پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

طراحی داخلی سنتی، چه المان هایی به کار ببریم؟

طراحی داخلی سنتی، چه المان هایی به کار ببریم؟

طراحی داخلی سنتی، چه المان هایی به کار ببریم؟

رنگ در دکوراسیون سنتی

طراحی داخلی سنتی، چه المان هایی به کار ببریم؟ | طبیعتا یکی از مهم ترین المان ها و عناصر در هر دکوراسیون منزلی، رنگ آن است. این موضوع در رابطه با دکوراسیون سنتی نیز وجود دارد. چنانچه در مطلب «دکوراسیون سنتی ایرانی، رنگ ها را چطوری ست کنیم؟» می خوانید یکی از شرکت های مشاور و طراح دکوراسیون با نام شیدبان به ارائه آلبوم هایی از مجموعه ایده هایی نو و کاملا ایرانی می پردازد که می تواند در انتخاب رنگ دکوراسیون منزل سنتی شما به کمکتان بیاید. با مطالعه این مطلب می توانید با برخی از این مجموعه ها به خوبی آشنا شوید و از آنها ایده بگیرید.

دکوراسیون سنتی در تورهای خانه گردی چیدانه

برای آنکه بتوانید دکوراسیون سنتی خوبی را در خانه خود طراحی کنید باید با نمونه های موفق این سبک از چیدمان نیز آشنا شوید، به همین دلیل هم در این بخش شما را با تعدادی از بهتری دکوراسیون خانه سنتی موجود در تورهای خانه گردی وب سایت چیدانه آشنا خواهیم کرد.

طراحی داخلی سنتی، چه المان هایی به کار ببریم؟

در تور خانه گردی «دکوراسیون سنتی با گره چینی ها، منزلگاه عاشقانه های ستاره و سامان!» مشاهده می کنید که این زوج چگونه با استفاده درستی از یکی از اصلی ترین عناصر دکوراسیون سنتی توانسته اند این سبک از چیدمان را در خانه خود استفاده نمایند. استفاده از مبلمان گره چینی یکی از بهترین و در عین حال راحت ترین راه ها برای داشتن دکوراسیون سنتی است. همان طور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید مبلمان گره چینی این خانه در دکوراسیون سنتی آن خوش نشسته است.


در مطلب «دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی، عارفه سنتی ها را دوست دارد!» می بینید که سبک تلفیقی نیز توانسته پاسخگوی علاقه صاحب خانه به سبک سنتی باشد. یکی از اصلی ترین راه ها برای داشتن سبک سنتی در این خانه استفاده از دیوار آجری است. دیوار آجری می تواند با تداعی خانه های قدیمی، دکوراسیون سنتی شما را به فضایی گرم و دنج نیز تبدیل کند. نمونه این حس خوب را نیز در این تصویر مشاهده می کنید.


علاوه بر این، استفاده از کاشی های سنتی بر روی هر کدام از پله ها نیز در زیبایی این دکوراسیون سنتی افزوده است. بنابراین کافی است که فضای خانه خود را بررسی نموده، پتانسیل های آن را پیدا کنید و آنها را به کار بگیرید.

شاید در نگاه بسیاری از شما این موضوع مطرح شود که با داشتن خانه ای کوچک نمی توان دکوراسیون سنتی را به خوبی طراحی کرد. یکی از همراهان وب سایت چیدانه در تورخانه گردی خود به شما نشان داده است که متراژ خانه دلیلی بر بی توجهی به سبک آن نخواهد بود. در مطلب «خانه ۴۰ متری آزاده در تهران با دکوراسیون سنتی» می توانید با ذوق و سلیقه این صاحب خانه رو به رو شوید و شاهد ایده هایی الهام بخش از آنها باشید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] طراحی داخلی سنتی، چه المان هایی به کار ببریم؟

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments