوانیم سرامیک موردنظر خود را انتخاب کنیم.
این مسئله در رابطه با کاشی دیوار یا دیگر تجهیزات ساختمان مانند شیرآلات روشویی نیز صدق می‌کند، زیرا تعویض آن‌ها در کوتاه‌مدت توصیه نمی‌شود و صرفه اقتصادی ندارد بنابراین بهتر است هنگام خرید به تمام جنبه‌ها و جزئیات آن دقت شود.

خرید اقساطی پرفروش ترین سرامیک کف در فروشگاه آنلاین سرام پخش

سرامیک کف هال

پرفروش ترین سرامیک کف

سؤال مهمی وجود دارد که پرفروشترین سرامیک کف کدام نوع است؟چرا چنین سؤالی مهم است، زیرا اگر یک سرامیک کف یا دیگر مصالح و تجهیزات پرفروش و پرکاربرد است قطعاً افراد مختلفی طی زمان طولانی آن را خریداری کرده و درنهایت از نتیجه استفاده آن راضی بوده‌اند و علاوه براین، قیمت آن نیز متناسب باکیفیت بوده است و آن را به دیگران نیز معرفی می‌کنند که درنهایت میزان فروش آن افزایش می‌یابد، بنابراین بهتر است قبل از انتخاب این سرامیک‌ها را نیز بررسی کنید.

پرفروش ترین مدل سرامیک کف

مدل های پرفروش سرامیک کف

پرفروشترین مدل‌های سرامیک کف 

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد سرامیک کف دارای انواع طرح و رنگ‌های گوناگونی است و همین ویژگی این امکان را به مشتری می‌دهد تا بتواند آزادانه و با توجه به دیگر بخش‌های منزل خود سرامیک موردنظر را انتخاب کند، به‌عنوان‌مثال برای انتخاب سرامیک آشپزخانه علاوه بر ویژگی‌های سرامیک بهتر است به رنگ کابینت‌ها، میز نهارخوری و مواردی از این قبیل توجه شود تا درنهایت بتوان ترکیب‌بندی رنگی را در فضای خود به وجود آوریم.
لازم به ذکر است پرفروش ترین سرامیک کف، سرامیکی است که در درجه‌ی اول کیفیت بالایی داشته باشد و در مدت کوتاهی تغییر رنگ ندهد و فرسوده نشود، همچنین ویژگی‌ها و مزایای سرامیک کف از موارد مهمی است که درفروش بالای آن نقش زیادی دارد.
یکی از مدل‌های پرطرفدار سرامیک کف، سرامیک‌های بزرگ است که در سایز بزرگی تولید می‌شود، این سرامیک‌ها برای استفاده در بخش پذیرایی منزل یا سالن اجتماعات و جلسات رسمی ادارات و سازمان‌ها گزینه عالی است، زیرا علاوه بر بزرگ‌تر نشان دادن فضا باعث تمیز ماندن کف می‌شود، استفاده از این نوع سرامیک‌ها در منازل با متراژ کوچک نیز بسیار کاربردی است زیرا به جلوه فضا کمک می‌کند.

سرامیک کف سایز بزرگ

پرفروش ترین سرامیک کف حمام و دستشویی

ازاین‌رو یکی از پرفروش ترین مدل‌های سرامیک کف مدل بزرگ است، هرچند افراد زیادی هنوز برای استفاده از آن تردید دارند اما مشتریانی که این نوع سرامیک را برای منزل خود استفاده کرده‌اند از تأثیرات آن در فضا کاملاً راضی هستند.

————————————–

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله سرامیک اسلب چیست؟ را مطالعه کنید.

————————————–

یکی دیگر از مدل‌های سرامیک که نیاز است در رابطه با آن اطلاعات داشته باشید سرامیک مات یا براق است، در مقاله سرامیک مات بهتر است یا براق؟از مجله سرام پخش به‌صورت کامل به تفاوت و ویژگی‌های هریک از این سرامیک‌ها پرداخته شد، لازم به ذکر است با توجه به اطلاع افراد از ویژگی‌های سرامیک مات و مناسب بودن برای اغلب فضاها این سرامیک به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین سرامیک کف محسوب می‌شود؛ البته محبوب بودن سرامیک براق را نمی‌توان نادیده گرفت زیرا این نوع سرامیک نیز از گذشته تاکنون طرفداران خود را دارد و یکی از پرفروشترین سرامیک برای کف در بازار محسوب می‌شود.

پرفروشترین مدل سرامیک کف پذیرایی

مدل های پرفروش کاشی کف هال

 خرید سرامیک اسلب از بازار آنلاین سرام پخش به صورت اقساطی

پرفروش ترین سرامیک کف از لحاظ رنگ

انتخاب رنگ نه‌تنها در سرامیک کف بلکه در انواع کاشی حمام و دستشویی، کاشی دیوار و… نیز بسیار مهم است و در بسیاری اوقات با توجه به نظر و سلیقه شخص انتخاب می‌شود، حال پرفروش‌ترین سرامیک کف از لحاظ رنگ را می‌توان به رنگ‌هایی همچون سفید، طوسی، کرم و مشکی اشاره کرد، زیرا این نوع رنگ‌ها با اغلب لوازم منزل همخوانی دارد و در یک ساختمان با تجهیزات مدرن یا تجهیزات کلاسیک نیز قابل‌استفاده است.
سرامیک‌های رنگ روشن برای بخش‌هایی از منزل که رعایت نظافت آن‌ها بسیار مهم است گزینه عالی به‌حساب می‌آید، زیرا در صورت کوتاهی در نظافت کثیف بودن سرامیک‌ها زنگ خطری است تا در اولین فرصت به نظافت آن بخش رسیدگی شود، همچنین استفاده از رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر شدن فضا می‌شود.
رنگ طوسی در چیدمان مدرن بسیار کاربردی است زیرا یک رنگ میانه به‌حساب می‌آید که می‌توانید با هر فضایی ست کنید، به‌عنوان‌مثال اگر شما کاشی آشپزخانه خود را به رنگ سفید انتخاب کرده‌اید می‌توانید با استفاده از کاشی بین کابینتی به رنگ طوسی روشن یا تیره تنالیته رنگ طوسی را بین دیوار و سرامیک کف طوسی‌رنگ برقرار کنید که درنتیجه آن یک فضای چشم‌نوازی ایجاد می‌شود.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله سرامیک بهتر است یا پارکت؟ را مطالعه بفرمایید.

——————————————

پرفروش ترین رنگ سرامیک کف

رنگ پرفروش سرامیک کف

پرفروشترین رنگ کاشی کف

پرفروش ترین رنگ سرامیک کف هال

پرفروشترین رنگ برای سرامیک پذیرایی

پرفروشترین سرامیک کف از لحاظ طرح

یکی دیگر از مواردی که در سرامیک کف باید به آن توجه شود طرح سرامیک است که امروزه سرامیک‌های مختلفی در طرح‌های گوناگونی تولیدشده است، به‌گونه‌ای که برای ساخت یک ویلای شیک و بسیار لوکس به‌راحتی می‌توان با خرید سرامیک کف جلوه آن را دوچندان کنید.

پرفروش ترین طرح‌های سرامیک را می‌توان به طرح کلکته، آجری، پارکتی و طرح سنگ اشاره کرد که این طرح‌ها در بازار آنلاین سرام پخش نیز تاکنون فروش بسیار بالایی داشته است؛ برخی طرح‌های سرامیک شاید در نگاه اول بسیار زیبا باشد اما کاربردی بودن سرامیک به ویژگی‌های مختلفی وابسته است و این ویژگی‌های یک محصول یا سرامیک هستند که درنهایت آن به یک محصول پرفروش تبدیل می‌کنند.

سرامیک طرح سنگ پرفروش ترین سرامیک کف

سرامیک طرح سنگ پرفروش برای کف

سرامیک کف پرفروش

سرامیک کف طرح کلکته یکی از طرح‌های زیبای سرامیک است که دارای پوشش شفافی است که درنهایت به نمایش بزرگ‌تر فضا کمک می‌کند، این نوع سرامیک حالت سنگ را برای شما به وجود می‌آورد، ممکن است ازنظر برخی افراد براق بودن این نوع سرامیک امتیاز منفی باشد امــا همان‌طور که اشاره شد سرامیک‌هایی که دارای رنگ روشن و شفاف هستند برای برخی فضاهایی که رعایت بهداشت و نظافت در آن‌ها مهم است گزینه عالی به شمار می‌آیند.
این نوع سرامیک هرگونه کثیفی ازجمله، دود، گردوغبار، لکه مواد غذایی را به‌خوبی نشان می‌دهد و با تمیز کردن به‌موقع می‌توانید در بهداشت و سلامت خود گام مهمی بردارید؛ همچنین احساس استفاده از سنگ طبیعی که سرامیک‌های کلکته برای شما به وجود می‌آورد در روحیه افراد بسیار مؤثر است و به همین دلیل است که به‌عنوان یک سرامیک پرفروش و پرطرفدار به‌حساب می‌آید.

سرامیک طرح کلکته پرفروش ترین سرامیک کف

 خرید سرامیک کلکته از بازار آنلاین سرام پخش به صورت اقساطی

سرامیک کف سایز بزرگ

سرامیک طرح پارکت یا پارکتی یکی از سرامیک‌های بسیار پرطرفدار است زیرا دارای طرحی مشابه با پارکت دارد و استفاده از چوب در طراحی منزل یا طرح چوب احساس گرمی را به منزل هدیه می‌دهد، استفاده از سرامیک‌های طرح پارکت قیمت بسیار کمتری در مقابل پارکت دارد که می‌توانید تمام زیبایی پارکت را با هزینه بسیار کمتری برای منزل خود فراهم کنید و امروزه به‌عنوان یکی از پرفروشترین کاشی سرامیک اتاق و پذیرایی در بازار به‌حساب می‌آید.
همچنین طرح آجری و سرامیک طرح سنگ نیز به همین روال با ویژگی‌ها و مزایایی که دارد امروزه در اولویت افراد برای انتخاب سرامیک قرارگرفته است که قبل از انتخاب سرامیک بهتر است این محصولات را از طریق بازار آنلاین سرام پخش بررسی کنید.

سرامیک طرح چوب پرفروش ترین سرامیک کف

پرفروشترین برندهای سرامیک کف

برندهای مختلفی در زمینه تولید سرامیک کف فعالیت دارند که برخی از آن‌ها به دلیل تولید سرامیک در طرح و مدل‌های متنوع یا کیفیت بالاتری در مقایسه با انواع مدل‌ها به یکی از پرفروش ترین برندهای سرامیک کف تبدیل‌شده‌اند، ازجمله این برندها را می‌توان به پرسپولیس، نگین، مرجان، روکا، سرام نگار، امین، نوین، آریا اشاره کرد که در مجموعه سرام پخش نیز تولیدکننده‌های نام‌برده شده جزو پرفروشترین سرامیک‌های کف دسته‌بندی می‌شوند.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین مارک سرامیک کف را مطالعه بفرمایید.

——————————————

کلام آخر
خرید سرامیک کف برای افرادی که قصد تعویض و تعمیر ساختمان خود را دارند و یا در حال ساخت‌وساز جدید هستند به‌عنوان یک چالش مهم است که برای خرید سرامیک لازم است تا ویژگی‌های مختلف آن را بررسی کنید، در این مقاله سعی شد تا پرفروش ترین سرامیک کف از لحاظ رنگ، طرح و مدل بررسی شود تا انتخاب کاشی و سرامیک کف تا حد زیادی برای شما آسان شود.
همچنین مجموعه سرام پخش با در نظر گرفتن شرایط خرید اقساطی فرصت خرید آسان را برای مشتریان فراهم کرده است که می‌توانید از این فرصت استثنایی استفاده کنید و تمام تجهیزاتی که برای منزل خود نیاز دارید را تهیه‌کرده و فاکتور خود را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید؛ برای اطلاع از شرایط خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه سرام پخش در تماس باشید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۶

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments