پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نمایندگان کاشی مرجان در استان خراسان رضوی { آدرس + شماره تماس }

لیست نمایندگان کاش یمرجان خراسان رضوی

نمایندگان کاشی مرجان در استان خراسان رضوی { آدرس + شماره تماس }

فهرست مطالب

حضوری قدرتمند و چشمگیر در بازار رقابتی و اقیانوس قرمز کاشی و سرامیک در ایران، آن هم بیش از ۳۰ سال فقط و فقط از عهده برندهای مطرحی مثل مرجان برمی‌آید. کاشی مرجان یکی از برندهایی است که برای تولید کاشی و سرامیک، از آخرین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی مدرن دنیا بهره می‌برد. نوآوری، خلاقیت و کیفیت، سه شاخصه چشمگیر برند مرجان هستند که به رشد پر سرعت آن، کمک شایان توجهی کرده‌اند.

در ادامه این مطلب از مجله سرام پخش، قصد داریم کلیه نمایندگی‌های رسمی فروش و عرضه کاشی مرجان در استان خراسان رضوی را به شما معرفی کنیم. اگر ساکن هر یک از شهرهای استان خراسان رضوی هستید، برای خرید کاشی مرجان کافی است ازطریق لیست نمایندگی‌های زیر در اسرع وقت به آن‌ها دسترسی لازم را پیدا کنید.

امکان دارد چند ثانیه وقت شما را بگیریم و چکیده‌ای از مطلب را برایتان بخوانیم؟

لیست نمایندگان کاشی مرجان در استان خراسان رضوی

مشخصات نمایندگی‌های کاشی مرجان در استان خراسان رضوی را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد:

شرکت الماس تابان پاژ (شعبه ۱)

این نمایندگی کاشی مرجان در شهر مشهد، بلوار ملک آباد، حد فاصل هوشیار و سه راه خیام ، پلاک ۲۸۹ واقع شده است و آقای حسن اسماعیلی مدیریت آن را برعهده دارد. برای ارتباط با این نمایندگی می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۷۶۳۹۱۴۶ تماس بگیرید.

شرکت الماس تابان پاژ (شعبه مرکزی)

شعبه مرکزی شرکت الماس تابان پاژ که از نمایندگان اصلی کاشی مرجان است در مشهد، چهارراه ابوطالب ، نبش کلاهدوز، جنب بازار جام جم قرار گرفته است و با شماره ۰۵۱۳۷۱۳۶۰۶۰ می‌توانید با این نمایندگی در ارتباط باشید.

فروشگاه خانه من

این نمایندگی کاشی مرجان که تحت نظارت و مدیریت شرکت ستاوند خانه سازان آرمانی به فعالیت مشغول است، در شهر مشهد، ابتدای خیابان ابوطالب – بین چهار راه ابوطالب و ابوطالب ۱ -پلاک ۱۵ واقع شده است و می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۷۱۳۲۶۲۰ با آن در ارتباط باشید.

 

نمایشگاه ایده آل

 نمایندگی کاشی مرجان در شهر کاشمر- بلوار جانبازان – نبش جانبازان ۴۷ -ساختمان خانه ایده آل بوده و مدیریت آن برعهده سعید روحبخش کیانی است. راه ارتباطی با این نمایشگاه تماس با شماره ۰۵۱۵۵۱۹۵۰۳۰ است.

شرایط اخذ نمایندگی کاشی مرجان در خراسان رضوی

بهترین راه گرفتن نمایندگی کاشی مرجان در هر یک از شهرهای خراسان رضوی یا هر جای دیگر ، با مراجعه به وبسایت marjantileco.ir و تکمیل فرم درخواست همکاری امکان پذیر است. در این فرم شما مشخصاتی ازجمله اطلاعات هویتی، سوابق آموزشی و… را در اختیار کاشی مرجان قرار می‌دهید تا آن‌ها پس از انجام بررسی‌های لازم، برای واگذاری نمایندگی با شما وارد مذاکره و سپس عقد قرارداد شوند.

مزایای خرید از نمایندگی کاشی مرجان اصفهان در استان خراسان رضوی

اگر در هر یک از شهرهای استان خراسان رضوی ساکن هستید، بدون شک سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه خرید انواع کاشی مرجان، مراجعه به نمایندگی این برند خواهد بود. شما از این طریق می‌توانید انواع کاشی مورد نیاز خود مثل کاشی‌های صنعتی، کاشی آنتی اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار را در اسرع وقت تهیه کنید.

جمع بندی
شما علاوه‌بر خرید حضوری از برند مرجان در استان خراسان رضوی می‌توانید سری به بازار آنلاین مصالح دکوراتیو سرام پخش نیز بزنید و انواع کاشی مرجان را با شرایط اقساطی تهیه کنید. برای ثبت سفارش در سایت سرام پخش کافی است محصول مورد نظرتان را به سبد خرید سایت سرام پخش اضافه کنید. سپس باید منتظر باشید تا کارشناسان فروش سرام پخش برای ارائه خدمات مشاوره و فروش در اولین فرصت ممکن با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول…

کاشی مرجان ازجمله برندهایی است که در تولید انواع کاشی، از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌کند و نوآوری‌ و خلاقیت چشمگیری در ارائه محصولات خود به بازار داشته است.

نمایندگی‌های کاشی مرجان در استان خراسان رضوی عبارتنداز:

نمایشگاه ایده آل

شرکت الماس تابان پاژ (شعبه ۱)

شرکت الماس تابان پاژ (شعبه مرکزی)

فروشگاه خانه من

ساده‌ترین راه اخد نمایندگی کاشی مرجان در خراسان رضوی یا هر جای دیگر ایران، مراجعه به وبسایت این برند و تکمیل فرم درخواست همکاری است.

اگر ساکن استان خراسان رضوی هستید، سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای خرید انواع کاشی مرجان در استان خراسان رضوی مراجعه به نمایندگی این برند است تا بتوانید انواع کاشی مورد نیاز خود مانند کاشی‌های صنعتی، آنتی اسید، ضد قلیایی و قرنیز لبه‌دار را خریداری کنید.

بله؛ شما با مراجعه به سایت سرام پخش می‌توانید از شرایط خرید اقساطی کاشی مرجان اطلاع پیدا کنید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments