پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

همه چیز درباره ی بازسازی حمام، از نصب کاشی تا دکور حمام

همه چیز درباره ی بازسازی حمام، از نصب کاشی تا دکور حمام

همه چیز درباره ی بازسازی حمام، از نصب کاشی تا دکور حمام

بازسازی حمام به ویژه بازسازی حمام های قدیمی بسیار ضروری است. ایجاد تعمیرات در حمام به دلایل مختلفی انجام می شود. در بسیاری مواقع نیاز است تا دکوراسیون حمام تغییر کند و در برخی موارد نیاز به تعمیر سیستم لوله کشی است تا از پوسیدگی جلوگیری به عمل آید. البته تغییرات در نورپردازی و موارد دیگری نیز می تواند به عنوان بازسازی حمام به حساب آید. در ادامه با استادکار اپلیکیشن درخواست خدمات همراه باشید .

 

برخی در لیست تعمیرات ساختمان، بازسازی حمام را از یاد می برند. علت این موضوع نیز این است که حمام یکی از قسمت های خانه است که به جز اهالی خانه کسی به سراغ آن نمی رود. به همین علت برخی اهمیتی برای آن قائل نیستند و سعی می کنند قسمت هایی از ساختمان که در دید دیگران قرار دارد را مورد توجه بیشتری قرار دهند. حتما مقاله چسب کاشی بهتر است یا سیمان را مطالعه کنید .

این تصور که بازسازی حمام ضرورت چندانی ندارد، کار صحیحی نیست. همانطور که گفته شد، در بسیاری از موارد نیاز است لوله های حمام مورد بررسی قرار گیرند تا از بروز نشتی جلوگیری شود. در برخی مواد نیز که کار از این حد نیز گذشته و برای تعویض لوله ها باید اقدام شود. علاوه بر موارد تعمیری، دکوراسیون کاربردی تر و زیباتر حمام، حس خوبی به اهالی خانه خواهد داد.

در ادامه سعی می کنیم به برخی موارد در زمینه بازسازی حمام اشاره کنیم تا با دید بازتری نسبت به موارد مختلفی که می توان در این بازسازی به آن توجه کرد، اقدام کنید.

همه چیز درباره ی بازسازی حمام، از نصب کاشی تا دکور حمام

دکوراسیون حمام را نو کنید

زیبایی دکوراسیون داخلی حمام و کاربردی بودن چیدمان آن بسیار مهم است. زیبایی حمام حس خوبی را هنگامی که زیر دوش هستید و به استحمام مشغولید برای شما ایجاد می کند. استفاده از رنگ های جذاب و همچنین کاشی و سنگی که جلوه مناسبی داشته باشد، می تواند زیبایی حمام شما را دو چندان کند.

اگر حمام بزرگی داشته باشید، می توانید با استفاده از مصالح ساختمانی، یک وان درون حمام خود بسازید. وان جذابیت ویژه ای برای همه از کودک تا بزرگسال دارد و به همین علت توصیه می کنیم اگر فضای لازم را دارید، حتما این کار را انجام دهید. البته می توانید از وان های آماده خریداری کنید ولی هینه آن ها به مراتب بیشتر از ساخت حمام است.

درست کردن سکو در زیر دوش یا جلو روشویی نیز از جمله اقداماتی است که می توانید برای زیباتر شدن حمام خود به کار ببندید. حتما در این زمینه با یک فرد متخصص در دکوراسیون داخلی مشورت کنید و از مصالح ساختمانی مناسب استفاده کنید. سنگ مرمر یکی از بهترین گزینه ها برای دکور کردن حمام است که زیبایی دو چندانی به آن می بخشد.

 

لوله کشی حمام را بررسی کنید

در هنگام بازسازی ساختمان حتی اگر نمی خواهید تغییراتی در حمام خود بدهید، حتما لوله کشی حمام را بررسی کنید. لوله ها هرچند که با کیفیت کار شده باشند نیز ممکن است به مرور دچار مشکل شده باشند. بهتر است هر چند وقت یکبار حتما سری به لوله کشی حمام بزنید. در صورتی که لوله کشی ساختمان در قیمت حمام دچار مشکل بود، بدون فوت وقت برای اصلاح آن اقدام کنید. به ویژه اگر در آپارتمان زندگی می کنید، این مشکل می تواند اتفاقات ناخوشایند و خسارات مالی زیادی به شما وارد کند. اگر به دکوراسیوت علاقه دارید پیشنهاد میکنیم مقاله دلیل حباب زیر کاغذ دیواری را مطالعه کنید .

لوله کشی حمام در بازسازی ساختمان

همه چیز درباره ی بازسازی حمام، از نصب کاشی تا دکور حمام

در هنگام بازسازی حمام به این نکته توجه داشته باشید که بهترین مصالح ساختمانی باید در حمام به کار گرفته شوند. علت این است که حمام یکی از مرطوب ترین قسمت های ساختمان است و استفاده از مصالح بی کیفیت ممکن است شما را خیلی زود به تعمیر مجدد وادار کند. در نتیجه با توجه به هزینه ای که برای بازسازی ساختمان در نظر گرفته اید، باکیفیت ترین ها را خریداری کنید.

 

به ویژه اگر در مرحله بررسی لوله کشی حمام، تصمیم به تعویض لوله ها گرفته شد، سعی کنید بهترین لوله را برای ساختمان خود خریداری کنید تا دوباره نیاز به تعویض آن تا مدت ها نباشد. برای خرید، می توانید از متخصصان لوله کشی مشورت بگیرید یا خرید را به آن ها بسپارید.

همه چیز درباره ی بازسازی حمام، از نصب کاشی تا دکور حمام

به نکات کاشی کاری توجه داشته باشید

در صورتی که بخواهید تغییری در حمام بدهید یا لوله ها را تعویض کنید، ناچار خواهید بود تا کاشی کاری حمام به ویژه کاشی کف آن را تغییر دهید. عوض کردن کاشی در بازسازی حمام، جلوه خاص و ویژه ای به حمام شما خواهد داد. البته این تنها به شرطی است که به برخی نکات در این زمینه توجه داشته باشید.

اولین نکته استفاده از یک کاشی کار حرفه ای برای نصب کاشی های حمام در قسمت های مختلف مثل کف یا دیوارها است. در صورتی که کاشی کار تجربه لازم را نداشته باشد، نمی تواند یک کار تمیز و حرفه ای به شما تحویل دهد و عمر آن نیز ممکن است بسیار پایین باشد. البته به جز تجربه، کاشی کارهای برگزیده ای که به صورت حرفه ای کاشی کاری را آموخته اند نیز می توانند گزینه مناسبی برای اجرای کاشی در حمام باشند.

نکته بعدی نوع کاشی و نوع مصالح ساختمانی است که برای حمام خریداری می شود. سعی کنید همانقدر که برای پیدا کردن یک کاشی کار خوب و حرفه ای تحقیق می کنید، برای خرید کاشی نیز وقت بگذارید و بهترین کیفیت را از برندهای معتبر خریداری کنید. کاشی های بی کیفیت در رطوبت بالای حمام خیلی زود دچار آسیب می شوند. همچنین مصالح ساختمانی که باید به عنوان زیرکار کاشی حمام به کار گرفته شود بسیار مهم است.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments