پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نکاتی که باید هنگام خرید اکسسوری‌های بهداشتی بدانید!

خرید-اکسسوری-بهداشتی

نکاتی که باید هنگام خرید اکسسوری‌های بهداشتی بدانید!

نکاتی که باید هنگام خرید اکسسوری‌های بهداشتی بدانید! | برخلاف گذشته، امروزه دکوراسیون تمامی بخش‌های خانه، به‌ویژه سرویس بهداشتی و حمام، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و افراد سعی می‌کنند بهترین انتخاب را برای اکسسوری و چیدمان این نقاط، انتخاب کنند. 

درواقع در اکثر موارد شکل ظاهری و ساختار سرویس ها خارج از کنترل ماست، اما می‌توانیم چیدمان آن را با توجه به سلیقه خود انجام دهیم. 

امروزه محصولات تنوع بالایی دارند و با چینش درست و انتخاب‌های هوشمندانه، می‌توانید حتی فضا را بزرگ‌تر جلوه دهید و محیطی شیک خلق کنید.

انواع اکسسوری‌های بهداشتی و تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس، سالانه از طریق برندهای اکسسوری بهداشتی، به بازار معرفی می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان، از بین آن‌ها انتخاب کنید.

 در این مقاله نکاتی که باید در خرید اکسسوری‌های بهداشتی به آن‌ها توجه کنید را مطرح می‌کنیم تا بتوانید در بین تنوع بالای موجود، بهترین کالا را خریداری کنید.

اکسسوری-بهداشتی
آینه نوری دلفین مدل n-sq-61
اکسسوری-بهداشتی
آینه گرد فینگر تاچ مرالو مدل M610

نکات مهم خرید اکسسوری های سرویس بهداشتی

مؤلفه های زیادی در آماده سازی سرویس بهداشتی ، حمام و خرید اکسسوری های بهداشتی دخیل هستند که روی انتخاب شما تأثیر می‌گذارند و اگر به آن ها دقت کنید، می‌توانید کارهای تان را اصولی پیش ببرید و با صرف هزینه بهینه، محیط را به بهترین شکل بچینید.

متراژ

متراژ و اندازه سرویس بسیار اهمیت دارد. معمولاً دستشویی ها و حمام کوچک هستند و نمی‌توانید از انواع دکوری‌های بزرگ در آن‌ها استفاده کنید. 

برای چیدمانی دقیق‌تر، می‌توانید از تجهیزات دیواری کمک بگیرید که بسیار شیک هستند و جای کمتری را هم اشغال می‌کنند. 

در سرویس‌های کوچک، همچنین می‌توانید از دکوراسیون مینیمال و کوچک استفاده کنید و وسایل غیرضروری را به‌طور کامل حذف کنید. گاهی یک فضای ساده با وسایل کاربردی و مناسب، گزینه بسیار بهتری است.

اگر متراژ سرویس شما بزرگ باشد، آزادی شما در انتخاب بیشتر خواهد بود و می‌توانید اکسسوری های بهداشتی ست را برای سرویس خود انتخاب کنید.

سرویس محاسبه متراژ سرام پخش به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید محصول مورد نظرتان از سرام پخش، تمامی محاسبات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی آن را انجام دهید.

اکسسوری-بهداشتی
ست سرویس بهداشتی ۴ پارچه دلفین مدل garden
ست سرویس بهداشتی ۴ پارچه دلفین مدل ۶۶-g-4

رنگ

رنگ تقریباً یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که دکور و ظاهر هر خانه را نمایان می‌سازد. بسیاری از افراد هنوز هم تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس و شیک را با رنگ قرمز به یاد می‌آورند. 

علی رغم چنین ایده‌ای، بسیاری از برندهای اکسسوری بهداشتی که به‌طور خاص در این زمینه فعالیت می‌کنند نیز با توجه به نیاز مشتریان و مد، لوازمی با رنگ های تیره و روشن مختلف تولید کرده‌اند که می‌توانید به‌راحتی از بین آن‌ها، ست‌های زیبا و فوق‌العاده‌ای را خریداری کنید.

شما می‌توانید اکسسوری‌های بهداشتی را در رنگ‌های متضاد با محیط، رنگ‌های خنثی و یا تناژهای مکمل با فضای سرویس، انتخاب کنید.

 

مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، کدام را می‌پسندید؟

نکات مهم در خرید اکسسوری های بهداشتی

نکاتی هستند که با دانستن آن ها و همچنین رعایت کردنشان، می‌توانید انتخابی بهتر و هوشمندانه‌تر داشته باشید و اکسسوری‌های بهداشتی مناسب را به کار ببرید. در ادامه به برخی از این نکات به صورت مختصر اشاره می‌کنیم.

باید ابتدا وسایل ضروری و مهم را که لازم است در هر سرویس بهداشتی باشند را لیست کنید و حتماً آن ها را تهیه کنید. 

وسایلی مانند جا دستمالی، جامسواکی، برس توالت و سطل آشغال از وسایل اولیه هستند. شما می‌توانید انواع ست‌ها را که زیبایی بیشتری به محیط می‌دهند نیز استفاده کنید.

جا-دستمال-کاغذی
جا دستمال کاغذی دلفین مدل ۶۰۰۲
جا-مسواکی
جا مسواکی فیلا کد ۵۱۰۹
سطل-و-برس-سرویس-بهداشتی
سطل و برس کنتراست مدل ۰۰۸ رزگلد
ست سرویس بهداشتی 8 پارچه دلفین مدل 22-c-8
ست سرویس بهداشتی ۸ پارچه دلفین مدل ۲۲-c-8

به جنس لوازم دقت کنید. بهتر است لوازمی را تهیه کنید که جنس مرغوبی داشته باشند و ماندگاری آن ها بالا باشد تا مجبور نباشید بعد از مدتی آن‌ها را عوض کنید.

بودجه‌تان را مشخص کنید و با توجه به آن ابتدا وسایل ضروری را خریداری کنید و بعد به سراغ آپشن‌های دیگر بروید.

به قابل شست‌و شو بودن اکسسوری‌های بهداشتی دقت کنید. این وسایل به‌طور مدام با آب در ارتباط هستند و باید شسته شوند . این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است.

برندهای اکسسوری بهداشتی

شناخت برندهای اکسسوری بهداشتی خوب و باکیفیت نیز می تواند به شما در یک انتخاب بهتر کمک کند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین و معروف‌ترین برندهای اکسسوری بهداشتی می پردازیم.

نکاتی که باید هنگام خرید اکسسوری‌های بهداشتی بدانید!
فولست دیواری باختر کابین مدل آکوا
اکسسوری-سرویس-بهداشتی
فولست دیواری باختر کابین مدل اونیکس

 

برند فیکا

فیکا یک برند تایوانی است که اکسسوری بخش‌های مختلف خانه ازجمله حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی را تولید و عرضه می‌کند. 

این برند نمایندگی‌های زیادی در سراسر دنیا دارد. اگر به دنبال اجناس درجه یک و زیبا هستید، می‌توانید تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس و زیبای آن  را که طراحی منحصر به فردی دارند تهیه کنید. طرح‌های این برند برای انواع سرویس‌ها به کار می آید.

این برند آمریکایی به تولید اکسسوری‌های بهداشتی و به‌ویژه روشویی‌های مدرن و خاص معروف است و محصولاتی باکیفیت و حتی انحصاری تولید می‌کند.

KWC

این برند سوئیسی شیرآلات درجه یکی تولید می‌کند که طول عمر بالایی دارند و می‌توانید برای سرویستان از شیرآلات باکیفیت آن استفاده کنید.

گبریت

برند گبریت فلاش تانک‌های مرغوب و با طول عمر بالا تولید می‌کند و شما می‌توانید محصولات آن را از طریق نمایندگی‌هایش در ایران خریداری کنید. گبریت برند یک برند سوئیسی است.

توالت فرنگی وال هنگ تمام اتوماتیک گبریت مدل mera
اکسسوری-سرویس-بهداشتی-گبریت
توالت فرنگی وال هنگ اتوماتیک گبریت مدل sela up

برند گسی

این برند مشهور ایتالیایی شیرآلات و تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس تولید می‌کند و در ایران نیز نمایندگی دارد. محصولات تولیدی این برند دغدغه‌های محیط زیستی را در نظر گرفته‌اند دارند و در تولید آن ها سعی در رساندن کم‌ترین آسیب به طبیعت شده است.

برند البرز روز

برند البرز روز از مارک‌های ایرانی بسیار خاص است گه شیرآلاتی باکیفیت بسیار بالا تولید می‌کند. طرح‌های تولیدی بسیار لوکس هستند و تمامی سلیقه ها را در بر می‌گیرند.

 این برند محصولاتش را در سراسر ایران ارائه می‌کند. قیمت آن‌ها بسیار مناسب است و کیفیت خوبی نیز دارند.

شیرالات-البرز-روز
شیر ظرف شویی البرز روز مدل علاءالدین
شیرالات-البرز-روز
شیر روشویی البرز روز مدل علاءالدین

برند بلومیس

این برند نیز ایرانی است و در زمینه های تولید اکسسوری‌های بهداشتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. محصولات برند بلومیس تنوع قابل قبولی دارند و کیفیت آن‌ها نیز بسیار بالا است. نصب وسایل آن کاملاً ساده است و قیمت بهتری نیز نسبت به مارک های خارجی دارد.

برند دی کی

این برند نیز ایرانی است و در حیطه تولید کابینت روشویی فعالیت دارد. محصولات آن پی وی سی روکش‌دار هستند که دارای گارانتی ۱۲ ماهه نیز هستند.

سخن آخر

با توجه به نکات گفته شده، می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه‌تان و همچنین محیط و سلیقه شخصی خود، سرویس بهداشتی تان را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید و از اکسسوری‌های بهداشتی مختلف و مناسب، در آن استفاده کنید تا محیطی شیک و رویایی بسازید.

•اگر محتوای این مقاله برایتان مفید بود، لطفا آن را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید. همچنین شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مقاله با ما و سایر کاربران سرام‌ پخش در میان بگذارید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments