پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چک لیست انتخاب بهترین سنگ نما

چک لیست انتخاب بهترین سنگ نما

چک لیست میتواند در مدیریت پروژه، در مدیریت زمان و بهبود نظم شخصی، در تولید محتوا و خرید و انتخاب و برنامه ریزی کلی و جزئی زندگی و بسیاری دیگراز فعالیت ها که جزئیات متعدد دارند، دستیار ارزشمند ما و خانواده ما و تیم ما باشد. چک لیست آن‌قدر ساده است که نه می‌توان درباره‌ی نخستین استفاده از آن صحبت کرد و نه می‌توان اختراعش را به فرد یا سازمان مشخصی نسبت داد. چک لیست، فهرستی از نکات، سوال‌ها، فعالیت‌ها یا ویژگی‌ها است که یک فعالیت را به کارهایی خُردتر و کوچک‌تر تقسیم می‌کند. هدف از استفاده از چک لیست این است که مطمئن شویم هیچ‌ یک از جزئیات یک فعالیت، فراموش نشده و به شکل استاندارد و با ترتیب درست و منطقی، انجام شده است.

در این مقاله سعی شده است تا چک لیستی کامل از تهیه سنگ نما برای شما توضیح داده شود تا در زمان خرید به راحتی از ان استفاده کنید و تمام مواردی که نیاز دارید را به دست آورید.

البته این موضوع را نباید فراموش کرد که الویت بندی های هرکس متفاوت است پس دقیقا نمیتوان گفت که لیستی که در پیش روی شما می باشد را باید به ترتیب در نظر بگیرید . نه اینطور نیست و الویت های چک لیست سنگ نما به شما بستگی دارد .

پروژه در کدام شهر است و آب و هوای شهر شما چگونه است ؟

چه جنس سنگی مناسب این آب و هوا است ؟

چه مقدار میتوانیم هزینه کنیم ؟

چه رنگی از سنگ نما مد نظر ماست ؟

چه سبکی از معماری را در نظر داریم ؟

از کجا می توانیم این سنگ را تهیه کنیم ؟

به چه متراژِی نیاز به سنگ نما داریم ؟

چه سایز از سنگ نما را نیاز داریم ؟

هزینه حمل سنگ تا درب پروژه چه قیمت است ؟

آیا امکان تعویض محصول وجود دارد ؟

برای تخلبیه کردن سنگ کارگر وجود دارد ؟

چگونه می توانید وجه سنگ را تسویه کنید؟

توضیحات کافی در مورد سنگ نما را داشته باشیم؟


#کاشی #سرامیک #سرام پخش
منبع:کالاساخت

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]
[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments