شرکت چینی بهداشتی ایساتیس 

لوگو-چینی-بهداشتی-ایساتیس

گروه کارخانجات چینی بهداشتی برند ایساتیس با نام تجاری ایساتیس پیشگام صنعت چینی بهداشتی خاورمیانه است.

شرکت ایساتیس از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در شهرک صنعتی یزد شروع کرد. ایساتیس اکنون، با به کارگیری دانش فنی روز، مواد اولیه مرغوب و سیستم‌های کنترل کیفیت و همچنین با برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی دیجیتالی توانسته تولیدات خود به صورت چشم گیری افزایش بدهد و مرزهای تولیدات ملی راپشت سر گذارد.

شرکت ایساتیس، به‌عنوان یکی از با سابقه‌ترین واحدهای صنعتی چینی بهداشتی ایران ، مفتخر به اخذگواهینامه  ISO9001/2015  از کشور آلمان است و همچنین موفق به دریافت گواهی نامه های استاندارد اجباری و دیگر گواهینامه ها جهت صادرات به کشورهای مختلف شده است.

شرکت چینی بهداشتی ایساتیس نزدیک به ۲۰ سال به عنوان تولیدکننده خوشنام و نیز، صادرکننده نمونه، مرزهای متعارف تجارت را درنوردیده است و با اعتلای نام و جایگاه ایران، محصولات خود را هم تراز با دیگر محصولات جهانی با کیفیت و زیبایی یکسان، به ایران و جهانیان عرضه کرده است.

چینی بهداشتی ایساتیس با درک روند متغیر ارزش‌های اجتماعی، پیامدهای جهانی شدن و همچنین رقابت فزاینده در بازار، نام تجاری Isatis را بوجود آورد تا با کسب خشنودی خریداران، به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت، همچنان در صدر باقی بماند.

محصولات این برند با طراحی منحصر بفرد، کیفیت و زیبایی بی نظیر و کارکردی مطمئن، با درجه بندی یکسان ، اهداف ما را در تأمین خواسته‌های مصرف کنندگان برآورده می‌سازد.

برای مشاهده مدل‌های بیشتری از چینی بهداشتی برند ایساتیس ، از فروشگاه این کارخانه در سایت سرام پخش بازدید کنید. شما همچنین می‌توانید با کارشناسان سرام پخش در ارتباط باشید تا آن‌ها شما را برای داشتن خریدی بهتر و مطمئن راهنمایی کنید.

 

مشخصات فنی

اطلاعات تماس

ویدئوی معرفی

جوایز و افتخارات