پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

معرفی کاشی بتنی

معرفي كاشي بتني

معرفی کاشی بتنی

  معرفی کاشی بتنی | هنگامی که می خواهید کاشی در منزل خود نصب کنید با کاشی هایی به جز سرامیک، پرسلان و وینیل روبه رو نمی شوید. یک جایگزین مقرون به صرفه، همه کاره و با دوام بالا، کاشی بتنی پیش ساخته می باشد که به درخواست اشخاص ساخته می شوند. از کاشی های بتنی می توان در هر فضای داخلی و بیرونی استفاده کرد، به ویژه می توان بر روی کف، دیوار، اطراف شومینه، استخر یا پاسیو، حوضچه های دوش، سینی های کابینت، سقف کاذب و نمای خارجی ساختمان ها استفاده کرد. در بسیاری از موارد، اندازه کاشی های بتنی، پوشش ها و رنگ های آنها می تواند بنابر سفارش شما طراحی شوند.

کاشی های بتنی چند منظوره هستند

شما می توانید کاشی بتنی که مناسب اندازه فضای شما است را انتخاب کنید. به مربع های از پیش تعیین شده استاندارد محدود نمی شوید. البته شما می توانید با تکرار مربع ها در یک فضا ظاهر کاشی را درست کنید، بتن اجازه می دهد تا کارهای بیشتری مانند، برش و جاسازی، چاپ الگوها، طرح های مجسمه سازی سه بعدی و کارهای دیگر را بر روی آن اعمال کنید.

کاشی های بتنی رنگ های بیشتری را ارائه می دهند

با خرید کاشی بتنی شما به پالت رنگ های از پیش تعیین شده که در کارخانه های تولید کاشی معمول است، محدود نمی شوید. با خرید کاشی بتنی می توانید رنگ هایی که با دکورتان هماهنگ است را سفارش دهید، مانند یک سایه روشن از رنگی که با دیوارهای آشپزخانه هماهنگ باشد. تولیدکنندگان کاشی های بتنی هزاران رنگ برای پیشنهاد دادن دارند، از تناژ های طبیعی خاکی رنگ گرفته تا قرمز های پر انرژی گیلاسی. شما می توانید برای طراحی با یک رنگ یکنواخت پیش روید و یا رنگ های رویایی گوناگونی را سفارش دهید.

چه چیزی باعث می شود که کاشی های بتنی در مقایسه با کاشی هایی که از مواد سنتی ساخته می شوند، ارزان تر باشد؟
یکی از مهم ترین ویژگی های کاشی های بتنی، داشتن آنها با هر بودجه ای می باشد. مطمئنا انواع مختلفی از کاشی های سرامیکی و یا وینیل وجود دارند که ممکن است هزینه کمتری داشته باشند، اما قطعا باید کیفیت را فدای طراحی آنها کنید. با پرس و جو از پیمانکارهایی که کاشی بتنی تولید می کنند می توانید در یابید که آنها همیشه به دنبال پیدا کردن راهی برای طراحی سفارش مورد نظر شما به صورت مقرون به صرفه هستند. یکی از صاحبین کارخانه تولید کاشی بتنی می گوید: “ما نه تنها می توانیم طرح های کاشی را زیبا تولید کنیم، بلکه می توانیم کارها را در مدت زمان کوتاه تری نسبت به تولید سرامیک ها انجام دهیم.”

نگهداری کاشی های بتنی

الزامات مربوط به تعمیر و نگهداری برای کاشی های بتنی به نوع کاربرد آنها و اینکه در فضای داخلی یا بیرونی نصب شده اند، بستگی دارد. در هنگام خرید کاشی مورد نظر می توان از موارد حفاظت از آنها که بر روی بسته بندیشان هست، مطلع شد. به عنوان مثال، کاشی های بتنی که به عنوان پوشش دیوارهای داخلی استفاده می شوند، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند، در حالی که کاشی های استفاده شده در کف به عنوان کفپوش یا سطوح بیرونی که در معرض عناصر مختلفی هستند، مستلزم نظافت و تعمیر منظم برای نگه داشتن آنها در بهترین حالت هستند.

برنامه هایی که برای کاشی های از پیش ساخته شده هستند عملا بی فایده اند. می توان از آنها برای کف های داخلی و یا خارجی، آشپزخانه، پاسیو، دیوار، اطراف شومینه و غیره استفاده کرد. کاشی های بتنی در سبک های بی شماری در دسترس می باشند و به گونه ای طراحی شده اند که با هر دکوری هماهنگ باشند. همچنین می توانید کاشی های بتنی کلاسیک که از طرح های سرامیکی تقلید می کنند استفاده کنید. اما علاوه بر این ها تولید کنندگان طرح هایی با بافت طبیعی که از بازیافت مواد طبیعی مانند چوب، بامبو و یا سنگ تولید می شوند را پیشنهاد می کنند. همچنین می توانید کمی جسورانه تر با طرح ها پیش بروید، شما می تواند الگوهایی با طرح های ابداعی داشته باشید، طرح هایی از الگو های ابرو بادی و متالیک را ابداع کنید. در بسیاری از موارد می توان اندازه کاشی ها را با توجه به اندازه دلخواه و کاربرد آنها در فضا سفارش داد.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments