پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چاپگر هیبریدی جدید

چاپگر هیبریدی

چاپگر هیبریدی جدید

چاپگر هیبریدی جدید EFI Cretaprint مخصوصاً برای حل مشکلاتی که تاکنون بر فناوری دیجیتالی تزئین کاشی با استفاده از جوهرهای پایه آبی تأثیر گذاشته‌اند، طراحی شده‌اند که از میان این مشکلات خرابی هد پرینت یک مورد بسیار جدی است.

دستگاه‌های جدید به هد پرینت نوآورانه e·Q5 با معماری بهبود یافته مجهز شده‌اند که به صورت ویژه توسط EFI برای چاپگرهای هیبریدی خود طراحی شده است که به تولید کنندگان کاشی سرامیکی این امکان را می‌دهد که انتخاب نمایند یا از جوهرهای متداول با حلال سازگار با محیط زیست (eco-solvent) استفاده کنند یا جوهرها را به جوهرهای پایه آبی تغییر دهند.

چاپگر هیبریدی

خوزه لوئیس رامون مورِنو (Jose Luis Ramón Moreno) معاون رئیس و مدیر کل EFI Industrial Printing (چاپ صنعتی EFI) توضیح می‌دهد که یک پروتکل ساده تمیز کردن و یک به‌روزرسانیِ سریع نرم‌افزاری از مواردی هستند که در هر زمانی برای حرکت به سوی جوهرهای پایه آبی لازم است. وی افزود: این بدان معناست که کاربران می‌توانند در یک فناوری اثبات شده و رقابتی سرمایه‌گذاری کنند و قادر خواهند بود تا همان طور که بازار به سوی فرآیندهای پایدارترِ تزیین کاشی حرکت می‌کند، پا به پای بازار گام بردارند.

چاپگرهای هیبریدی را EFI Cretaprint Shield تکمیل می‌کند که از میله (بار)های کمکی برای لعاب‌زنی دیجیتال و دیگر اِعمال‌ها تشکیل شده است که تولیدکنندگان کاشی را در زمینه تزئین تمام دیجیتال سرامیک در مسیر آینده قرار می‌دهد.

مفهوم لعاب‌زنی دیجیتالیِ EFI Cretaprint، اِعمالِ مقدار دقیقی از لعاب به روشی کنترل شده را شامل می‌شود. این امر مزایای آشکاری را به همراه دارد. در مورد تولید اسلب بزرگ، فقط لعاب‌زنی دیجیتال قادر است تا لعاب‌زنیِ همگن و یکنواخت را که برای این نوع کالا ضروری است، تضمین نماید. علاوه بر این، برای سایزهای استاندارد، لعاب‌زنیِ دیجیتال توانایی خود را در کاهش مصرف مواد اثبات کرده است؛ هم به دلیل این که حداقل مقدار لازم را اِعمال می‌کند و هم به دلیل این که هزینه‌های «بی‌کیفیت» را کاهش می‌دهد، مانند عیوبی که اغلب پس از صیقل‌دهی یا پولیش کردن ظاهر می‌شوند.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments