پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

مزیت حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی ترکیه

حضور ایران در نمایشگاه های ترکیه

مزیت حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی ترکیه

فعالان تجاری و اقتصادی کشور ما با شرکت در نمایشگاه های ترکیه با بررسی رقبای خارجی خود ، می توانند جهشی بزرگ در جهت توسعه صنعت تجارت کشور ایران بردارند. تجارت ایران می تواند بر اساس نیاز مشتریان هدف ، شناسایی نیازهای مشتریان بین المللی و به ویژه مشتریان ترکیه و بررسی سایر رقبا ، کالا و خدمات داشته باشد. از طرف دیگر نمایشگاه های بین المللی فرصتی استثنایی برای یافتن شرکای تجاری است.

مدتهاست که از اولین نمایشگاه های بین المللی بین النهرین گذشته و تغییرات زیادی در نمایشگاه های تجاری در طول تاریخ ایجاد شده است. در اواسط  قرن ۱۹ ، نمایشگاه های بین المللی توسط کشورهای صنعتی به شکلی که اکنون با کلمه نمایشگاه شنیده می شود ، تأسیس شده است.

حضور امروز در نمایشگاه های بین المللی برای اکثر شرکت ها ، فعالان اقتصادی ، بازرگانان و کارآفرینان به یک روال عادی تبدیل شده اند. با وجود کانال ها و روش های مختلف بازاریابی علمی و عملی ، حضور و دید نمایشگاه های بین المللی یکی از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در قرن ۲۱ و یکی از روش‌های هدف شرکت‌های بزرگ تولیدی و بازرگانی در جهان حضور در نمایشگاه‌های بین المللی معتبر در کشورهای مختلف است.

علاوه بر فرصت استثنایی برای یافتن یک شریک تجاری ، دسترسی به بازارهای جدید مشتری و حفظ مشتریان تجاری قبلی ، یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن بیشترین اخبار و اطلاعات در مورد خدمات و محصولات مشابه و غیره است. به عبارت دیگر ، یکی از روشهای تبادل اطلاعات ، دانش و فناوری هر مشاغل است.

برای حضور موفق و ارزشمند در نمایشگاه های بین المللی ، برنامه ریزی و استراتژی مناسب برای شرکت یا بازدید از نمایشگاه بین المللی امری ضروری است. فعالان اقتصادی باید به عنوان اولین قدم، اطلاعاتی در مورد تاریخ های برگزاری نمایشگاهها و اطلاعات و مسیرهای ارتباطی ، از جمله آدرس های وب سایت و شبکه های اجتماعی ، برنامه خوبی برای شرکت در این رویدادها داشته باشند.

هر سال ، به ویژه در سالهای قبل از اپیدمی ویروس کرونا ، نمایشگاه های تخصصی بین المللی بیشمار در زمینه های مختلف تولید ، تجارت و تجارت در ترکیه برگزار شده است که متأسفانه طی دو سال گذشته تحت تأثیر کرونا به شدت کاهش یافته است . اما اکنون با واکسیناسیون تعداد بسیار زیادی از مردم در کشورهای مختلف ، فرصت جدیدی برای اجرای بهتر این نمایشگاه ها فراهم شده است.

نمایشگاه کاشی ترکیه

خوشبختانه امسال در تاریخ ۱۶ الی ۲۰ آبان ۱۴۰۱ نمایشگاه بین المللی سرامیک حمام و آشپزخانه در استانبول ترکیه برگزار می شود. با توجه به مناسبت های فرهنگی و تجاری ایران و ترکیه ، از یک سو و وجود یک مرز مشترک زمینی ، نمایشگاه های بین المللی ترکیه فرصتی عالی برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان ایرانی  برای رشد و رشد تجارت خود هستند.

 برای اطلاعات بیشتر مقاله نمایشگاه کاشی ترکیه را بخوانید.

 

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments