پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نکات فنی روش نصب کاشی با چسب کاشی

نکات فنی روش نصب کاشی با چسب کاشی

نکات فنی روش نصب کاشی با چسب کاشی

چسب کاشی و سرامیک پودری – شرح :

  نکات فنی روش نصب کاشی با چسب کاشی | در روش های قدیمی برای نصب کاشی بر روی دیوار ، کاشی به فاصله ۴ الی ۵ سانتی متر از دیوار قرار می گرفته و پشت آنها با دوغاب سیمان پر می گردید که نه تنها مصالح زیادی مصرف می شد ، بلکه حجم زیادی از فضای داخل را اشغال می کرد . در صورتیکه در این روش چسب کاشی به ضخامت ۴ الی ۵ میلیمتری بر روی دیوار پهن گردیده و سپس در زمان کمی کاشی و سرامیک بر روی آن نصب گردد.

نکات فنی روش نصب کاشی با چسب کاشی

چسب کاشی و سرامیک پودری – خصوصیات ویژه :

این محصول بر پایه پودرهای میکرونیزه معدنی و ترکیبات شیمیایی ساخته شده است که قابل استفاده جهت نصب کاشی و سرامیک دیوارهای سیمانی ، بتنی ، کاشی قدیمی ، سنگ موزائیک و حتی گچ می باشد و نیازی به تخریب و برداشتن سطح زیر کار قدیمی نمی باشد.
دارای انعطاف پذیری خوبی می باشد که این خصوصیات مقاومت کاشی و سرامیک نصب شده بر روی هر نوع دیواری را بیشترمی کند و یا به عبارت دیگر مقاومت و استحکام خوبی در برابر حرکت های ساختمان ( لرزش ، نشست کردن ، انقباض و انبساط ) از خود نشان می دهد.
ضمنا کاشی های چسبانده شده توسط چسب کاشی و سرامیک پودری را تا چند دقیقه پس از نصب می توان جابجا نمود

چسب کاشی و سرامیک پودری – میزان مصرف :

میزان مصرف بستگی به نوع زیر کار و چگونگی برجستگی های پشت کاشی و سرامیک داشته و بطور معمول برابر ۵/۱ کیلوگرم برای هر متر مربع می باشد.

چسب کاشی و سرامیک پودری – نکات ضروری جهت استفاده :

سطح زیر کار بایستی خشک و تمیز و بدون چربی بوده و دارای قدرت نگهداری کافی باشد.
درصورتیکه سطح زیر کار قبلا پوشش دیگری از جمله کاغذ دیواری داشته باشد ابتدا باید کاغذ را از دیوار جدا کرده و سپس با کمک پرایمر زیر سازی نمود.
زیرا کارهایی که با گچ انجام شده است بایستی قبل از نصب چسب کاشی و سرامیک پودری با پرایمر آغشته شود (( پرایمر محلول رقیق چسب بتن نوع lll میتواند باشد. )) به وسیله ماله و یا کاردک شانه دار چسب به وسعت حداکثر ۵/۱ متر مربع و ضخامت ۳ الی ۴ میلی تر روی دیوار پهن نمایید و در مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه کاشی یا سرامیک را روی چسب نصب نمایید . سپس با یک ضربه در محل خود محکم کنید و چنانچه در این مدت کاشی یا سرامیک روی دیوار یا کف نصب نشود پوسته ایجاد شده بر روی چسب از چسبندگی به کاشی یا سرامیک جلوگیری خواهد کرد.
کاشی یا سرامیک های نصب شده بر روی دیوار بعد از ۴۸ ساعت به استحکام نهایی خود می رسند و بعد از این مدت می توان بند کشی را شروع نمود و به فاصله دو روز پس از بند کشی سطح مورد نظر قابل استفاده است .
دمای لازم برای نصب کاشی یا سرامیک حداقل ۵ درجه بالای صفر است و در دمای پاییین تر باید از نصب خودداری نمود.
برای نصب یا چسب سرامیک باید حداقل ۸۰% پشت کاشی یا سرامیک به چسب آغشته گردد.
مدت نگهداری چسب سرامیک ۲ سال در کیسه های سربسته می باشد.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]نکات فنی روش نصب کاشی با چسب کاشی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments