پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چه کاشی برای اتاق نشیمن خوب است؟

چه کاشی برای اتاق نشیمن خوب است؟

چه کاشی برای اتاق نشیمن خوب است؟

چه کاشی برای اتاق نشیمن خوب است؟ |

محیط اتاق کمتر متاثر از درجه حرارت و آلودگی است. محیط نسبتا خوب است. مواد مورد نیاز برای خواص عملکردی کاشی خود بسیار بالا هستند. تنها چیزی که نیاز به توجه انتخاب رنگ های خاص با توجه به روشنایی اتاق و تنظیمات شخصی است.

انتخاب مواد کاشی

انتخاب فسیل بهتر است زیرا مقاوم در برابر سایش و روشن و برای تمیز کردن آسان. برخی از مردم نیز مانند استفاده از کاشی های عتیقه. کاشی های عتیقه سرشار از رنگ و فردیت را منعکس. با این حال، رنگ اغلب سنگین هستند و تمیز کردن نیز دشوار است. سنگ (سنگ دکوراسیون اثر نقشه) بهتر استفاده کنید، زیرا نه تنها هزینه بالای سنگ تک رنگ اما بسیاری از سنگ رادیواکتیو است، سطح و مقاومت بسیار پایین هم است.

چه کاشی برای اتاق نشیمن خوب است؟

اتاق نشیمن قرنیز

ساده (ساده دکوراسیون تفاسیر) و صافی همیشه تم ها هستند. منظره و موزاییک همه منسوخ شده. قرنیز می شود انجام می شود زیرا دیوار به طور کلی با استفاده از رنگ (رنگ دکوراسیون اثر نقاشی)، رنگ و قطعات اتصال زمین هستند و اغلب تماس با اتاق نشیمن مبلمان پا و پا انسان، به راحتی چرک و آسیب دیده و استفاده skirting خط از کاشی دیوار جلوگیری از این مشکل و ایجاد اتاق نشیمن زیبا تر. بالا پایان خط پا باید زمین به یک چهارم قوس یا تراش ۴۵ درجه و سطح ماشین باید جلا.

انتخاب رنگ کاشی

الزامات داخلی روشن و بزرگ ساخت مردم احساس آرامش و راحت هستند. بنابراین، کلی نور رنگ قرمز، سفید رنگ بژ، جامد یا کمی الگوی، صاحبان بهداشتی بالا می تواند برای انتخاب رنگ های جامد بهتر می تواند ظرافت صاحب منعکس اما بیشتر زمان و انرژی لازم مناسب، از جمله است ، چون رنگ جامد به خاک نیست، باید به طور منظم تمیز شود. برای کسانی که مشغول کار هستند و مایل به صرف وقت آزاد خود در خواب، گشت و گذار در اینترنت، و غیره، کاشی با دانه یا الگو را انتخاب کنید بهتر است.

چه کاشی برای اتاق نشیمن خوب است؟

مشخصات جلا کاشی

اگر مساحت اتاق نشیمن بیش از ۳۰ متر مربع، ۸۰ * ۸۰ کاشی، کمتر از این منطقه مشخصات ۶۰ * ۶۰ اما کمتر از ۴۰ * ۴۰ باید انتخاب شود. اندازه بزرگ اتاق بزرگ و جادار می سازد. با این حال، اگر بزرگ به اندازه کاشی در یک منطقه کوچک از زمین گذاشته است، اندازه اتاق خواهد بود همخوانی ندارد، مانند یک فرد نازک سایز لباس پوشیدن و بالعکس، اگر منطقه وسیعی از زمین با کاشی های کوچک پوشیده شده است ، آن خواهد شد به نظر می رسد محیط داخلی Crowding خسته کننده است.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] چه کاشی برای اتاق نشیمن خوب است؟


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments