پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نکاتی که باید درباره انواع کاشی کاری بدانید

نکاتی که باید درباره انواع کاشی کاری بدانید

نکاتی که باید درباره انواع کاشی کاری بدانید

 کاشی سرامیک و پرسلن: اسبهای کاری جهان کاشی

  • بهترین برای: پوشش کم هزینه با انتخاب سبک های تقریبا بی نهایت.

هنگامیکه ما درباره مقرون به صرفه بودن کاشی صحبت می کنیم، منظورمان  کاشی سرامیک  است. در حالی که همه سرامیک ها ارزان قیمت نیستند، ممکن است کاشی سرامیک مقرون به صرفه ای پیدا کنید که هنوز هم می تواند به زیبایی خانه تان بیافزاید.

کاشی سرامیک با سنگ رس، گچ و شن و ماسه شروع ساخت می شود و به ماده ای به نام بیسک تبدیل می شود. بیسک به شکل کاشی در می آید و کاشی ها در یک کوره تا ۲۵۰۰ درجه فارنهایت می پزند. هر چه دما بالاتر باشد، کاشی ها محکمتر می شوند. با توجه به ماهیتش، کاشی سرامیک پر از منفظ است، بنابراین، به کاشی باید لعاب داده شود و پس از آن برای اینکه لعاب سفت شود کاشی باید دوباره در کوره گذاشته و پخته شود. گاهی اوقات قبل از  اینکه بیسک را بپزند لعاب می دهند و بعد می پزند. بنابراین ارزش اصلی کاشی سرامیک، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های احتمالی، این است که می توان آن را به انواع مختلفی از رنگ ها و اشکال در آورد، زیرا از همان طرح اولیه ساخته شده است. چینی انواعی از کاشی سرامیک است که توسط آژانس صدور گواهینامه پخت و پز (PTCA) به عنوان پرسلن تایید شده است.

بنا بر PTCA، پرسلن باید با ASTM C373 مواجه شود، یک استاندارد بالاتری از جذب آب از سرامیک که به عنوان “پرسلن” شناخته نمی شود. بنابراین، پرسلن انتخاب مناسب تری برای مناطق رطوبتی مانند کنار وان  حمام  و دوش است.


#کاشی #سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments