پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چگونگی تعویض کاشی کف سرامیک ترک خورده یا لب پریده

چگونگی تعویض کاشی کف سرامیک ترک خورده یا لب پریده

چگونگی تعویض کاشی کف سرامیک ترک خورده یا لب پریده

عینک ایمنی و دستکش کار بسیار حائز اهمیت هستند. خرده های کاشی سرامیک و دوغاب ممکن است به قدری تیز باشند که پوست را ببرند یا صدمه چشمی به همراه آورند. حیوانات خانگی و کودکان باید از محل کار، ابزارها و مواد دور نگه داشته شوند.

جداکردن کاشی شکسته: با استفاده از سوراخ کن و چکش، به آرامی دوغاب را از پیرامون قطعه کاشی جدا کنید، مراقب باشید که کاشی های کناری را نبرید. از قلم درز و چکش برای کندن کاشی از کف تا زمانی که کل قطعه مربوطه خارج گردد، استفاده نمایید.
کف در معرض را آماده سازی نمایید: از چکش و قلم درز برای جدا کردن بخش اعظم چسبیده به کف استفاده کنید. قطعه جدید در شرایطی که زیر کف قبل از نصب صاف باشد، بهتر در محل قرار می گیرد.
قطعه جدید کاشی را نصب کنید: برای برگرداندن کاشی به جای خود از چسب کاشی و ماله دندانه دار یا کاردک استفاده نمایید. به این فرآیند، « کره مالی» کاشی می گویند. قطعه جدید کاشی را روی کف آماده سازی شده قرار دهید، با وارد آوردن فشار اطمینان حاصل کنید که قطعه جدید با کف قبلی هم سطح است. برای آگاهی از مدت زمانی که باید قبل از استفاده از دوغاب منتظر بمانید، از دستورالعمل های درج شده بر روی چسب پیروی نمایید.
از دوغاب استفاده کنید: با استفاده از کاردک، دوغاب را پیرامون قطعه جدید کاشی بگذارید. برای آگاهی از زمانی که باید قبل از جداکردن دوغاب اضافی منتظر بمانید، از دستورالعمل ها بهره بگیرید، این بازه زمانی حدود ۱۵ دقیقه است.
دوغاب اضافی را خارج کنید: از یک اسفنج مرطوب یا تکه پارچه برای جدا کردن آهسته دوغاب اضافی استفاده نمایید. اسفنج یا تکه پارچه نباید زیاد خیس باشد، در غیر اینصورت، آب جایگزین دوغاب خواهد شد. حرکت در جهت یکی از اضلاع کاشی، ساده ترین راه برای جدا کردن دوغاب اضافی از سطح خواهد بود، البته بدون اینکه کاشی از جای خود خارج شود.

دوغاب کاری سرامیک

در صورت نیاز، میتوان از دوغاب بر روی دوغاب جدید استفاده کرد، اینکار برای حفاظت دوغاب در برابر نفوذ رنگ و کپک صورت می گیرد. برای آگاهی از زمانی که باید قبل از خشک شدن دوغاب صبر کنید، به دستورالعمل های لاک رجوع نمایید.

به همین سادگی،سرامیک کف ترمیم می گردد و ظاهر مطلوبی پیدا می کند. این فرآیند سریع نیست، بنابراین آنچه حائز اهمیت است، صبر و صرف زمان برای کامل کردن فرآیند است.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments