پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

آنچه باید درباره کاشی شیشه‌ای بدانید!

سرامیک و کاشی شیشه ای

آنچه باید درباره کاشی شیشه‌ای بدانید!

فهرست مطالب

آنچه باید درباره کاشی شیشه ای بدانید،همان‌گونه که می‌دانید کاشی‌های معمول موجود در بازار لایه ای از لعاب با ضخامت دهم میلیمتر دارند که هر چه این ضخامت بیشتر باشد دارای درخشندگی بیشتری در محصول خواهد بود که همین عمق و درخشندگی از مهمترین فاکتورهای زیبایی وکیفیت کاشی و از اصلی ترین عوامل تعیین قیمت نیز است.

از این رو در کاشی‌های موجود شاهد لایه ضخیمی از نوع بدنه ( از جنس خاک های رسی – سفالی ) هستیم که نهایتا لایه ی نازکی از لعاب های شیشه‌ای آنها را پوشش داده‌اند. 

کاشی و سرامیک شیشه ای

پس به همین دلیل انواع کاشی و سرامیک  شیشه ای با عمق لعابی در حدود ۶ تا ۸ میلیمتر تولید شده است که به علت عمق و درخشندگی بالا ، به کاشی کریستالی نیز شهرت پیدا کرده است.

در سرام پخش طیف مختلفی از انواع کاشی و سرامیک در دسترس شماست. با کلیک روی همان محصول می توانید با انواع مدل ها و قیمت کاشی و سرامیک آشنا شوید و مهمترین نکات و راهنمایی های جزئی آن محصولات را بخوانید.

خرید کاشی شیشه ای از بازار آنلاین سرام پخش

کاشی و سرامیک شیشه ای

کاربرد کاشی شیشه ای

کاربری کاشی شیشه ای در فضا‌های داخلی و خارجی ساختمان‌ها است و هر جایی که زیبایی و درخشندگی بیشتر، دکوراسیون لوکس تر و فضای متفاوت را انتظار داریم، کاشی شیشه ای و کریستالی را باید جستجو کنیم.

 این نوع کاشی را می توان به عنوان کاشی بین کابینتی یا کاشی های بوردر استفاده کرد که باعث جلوه گری بیشتر کاشی‌کاری فضا خواهد شد.

کاشی شیشه ایC4CF0212 قهوه ای 5*5 برند روکارنو

نحوه ساخت و تولید کاشی و موزاییک شیشه ای

کاشی و سرامیک شیشه ای که به عنوان موزاییک شیشه ای نیز شناخته می شود دارای حساسیت بالایی در تولید است. 

در نتیجه تولید و ساخت آن با دخالت مستقیم نیروی انسانی انجام می گیرد؛ بدین صورت که در ابتدا شیشه‌ها در سایز مورد نظر برش خورده و پس از عملیات حرارتی تبدیل به قطعات کریستالی شده (موزاییک کریستالی) می‌شوند.

 درنهایت بعد از اعمال رنگ‌های سرامیکی در دمای بالا پخت شده و سورت و چیدمان و بسته بندی انجام خواهد شد.

تنوع رنگی کاشی شیشه ای

تنوع رنگ از جمله فاکتور‌های مهم در زیبایی این نوع محصولات است که بسته به سلیقه و پسند مشتری قابلیت تولید دارد. شیشه یکی از متریال هایی است که رنگ پذیری و انعکاس رنگ آن بسیار متنوع است در نتیجه هر نوع طرح و رنگی در کاشی و سرامیک شیشه ای قابلیت پیاده سازی دارد. 

شما می توانید با یک جستجوی مناسب سرامیک شیشه ای مناسب با فضای مورد نیاز خود را پیدا کنید و از آن در ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی خود بهره ببرید.

کاشی شیشه ای 1009قهوه ای 2.5*2.5 بهینا تایل
کاشی شیشه ای ۱۰۰۹قهوه ای ۲.۵*۲.۵ بهینا تایل
کاشی شیشه ای C4BL0177 آبی 5*5 برند روکارنو
کاشی شیشه ای C4BL0177 آبی ۵*۵ برند روکارنو
کاشی شیشه ای C4BL0008 آبی 2.5*2.5 برند روکارنو
کاشی شیشه ای C4BL0008 آبی ۲.۵*۲.۵ برند روکارنو

آیا کاشی شیشه ای شکنده است؟

تقریباً امکان شکستن انواع کاشی وجود دارد اما کاشی های شیشه ای چون به صورت عمودی قرار میگیرند چندان در معرض آسیب نیستند. 

ممکن می باشد وسیله ای سنگین مانند میکسر و مخلوط کن از دستتان سُر خورده و به آنها برخورد کند، در این صورت احتمال شکستن کاشی ها کم می باشد و یا وجود ندارد. 

سعی کنید این کاشی ها را با مصالح دیگر ترکیب کنید، لازم نیست کل کاشی ها براق باشند. شما میتوانید از کاشی های براق و سرامیک مترو در کنار هم استفاده کنید.

جمع بندی

چنانچه قصد خریداری کاشی شیشه‌ای با شرایط پرداختی اقساطی دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت سرام پخش از شرایط آن اطلاع کافی پیدا کنید. همچنین درصورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی سرام پخش در ارتباط باشید.

خرید اقساطی سرامیک کف از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments