پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

آشنایی با مسیرهای دسترسی به نمایشگاه کاشی و چینی بهداشتی شهر آفتاب تهران

۱۸ تا ۲۲ مهر ماه امسال، پس از دو سال انتظار به‌خاطر شرایط کرونا، بالاخره قرار است بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهدشتی در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

از آنجایی که پیش بینی می‌کنیم امسال قرار است شرکت‌کنندگان بسیاری در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، تصمیم‌گرفتیم مفصل و جامع، کلیه راه‌های دسترسی به این نمایشگاه را بررسی کنیم.

با مطالعه این مطلب، شما بهترین، سریع‌ترین و راحت‌ترین مسیر دسترسی به نمایشگاه را متوجه خواهید شد.

تردد با خودروی شخصی

برای رسیدن به نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران، باید ابتدا وارد آزادراه خلیج فارس شوید. اتوبان‌های امام علی، چمران و آیت‌ الله سعیدی نیز در نهایت به آزادراه خلیج فارس می‌‌رسند.

شهر آفتاب درست در ضلع روبه‌روی حرم مطهر قرار گرفته است. شهر آفتاب همچنین یک پارکینگ اختصاصی برای خودروهایی دارد که قرار است به نمایشگاه کتاب بروند. برای رفتن به نمایشگاه شهر آفتاب و شرکت در این نمایشگاه احتمالا نیازی به پرداخت عوارض نخواهید داشت.

تردد با مترو

اگر قصد دارید با مترو به شهر آفتاب بروید، باید وارد خط یک مترو تهران (خط قرمز رنگ) شوید. این خط مترو تجریش را به کهریزک وصل می‌کند و از طریق آن، خیلی راحت به ایستگاه شهر آفتاب می‌رسید.

تردد با تاکسی

یکی از راه های ساده برای رسیدن به نمایشگاه کاشی و سرامیک ۲۰۲۲، استفاده از تاکسی است. تاکسی‌ها و ون‌های شهر آفتاب، از محل میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهرانپارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد به نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی خواهند رفت.

تردد با اتوبوس

اگر قصد دارید با اتوبوس به نمایشگاه شهر آفتاب بروید،‌ باید خودتان را به میدان تجریش، میدان صنعت،‌ میدان نوبنیاد، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهرا‌نپارس، میدان آزادی، میدان راه‌آهن، ترمینال جنوب، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد برسانید و سوار اتوبوس‌های شهر آفتاب شوید.

مسیر اول: میدان صنعت – بزرگراه شهید فضل الله نوری – میدان آزادی – بزرگراه آیت الله سعیدی – بزرگراه خلیج فارس – نمایشگاه شهر آفتاب

مسیر دوم: میدان آزادی – بزرگراه آیت الله سعیدی – خلیج فارس – نمایشگاه شهرآفتاب

مسیر سوم: میدان رسالت – بزرگراه امام علی(ع) – خلیج فارس – نمایشگاه شهرآفتاب

مسیر چهارم: پایانه خاوران – بزرگراه آزادگان – خلیج فارس و نمایشگاه شهرآفتاب

مسیر پنجم: میدان راه آهن – خیابان دشت آزادگان – بلوار تندگویان – بزرگراه خلیج فارس – نمایشگاه شهر آفتاب

مسیر ششم: پایانه جنوب – بزرگراه بعثت – میدان بهمن – بزرگراه خلیج فارس – نمایشگاه شهر آفتاب

منتظر حضور گرمتان در بیست و هفتمین نمایشگاه کاشی و چینی بهداشتی شهرآفتاب تهران هستیم.

نمایشگاه کاشی تهران

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments