پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

فروش اعتباری محصولات روکا سرام

فروش اعتباری محصولات روکا سرام

فروش اعتباری محصولات روکا سرام

خرید قسطی کاشی و سرامیک روکاسرام فروشگاه سرام پخش :

بزرگترین چالش پیش روی هر ساخت و ساز یا بازسازی و تغییری در دکوراسیون منزل یا محل کارتان، مدیریت هزینه هاست. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخاطر کنترل بیشتر روی هزینه ها از کاشی و سرامیک یا پرسلان دلخواهتان صرف نظر کنید. کارخانه روکاسرام یزد جزو تولیدکننده انواع سرامیک پرسلانی با کیفیت و خاص برای کاربری‌های داخل و خارج ساختمان مثل دیوار سالن، کف پذیرایی، نمای بیرونی ساختمان، کف اتاق خواب، کف پارکینگ و دیوار حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

سرامیک پرسلانی روکا سرام یکی از متراکم‌ترین و مستحکم‌ترین پرسلان های تولید در کشور ایران به خوبی شناخته شده است. حالا فروشگاه آنلاین سرام پخش با همکاری این برند، طرح فروش اعتباری محصولات روکاسرام ویژه استان یزد را راه اندازی کرده تا شما مشتریان عزیز با شرایط پرداخت ویژه و آسان تر بتوانید محصولات موردنظر خود را تهیه فرمایید.

با طرح خرید قسطی کاشی و سرامیک روکاسرام فروشگاه سرام پخش، دیگر نیازی نیست تا کیفیت را فدای کمیت آن کنید! این طرح به شما اجازه می دهد تا بدون نگرانی از قیمت کاشی سرامیک و پرسلان، محصولی باکیفیت و جذاب از یکی از با کیفیت ترین برندهای ایرانی و با بهترین شرایط پرداخت ممکن به خانه تان بیاورید.

ویژگی های فروش اعتباری سرامیک پرسلان روکا سرام از فروشگاه سرام پخش :

۱• خرید کاشی و سرامیک چکی و بدون بهره :

پس از دریافت اصل چک، تایید تیم کارشناسی سرام پخش و پرداخت مبلغ اولیه، در کمترین زمان ممکن سرامیک پرسلان روکا سرام را دریافت کرده و مابقی هزینه را بدون بهره پرداخت کنید.

۲• بدون نیاز به ضامن :

برای خرید اعتباری کاشی و سرامیک از سرام پخش شما تنها نیاز به چک صیادی و معدل حساب ۳ ماهه اخیر یا گواهی کسر از حقوق خواهید داشت، نه ضامن.

۳• فروش کاشی و سرامیک چکی و غیر حضوری :

تمامی مراحل خرید سرامیک چکی در سرام پخش به صورت غیر حضوری می باشد. برای مشاهده و خرید محصولات روکا سرام تنها کافیست سری به سایت فروشگاه سرام پخش بزنید یا با شماره ۰۹۹۲۳۰۳۳۲۶۵ یا ۰۹۱۳۰۷۲۱۷۰۶ تماس حاصل فرمائید.

۴• بازپرداخت راحت و آسان :

برای خرید اقساطی کاشی از سرام پخش، ابتدا محصول مورد نظرتان را با شرایط پرداختی میان مدت تطبیق دهید تا بازپرداخت هزینه ها برایتان بدون مشکل باشد. با این کار بدون هیچ هزینه اضافی، قدرت خرید شما برای خلق دکوراسیون خاص و باکیفیت، بالاتر خواهد رفت.

مزایای خرید اقساطی سرامیک پرسلانی روکا سرام از فروشگاه سرام پخش
  • رویای خودت رو با روکا سرام دکور کن :

همانطور که می دانید رنگ‌ و طرح های ظریف و خیال‌انگیز در کنار سایز منحصر بفرد سرامیک پرسلانی روکاسرام فضایی جذاب و شگفت‌انگیز را برای مشتریان خود خلق می‌کند. هم اکنون سرامیک پرسلانی روکاسرام در سایزهای ۷۵*۷۵ و ۱۲۰*۶۰ در فروشگاه اینترنتی سرام پخش موجود هستند.

با وجود اینکه قیمت ها هر روز دستخوش تغییر و تحول است، خرید کاشی اقساطی گزینه ای هوشمندانه و ایمن برای تهیه کالاهاست. تصور کنید همین ماه نیاز به خرید سرامیک پرسلانی روکا سرام داشته باشید ولی نقدینگی شما از پس این هزینه بر نمی آید؛ از طرفی با تداوم افزایش قیمت ها، دست نگهداشتن برای پس انداز بیشتر، راه چاره نیست. راه چاره، خرید اعتباری کاشی و سرامیک از فروشگاه سرام پخش است.

از همه جای استان یزد، کاشی و سرامیک قسطی بخر :

با خرید کاشی ارزان قیمت و بی کیفیت، تنها هزینه های نصب، تعمیر یا تعویض را بالا می برید، پس بهترین راه حل تقسیم هزینه ها با خرید اقساطی سرامیک با کیفیت و پرداخت هزینه ها در میان مدت است. چه راهی نزدیک تر از مراجعه به فروشگاه سرام پخش؟

با انتخاب محصولات روکاسرام زیبایی خانه تان را دوچندان کنید.

کاشی تبریز جزو کارخانه های تولید کننده کاشی و سرامیک است . اگر دنبال کاری هستید که نمونه خارجیش را باید با قیمت هایی مثل ۱۰۰تا ۲۰۰ هزار تومان بخرید همان کار را از کاشی تبریز با همان کیفیت می توانید ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان بخرید .

تولید کارخانه کاشی تبریز خیلی کم هست شاید روزی ۲ تا۴ هزار متر ولی چون جنس لاکچری تولید میکنه خواهان زیاد داره. اگر شما به شهر های مختلف سر بزنید مغازه ها و کسانی که نمایندگی کاشی تبریز را دارند جزو بهترین و لوکس ترین مغازه ها هستند  و شیک ترین دکور ها را دارند . صد البته کیفیت کاشی تبریز هم عالیه من به جرات می تونم بگم بهترین کیفیت تو ایران هست.

کارخانه هایی که حدودا از نظر لوکس بودن و لاکچری بودن به کاشی تبریز می رسند را بخوام به شما معرفی کنم می تونم کارخانه کاشی مرجان، کاشی الوند، کاشی پرسپولیس، کاشی مهسرام را به شما معرفی کنم . البته کارخانه هایی مثل ایفا سرام و نوین سرام و تو این دست خیلی سعی دارند بیان تو رده کار های لاکچری ولی هنوز موفق نشدند و تمرکزشون بیشتر روی تولید انبوه هست تا کیفیت و طرح خیلی عالی .

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments