پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چیدمان سرامیک کف

چیدمان سرامیک کف

چیدمان سرامیک کف

وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون به میان می‌آید گزینه های زیادی پیشنهاد می‌شود . یکی از این گزینه ها پوشش کف است . سرامیک کف یکی از مرقون بصرفه ترین گزینه‌ی پیشنهادی مابه شما برای تغییر دکوراسیون در کف است . وقتی صحبت از چیدمان می‌شود ، منظوراین‌ست که روش نصب یا کارکردن سرامیک کف به چندین روش امکان‌پذیر است که در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد . که در هرصورت انتخاب هر مورد بسته به سلیقه ی شما دارد . دراین مطلب ما به ده مدل از چیدمان سرامیک کف اشاره خواهیم کرد:

۱ – چیدمان راست و مستقیم

یکی از آسانترین شیوه‌ی نصب سرامیک کف همین راست و مستقیم است . ضمن اینکه برای  کاشی – سرامیک  ( کف – بدنه ) کاربرد دارد . در این روش تمامی بند سرامیک کف دریک راستا قرار می‌گیرد . این چیدمان در کف نظم خاصی را ایجاد می‌کند .

۲ – چیدمان مورب

سرامیک کف در چیدمان مورب در زاویه‌ی ۴۵ درجه قرار می‌گیرند . زیبایی و جذابیت این چیدمان بیشتر از راست و مستقیم است . و نیز بخصوص اگر برای کف سالن پذیرایی که متراژ کمی دارد  حس گستردگی به آن می‌دهد .

  ۳ – چیدمان آجری ( خشـــــتی)

سبک آجری و یا خشتی از قدیمی ترین چیدمان کف بوده که تا به امروز استفاده از آن ادامه داشته است ، روش نصب آن هم به این صورت است که ردیف اول که کار شد در ردیف بعدی به اندازه نصف سرامیک نسبت به ردیف قبل جابجا کنید . این روش را تا آخر ادامه دهید .

۴ – چیدمان شطرنجی

در این چیدمان سرامیک کف باید در دو رنگ انتخاب شود . انتخاب سرامیک برای این نوع چیدمان ، معمولا طرح ساده و با دو رنگ تیره و روشن ( رنگ متضاد ) است . روش نصب یکی در میان ( سرامیک تیره – روشن ) می‌باشد ، ضمن اینکه مدل چیدن هم مستقیم و هم مورب می‌توان زد.

۵ – چیدمان قطری خال دار

در چنین چیدمانی از دو سایز و دو رنگ سرامیک برای کف استفاده می‌شود . منظور اینکه سرامیک بزرگ و کوچک بصورت کنارهم اما با فواصل یکیدگررا قطع کنند . یا اینگونه بیان کنم که در هر ردیف یا یکی درمیان بین بند هر سرامیک سایز بزرگ ، سرامیک کوچکتر کار شود .

۶- چیدمان چرخ دنده ایی

سرامیک چرخ دنده‌ایی نیز از دو سایز کوچک و بزرگ استفاده شده است . در این الگو سرامیک کوچکتر ما بین سرامیک بزرگتر نصب می‌شود . اما با این تفاوت که در راس هر سرامیک ابعاد بزرگتر ،سرامیک ابعاد کوچکتر گذاشته می‌شود .

۷- چیدمان حصیری

الگوی حصیری را می‌توان کلاسیک نیز نام برد . در این نوع چیدمان از یک مدل سرامیک استفاده شده با این تفاوت که با برش مربع و مستطیل در کنار هم چیده می‌شود . بعد از اتمام کار چیدمان ، طرح ایجاد شده مانند بافت روی سطح زمین دیده می‌شود .

۸- چیدمان مدولار

سرامیک انتخابی برای کف در سه اندازه‌ی مختلف با الگوی متفاوت تشکیل می‌دهد . سرامیک انتخابی باید طرح ساده داشته باشد ضمن اینکه بصورت نامنظم در کف کارشود .

۹- چیدمان چپ و راست

در این مدل چیدمان بیشتر برای نمایش و مانور در کف استفاده می‌شود . بافت کار شده توسط این چدمان سطح برجسته‌ایی را نمایانگر می‌کند . بافت ایجاد شده از لحاظ بصری سطح برجسته ایی را نشان می‌دهد .

۱۰- آسیاب بادی

چیدمان آسیاب بادی به این شکل هست که : سرامیک به تعداد ۴ تا با یک ابعاد انتخاب شده و در نقطه‌ی وسط آن سرامیک با ابعاد کوچکتر اما با ابعاد مربع کار شود . ساده تر اگر بگویم اینست که مربعی در وسط گذاشته می‌شود و اون چهارتا سرامیک را دور آن کار می شود .

 


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

منبع:کالاساخت

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments