پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

پارکت چوبی و شرکت باورک (Bauwerk) سوئیس

پارکت چوبی و شرکت باورک (Bauwerk) سوئیس

پارکت چوبی و شرکت باورک (Bauwerk) سوئیس

پارکت چوبی و شرکت باورک (Bauwerk) سوئیس | (۱۹۰۰-۱۹۷۱) Ernst Göhner بنیانگزار کمپانی با راه اندازی کارگاهی در شهر سیفلد نزدیک به زوریخ در کشور سوئیس ، بستر لازم برای اجرای ایده های خود در استفاده و کار با چوب را راه اندازی نمود .
۱۹۳۵ سالی بود که ارنست گونر موفق شد قرارداد بزرگی با کمپانی های اتومبیل سازی آلمانی برای تولید بدنه چوبی تولیدات آنها منعقد نماید .
ارنست هافر؛ در همان سال ایده خود را در مورد پارکتهای موزائیکی به ثبت رساند .
با خرید امتیاز تولید این نوع پارکت چوبی و ایجاد تغییراتی در آن ؛ کارگاه تولید به سنت مارگریتن در شرق سوئیس ( محل فعلی شرکت ) منتقل شد.
با شراکت رسمی گونر و وانینی (Vannini & Göhner ) . در سال ۱۹۴۷ شرکت فعلی با نام تجاری ” Bauwerk Parkett ” آغاز به کار نمود .
ماموریت سازمانی که این دو شریک برای خود تعریف نمودند؛ تولید و نوآوری در صنعت پارکت و صادرات آن به اقصی نقاط دنیا بود. با توسعه ماشین آلات و تولیدات شرکت ؛ سایتهای تولید در آلمان و اتریش نیز راه اندازی و شروع به تولید نمودند (چیزی حدود یک میلیون متر مربع پارکت در سال) این حجم فعالیت و نوآوری در تولید ؛ موجب دریافت جوایزی به عنوان صادر کننده برتر و بهترین طراحی در سال ۲۰۱۰ شد.


باورک شرکتی مسئول ومتعهد در زمینه حفظ و توجه به محیط زیست است. بیش از ۹۵% چوبهای مورد استفاده این شرکت از جنگلهای دارای گواهی (FSC (Forest Stewardship Council به دست می آید. فعالیتهای زیست محیطی و ایمنی محیط کار در شرکت باورک مستند و مکتوب شده و به صورت گزارش های سالانه منتشر می شود.
در باورک هیچ چیز بلااستفاده نمی ماند ؛ شرکت از زائدات چوب و خاک اره تولید شده ، ذغال های قالبی با کیفیتی تولید می کند .
شرکت علاوه بر مسائل و نیازهای زیباشناسانه مشتریان به سلامتی آنان نیز اهمیت داده و تاکید ویژه ای بر این امر دارد .
در طول ۷۰ سال گذشته باورک همیشه تلاش نموده است تا بهترین کیفیت را در پارکت های تولیدی خود اعمال نماید . این شرکت برای نخستین بار با تولید پارکتهای دولایه ، آنرا به مردم جهان شناساند است . هم اکنون نیز باورک به عنوان شرکتی نو آور و خلاق در جهان شناخته می شود .
۶۰۰ کارمند متخصص باورک در کشورهای سوئیس ،آلمان ،اتریش ، هلند ، فرانسه و ایتالیا به تولید تخصصی ۴۰۰ نوع پارکت چوبی اشتغال دارند .
مدیر این شرکت می گوید : ما نیازهای زندگی امروز را درک نموده وبرای طراحی آنچه که مشتریانمان می خواهند با یک شرکت بزرگ و مشهور طراحی قرار داد همکاری بسته ایم . اکنون پارکتهای موزائیکی و طرح دار ما سطوح مراکز تجاری و یا مکانهای مسکونی را به یک اثر هنری تبدیل نموده است .

پارکت چوبی و شرکت BOEN آلمان

در سال ۱۶۴۱ در کنار آبشار BOEN در مسیر رودخانه زیبای تاپ دال در کریستیانساند در جنوب کشور نروژ ؛ مردمانی صادق وسختکوش در کارگاههای چوب بری آن منطقه به کار اشتغال داشتند ؛ آنان به محیط زیست خود علاقمند بودند و ضمن حفظ منابع چوبی منطقه به بهره برداری کنترل شده از این منابع می پرداختند .
تحول تدریجی تولیدات این مردمان از الوار های چوب به کفپوشهای طبیعی و بی نظیر در طول سالها و احترام به طبیعت ، تبدیل به بخشی از فرهنگ مردم این منطقه شد .
از حدود سال ۱۹۷۰ میلادی تولیدات چوبی مردم منطقه BOEN به کشورهای دیگر راه یافت . هسته
اصلی شرکت فعلی در کشور آلمان با نام تجاری Th. Höhns KG GmbH شکل گرفت . صاحبان اصلی بن از دل این شرکت برخاستند . Höhns و BOEN از این پس می توانستند به توسعه بازارهای خود بیاندیشند . BOEN در هلند ، نروژ و آمریکا و Höhns در فرانسه و اسپانیا فعالیت خود را پیگیری نموده است .
مالکیت شرکتی در لیتوانی در سال ۱۹۹۸ برای BOEN فرصتی برای ورود به یک چالش بزرگ در بازار های جدید و بین المللی بود. از سال ۲۰۰۳ تبدیل به یک گروه صنعتی بزرگ شد و اکنون در کشورهای اتریش؛لیتوانی؛آلمان نروژ؛آمریکا؛هنگ کنگ ؛ بلژیک ؛ سوئد ؛ ایتالیا ؛ فرانسه ؛ ایرلند و انگلستان دفتر فروش مستقیم دارد .
درفلسفه سازمانی شرکت آمده است که صداقت پایه فعالیت های اقتصادی ما است . احترام به محیط زیست و کمک به حفظ آن برای نسلهای آینده ، بخشی از رفتار مسئولیت پذیرانه شرکت است .
سالها سابقه تولید کفپوشهای چوبی از چوبهای سخت و مقاوم و تکیه بر تعهد ، اطمینان و تخصص نیروهای کاری شرکت ؛ گروه صنعتی BOEN را به یکی از شرکتهای بزرگ و بین المللی تولید کننده پارکت های چوبی چند لایه و موزائیکی در جهان تبدیل نموده است .

شراکت تجاری دو غول تولید کننده پارکت

با شراکت تجاری میان شرکت باورک سوئیس و شرکت بن آلمان (BOEN و Bauwerk)؛ فصل جدیدی از توسعه برای این دو شرکت با بازارهای وسیعتر و تنوع محصولات بیشتر فراهم آمده است .
پارکت های تولیدی این دو شرکت با تنوع در طرح ، و کیفیت فوق العاده خود توجه بسیاری از طراحان داخلی ؛ معماران و مصرف کنندگان اداری-تجاری و خانگی را به خود جلب نموده است .
مصرف کنندگان پارکت های این شرکتها می دانند که تنها یک کفپوش چوبی خریداری نمی کنند ، آنها اصالت ، زیبائی ، سلامتی و گرمای صمیمانه چوب را به مکان کار و یا زندگی خود آورده اند.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] پارکت چوبی و شرکت باورک (Bauwerk) سوئیس


#کاشی #سرامیک

منبع: پارس آرای

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments