پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انواع چیدمان کاشی و سرامیک کف را بشناسید + تصاویر

سرامیک پرسلان 40405 قهوه ای 40*40 کاشی فرما

انواع چیدمان کاشی و سرامیک کف را بشناسید + تصاویر

زمانی که قصد ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون خانه خود را دارید، یکی از گزینه هایی که می تواند تغییراتی که به چشم شما می آید را دو برابر کند و به عبارتی تاثیر بسیار زیادی روی جلوه کلی خانه شما خواهد داشت تعویض کفپوش است.

این روزها استفاده از کاشی و سرامیک کف برای دکوراسیون خانه بسیار رایج است و دلیل این موضوع هم کاملا روشن است: کاشی و سرامیک به دلیل تنوع بسیار بالا و دوام بی نظیری که دارند برای کف ساختمان یکی از بهترین و به‌صرفه ترین مصالح برای کفپوش هستند.

در ادامه شیوه های جذاب و خلاقانه برای چیدمان کاشی و سرامیک در کف را برای شما توضیح می دهیم، پس با ما همراه باشید تا بتوانی ظاهری زیبا و شکیل به کف قسمت ها مختلف ساختمان خود بدهید.

مدل کاشی پازلی

چیدمان ساده و راست سرامیک و کاشی

این روش که مرسوم ترین و پر استفاده ترین سبک چینش کاشی و سرامیک است، می تواند به خانه شما طرح و نقش خاصی دهد و حس و حال کلی آن قسمت از خانه شما را به دست بگیرد. شاید این روش به نظرتان قدیمی و تکراری بیاید، ولی به یاد داشته باشید که در صورتی که سرامیک یا کاشی های شما حالت پازلی داشته باشند و تکمیل کننده هم باشند.

شما می توانید با استفاده از چینش ساده یک طراحی کاملا منحصر به فرد بوحود بیاورید. به عنوان مثال شما تصویر را ببینید. همانطور که مشاهده می کنید این سیستم چینش هیچ چیز خاصی ندارد و این نقش و نگار های کاشی و سرامیک است که باعث زیبایی آن شده است.

۲. چیدمان لانه زنبوری یا شش ضلعی کاشی و سرامیک

این چیدمان علاوه بر این که منحصر به فرد و خاص است، دارای نظم مناسبی است که باعث می شود که بدون هیچ شلوغ بازی، زیبایی و سادگی را کنار هم داشته باشید.

کاشی طرح لانه زنبوری

۳. فاصله کاشی ها در طراحی لانه زنبوری را بیشتر کنید

همانطور که می توانید در تصویر زیر ببینید شما می توانید برای محل هایی مانند سرویس بهداشتی، حمام و یا آشپزخانه از چیدمانی مانند تصویر زیر استفاده کنید. نکته ای که در این خصوص باید بدانید این است که این چیدمان برای مساحت های نسبتا کم و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر برای یک پذیرایی وسیع از این طراحی استفاده کنید ممکن است که شما را دل زده و ناراضی کند.

کاشی لانه زنبوری

۴. چیدمان شطرنجی کاشی و سرامیک

شما می توانید چیدمان کاشی و سرامیک کف خانه خود را به صورت شطرنجی انتخاب کنید و همچنین شما می توانید سرامیک های خود را به صورت مورب یا مستقیم کار کنید که این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد.

سرامیک کف طرح شطرنجی

۵. از سیستم چیدمان زیگزاگ استفاده کنید

این چیدمان علاوه بر این که بسیار خلاقانه و خاص است، باعث می شود که خالی بودن بعضی از فضا های خانه شما به چشم نیاید و دیگر نیازی به استفاده از سایر تجهیزات هزینه بر دکوراسیون نداشته باشید. چرا که این نمونه چیدمان چشمان مخاطب را بر روی سطح کف خانه شما راهنمایی می کند و اصلا خسته کننده نیست.

کاشی کف طرح زیگزاگ

۶. از کاشی و سرامیک با طرح های مختلف پازلی

شما با استفاده از این سرامیک ها می توانید به سادگی و بدون هیچ دردسری یک طراحی جالب و خاص برای چیدمان کاشی و سرامیک های کف خانه خود داشته باشید.

چیدمان کاشی کف

۷.از چیدمان عمود بر هم استفاده کنید

این روش چیدمان شباهت بسیار زیادی به چیدمان زیگزاگ دارد، ولی در تفاوت این چیدمان با زیگزاگ این است که روند حرکت چشم بیننده این چیدمان از بالا به پایین و مستقیم است و این در صورتی است که روند حرکت چشم بیننده در چسدمان زیگزاگ به صورت قطری می باشد.

چیدمان کاشی عمودی

۸. در چیدمان کاشی و سرامیک کف قانون شکنی کنید

اگر شما اهل ماجرا جویی و کارهای جدید باشید شما می توانید به راحتی بعضی قانون ها و قرار داد هایی که در زمینه چینش کاشی و سرامیک بین طراحان بوده است را بشکنید و به این صورت بتوانید به راحتی چیدمان مخصوص به خودتان را ابداع کنید؛ البته بهتر است به یاد داشته باشید که شما فقط یک بار حق انتخاب دارید و در صورتی که شما از چیدمان کاشی و سرامیک های خود ناراضی باشید، مراحل سختی را برای تعویض کاشی و سرامیک کف باید طی کنید.

کاشی شیشه ایC4CF0212 قهوه ای 5*5 برند روکارنو

۹. حس زیبایی را با چیدمان آسیاب بادی به خانه منتقل کنید

در این الگوی چیدمان کاشی و سرامیک، با استفاده از یک کاشی مربعی با چهار کاشی مستطیلی به‌طور کامل احاطه شده است.

چیدمان_آسیاب-بادی

۱۰. چیدمان کاشی چرخ دنده‌ای را هم بد نیست امتحان کنید

در این طرح کافی است کاشی مربعی کوچکی وسط بگذارید و پس از آن کاشی‌های مربعی با ابعاد به‌مراتب بزرگ‌تر را چهار طرف مربع کوچک‌تر قرار دهید. از این مدل در محیط‌هایی مانند انواع فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پاساژها استفاده می‌شود.

کاشی کف طرح زیگزاگی

۱۱. چیدمان آجری؛ قدیمی اما جذاب

یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین روش‌های کاشی کاری است و به آن الگوی آجری نیز می‌گویند. در این مدل چیدمان، در هر ردیف کاشی به اندازه یک نصف کاشی درمقایسه با ردیف قبلی جا به جا خواهد شد.

کاشی کف طرح آجری

کلام پایانی

در این مقاله شما را با جدیدترین متدهای چیدمان کاشی و سرامیک کف آشنا کردیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب این چیدمان‌ها داشته باشید. برای مشاهده انواع مدل‌های کاشی و سرامیک کف به فروشگاه سرام پخش مراجعه کنید و خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. درصورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانید با کارشناسان سرام پخش ارتباط بگیرید.

خرید قسطی در سرام پخش

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments