پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نخستین خط کامل Supera® در ایران

افتتاحیه

نخستین خط کامل Supera® در ایران

نخستین خط کامل Supera® در ایران افتتاح شد ، SITI B&T با نصب نخستین خط کامل Supera® در کارخانه تهران راک صنعت (Rock Sanat) که یک تولیدکننده مشهور سرامیک محلی است، بازار پانل و اسلب بزرگ را در ایران افتتاح کرده است.

این خط جدید که از ماه اوت در حال کار است، مدارای زیادی نسبت به تغییرات در مواد اولیه دارد؛ نتیجه‌ای که به لطف کار پیچیده R&D به دست آمد که توسط تکنسین‌های SITI B&T در طرح پایلوت در bt-LAB در فورمیجینِه (Formigine) به انجام رسید.

این امر امکان استفاده از مواد اولیه با منبع محلی را فرام می آورد، عاملی که نه تنها از لحاظ اقتصادی بلکه در سطح صنعتی نیز تأثیر زیادی دارد؛ زیرا از همان بدنه‌های متداول برای تولید اسلب‌ها، همانند سایزهای استاندارد کاشی استفاده می‌شود. سامانه پرسکاریِ Supera® و کوره XXL (با عرض ورودی mm 3850 و امکان پخت همزمان دو اسلب در کنار هم)، راک صنعت را قادر خواهند ساخت تا سطوح پرسلانی تا سایز mm 3200×۱۶۰۰ تولید کند که بزرگ‌ترین سایزی است که تا کنون در ایران ساخته شده است و در عین حال از سامانه تغییر سریع سایز برای تعویض سریع به سایز mm 2400×۱۲۰۰ نیز بهره‌برداری می‌کند.

ویژگی دیگری که Supera® را یکی از پیشرفته ‌ترین راه حل‌های موجود می‌سازد، «ضایعات صفر» است (حداکثر mm 5/1 در هر طرف) با دو دهم میلی‌متر تغییر ضخامت در ضلع دراز اسلب. خط راک صنعت نیز برای کاهش تأثیرات زیست محیطی طراحی شده است و مجهز به سامانه Start & Stop است که یک واحد قدرت هیدرولیکی نوآورانه توان در صورت نیاز (power-on-demand) است که مصرف انرژی را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد.

با توجه به این تجربه  SITI B&T گستره‌ای از مدل‌های تناژ کم‌ترِ Supera® را نیز توسعه داده است؛ «Supera 18k» مدلی است که برای تولید سایزهای متداول‌تر و در عین حال حفظ سطح بالای بهره‌وری (۶ قطعه در دقیقه در سایز mm 1200×۱۲۲۰) و با مزیت فشار دادن بر روی تسمه و نه در قالب ساخته شده است.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments