پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

مزیت شرکت در تورهای نمایشگاهی ترکیه

مزیت شرکت در تورهای نمایشگاهی ترکیه

مزیت شرکت در تورهای نمایشگاهی ترکیه

فهرست مطالب

نمایشگاه های کشور ترکیه

هر سال نمایشگاه های بین المللی فراوانی در کشور ترکیه برگزار می شود ، این نمایشگاه ها در زمینه های مختلفی برپا می شوند که از جمله آن ها می توان به نمایشگاه درب و پنجره، جواهرات، مواد اولیه صنایع غذایی و … اشاره کرد. که نزدیک ترین نمایشگاه که در تاریخ ۱۶ الی ۲۰ آبان ۱۴۰۱ در استانبول ترکیه برگزار میشود مربوط به کاشی سرامیک و چینی بهداشتی است .شرکت در نمایشگاه ترکیه همراه با اهداف بزرگ می باشد. هدف از بازدید نمایشگاه های ترکیه در زمینه تکنولوژی های برتر و به روز دنیا خواهد بود. بزرگان حوزه‌های مختلف از سراسر جهان در نمایشگاه‌های ترکیه حضور داشته، به تبادل نظر و ارائه محصولات خود می‌پردازند. اگر این حوزه‌ها مربوط به کسب وکار، رشته تحصیلی یا علاقه‌تان می‌شود پیشنهاد می‌کنیم حتما در نمایشگاه‌های ترکیه  شرکت کرده و از آخرین اخبار آن اطلاع کسب کنید. خوشبختانه اینکه ترکیه در نزدیکی ایران واقع شده و برای شرکت در بهترین نمایشگاه‌های جهان قرار نیست به آن سوی جهان سفر کنید.

نحوه شرکت در نمایشگاه کاشی ترکیه

علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه ترکیه هم میتوانید به صورت شخصی در این نمایشگاه شرکت کنید که جهت رزرو بلیط نمایشگاه میتوانید اینجا کلیک کنید و یا از طریق تورهای نمایشگاهی متعددی که به این مناسب در حال برگزاری هست نسبت به ثبت نام اقدام کنید .

تور نمایشگاهی ترکیه برای بازدید از نمایشگاه کاشی سرامیک

هر سال نمایشگاهای بین المللی متعددی در ترکیه ،کشور همسایه ما برگزار میشود که اغلب آنها از نمایشگاههای بسیار مهم و پر طرفدار در این منطقه هستند. موقعیت محلی ترکیه و قرار گرفتن آن بین آسیا و اروپا و همچنین پیشرفت چشمگیری که این کشور از لحاظ صنعت و تولیدات در طول سالهای گذشته داشته است، موجب گردیده که نمایشگاههای ترکیه جایگاه و اهمیت ویژه ای پیدا کنند و هر ساله مخاطبان بیشتری تمایل به شرکت در نمایشگاههای ترکیه داشته باشند و به همین دلیل تورهای نمایشگاهی ترکیه برای صاحبان مشاغل و یا افرادی که تمایل به بازدید از نمایشگاههای ترکیه را دارند، برگزار میشود. تور نمایشگاهی ترکیه نیز در همین مسیر فعالیت های بسیاری دارد می کند. در تور نمایشگاهی ترکیه فعالیت به صورت گروهی انجام می شود و با انتخاب یک تور نمایشگاهی مناسب خود می توانید بهترین تجربه ها را کسب کنید درحالیکه رزرو تور نمایشگاهی ترکیه برای عموم افراد آزاد اعلام شده است.

بهترین زمان رزرو و خرید تورهای نمایشگاهی ترکیه

توجه کنید که برای رزرو و خرید تور نمایشگاهی ترکیه باید منطبق با زمان بندی های نمایشگاه ها اقدام کنید، به هرحال بهتر است که یک هفته قبل از تاریخ برگزاری نمایشگاه مورد نظر رزرو خود را به ثبت برسانید به این ترتیب به سادگی می توانید از تور نمایشگاهی ترکیه بهرمند شوید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که رزرو تور خود را به روزهای آخر موکول نکنید، در نظر داشته باشید که همیشه هزینه های موجود در روزهای اول ارزان تر هستند.

شرایط اخذ ویزای نمایشگاهی ترکیه

برای شرکت در تورهای نمایشگاهی ترکیه نیاز به ویزا نخواهید داشت با توجه به اینکه این کشور ویزا را برای ورود ایرانیان لغو کرده است بنابراین شما به راحتی می توانید از هر نمایشگاهی که بخواهید بازدید کنید.

چه کسانی باید در تور نمایشگاهی ترکیه شرکت کنند؟

تور نمایشگاهی ترکیه، یک نمایشگاه عادی نیست .در این نمایشگاه قطعا شرکت ها، تولید کنندگان، طراحان و صادرکنندگان محصولات بسته بندی بسیاری شرکت خواهند داشت اما نگاه تخصصی به این نمایشگاه و آموزش و ارایه نکاتی که برای شما مفید است، ارزش بازدید را چندین برابر می کند. شما در این تور تخصصی هم از نمایشگاه بازدید کرده، هم نکات تخصصی را توسط همراهان تخصصی تور در حین بازدید فرا خواهید گرفت و هم در نشست های کوتاه مدت بعد از بازدید، بسیار بهره مند خواهید شد که برای طراحی گرافیک، تولید و خروجی بسته بندی برای چاپ در حیطه کاری شما بسیار مفید خواهد بود. این یک تور آموزشی تخصصی در حین بازدید است که به همراه ارایه نکات علمی تحقیقاتی برای شما به انجام خواهد رسید.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و مکان دقیق برگزاری نمایشگاه کاشی ترکیه

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments