پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چیدمان کابینت آشپزخانه عروس

چیدمان کابینت آشپزخانه عروس - تجهیز یراق

چیدمان کابینت آشپزخانه عروس

یکی از مهم ترین فضاهایی که در چیدمان منزل عروس مهم است، کابینت ها هستند. اگر در حال چیدمان کابینت های منزل عروس هستید، لازم است تا در آخر کار مطمئن شوید که همه چیز درعین نظم و زیبایی چیده شده‌است و خبری از روی هم چیدن و شلختگی نیست.
نکات این مقاله به شما کمک می کند تا کابینت آشپزخانه عروس را به بهترین و زیبا ترین شکل سازماندهی کنید.

چیدمان کابینت عروس را از کجا شروع کنیم؟

آشپزخانه مکانی است که همه کارهای آماده سازی مواد غذایی و پخت و پز، ذخیره سازی مواد غذایی، ظروف و مواد شوینده، جمع آوری زباله های روزانه و… در آن صورت می پذیرد. بنابراین با وجود وسایل زیادی که باید در آشپزخانه بگذاریم، طبیعی است که کابینت ها کانونی برای درهم ریختگی باشند و چیدمان آشپزخانه را نابود کنند.
اگر آشپزخانه شما بزرگ و تعداد کابینت هایتان زیاد باشد، با مشکلات کمتری در چیدمان مواجه هستید؛ اما اگر آشپزخانه کوچکی دارید، چیدمان چالش برانگیز تری خواهید داشت و کمترین فضاهای آشپزخانه نیز اهمیتی حیاتی برای چیدمان شما ایجاد می کنند.

چیدمان جهزیه در کابینت های آشپزخانه - تجهیز یراق

چیدمان ظروف در طبقات کابینت

چیدمان کابینت را از ظروفی که می خواهید در دسترس تر باشند شروع کنید. لازم است تا چندین بار ظروفتان را جابه جا کنید تا بهترین طبقه را برای قرار دادن آن ها بیابید.
• از روی هم چیدن لیوان، نمکدان و … خودداری کنید تا زیبایی و نظم بیشتری در چیدمان کابینت نمایان باشد.
• ظروف بزرگ تر و کم مصرف تر را در انتهای طبقات، و یا کابینت های با دسترسی کمتر بچینید.
• برای استفاده بهینه از گوشه های کابینت از سبد لمن کرنر کمک بگیرید تا به راحتی به کابینت های کنج دسترسی پیدا کنید.

چیدمان مواد غذایی در طبقات کابینت

ترجیحا یک کابینت کامل را به مواد غذایی خشک اختصاص دهید. برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، ادویه و … مواد حجیم و جاگیری هستند که لازم است در دسترس ما باشند.
از آن جایی که اغلب، طبقات کابینت دارای ارتفاع مشخص و استانداردی هستند، شاید جایی برای وسایل قد بلند خود پیدا نکنید؛ پس ارتفاع قفسه های کابینت خود را نیز برای سازماندهی بهتر وسایل بررسی کنید.
با نصب یک سبد سوپری کابینت، فضای طبقه بندی شده و فوق العاده‌ای را ایجاد کنید تا هرچیزی که به آن نیاز دارید در دسترس شما قرار بگیرد. سبد سوپری کابینت به صورت ریلی از کابینت بیرون می آید و ارتفاع طبقات آن با توجه به نیاز شما تنظیم می شود. قیمت سوپری کابینت با توجه به کارآیی بی نظیری که ارائه می دهد بسیار مناسب است. به این ترتیب به راحتی می توانید وسایل بلند خود را در این سبد سوپری جای دهید و طبقات کم ارتفاع را برای قرار دادن لوازمی مثل جای ادویه کنار بگذارید.
برای زیبایی هرچه بیشتر وسایل، سعی کنید از جای حبوبات و ادویه ست استفاده کنید و آن ها را به شیوه ای زیبا در کنار هم بچینید. البته می توانید ادویه ها را در جا ادویه‌ای گردان بریزید و بر روی میز کانتر قرار دهید تا به بهترین شکل ممکن در دسترس قرار بگیرند.

چیدمان کشو های کابینت

کشو ها، طبقات تفکیک شده و در دسترسی هستند و اهمیت زیادی در نظم و زیبایی آشپزخانه دارند. امروزه برخی از آشپزخانه ها دارای تعداد زیادی کشوی بزرگ و کوچک هستند تا علاوه بر قاشق ها و وسایل کوچک دیگر، لوازم بزرگی مثل بشقاب، قابلمه و … را نیز در کشو ها جای گیرند.
برای اینکه بهترین نظم و زیبایی را در کشو ها ایجاد نمایید از انواع نظم دهنده کشو استفاده کنید. نظم دهنده های کابینتی به شما کمک می کند تا همه وسایل کوچک و بزرگ خود را به صورت تفکیک شده بچینید تا آن ها را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

نظم دهنده کابینت عروس - تجهیز یراق

چیدمان کابینت زیر سینک

کابینت زیر سینک معمولا به دلیل وجود لوله ها و اتصالات سینک، جای سطل زباله و مواد شوینده است. پس انتخاب وسایل نظم دهنده این کابینت و چیدمان زیبای آن اهمیت زیادی دارد.
سطل زباله ای که انتخاب می کنید باید دارای درب محکم و در عین حال آسان باز شو باشد. اگر درب سطل آشغال کاملا بر روی بدنه فیکس و محکم نشود، بوی بد زباله ها پخش می شود و اگر به سختی باز شود در هنگام باز کردن آن با مشکل مواجه می شوید.
سطل زباله کابینتی ریلی یکی از بهترین انتخاب ها در هنگام خرید سطل است. سطل ریلی در کنار کابینت شما نصب می شود و در عین فضای کمی که اشغال می کند، حجم زیادی برای جمع آوری زباله ها دارد.
از مزایای سطل زباله کابینتی می توان به تمیز شدن آسان، داشتن دو مخزن برای تفکیک زباله خشک و تر و … اشاره کرد.
برای چیدن مواد شوینده خود نیز می توانید از سبد مواد شوینده ریلی استفاده کنید و آن را در کنار کابینت خود نصب کنید تا فضای بزرگ و ایمنی برای قرار گیری مواد شوینده شما ایجاد شود و زیبایی کابینت زیر سینک تضمین گردد.

نظم دهنده کابینت عروس- تجهیز یراق

چیدمان کابینت شیشه ای

اگر در آشپزخانه شما کابینت هایی با درب شیشه ای یا حتی بدون درب وجود دارد، ظروف زیبا تر و مجلل خود را درون آن ها قرار دهید، چون قابل دید هستند و به نوعی جلوه تمام کابینت های شما محسوب می شوند؛ سعی کنید در چیدمان کابینت های شیشه ای نهایت سلیقه و دقت را به خرج دهید.

تزئینات نهایی کابینت

اگر تمام وسایل داخل کابینت را به شیوه ای زیبا و جذاب بچینید، نیازی به تزئینات بیشتر نخواهید داشت، چرا که وسایل شما جلوه کافی را پیدا کرده اند و هر وسیله اضافه ای ممکن است از خیره کنندگی آن ها بکاهد؛ با این حال اگر ترجیح می دهید از عناصر دکوراتیو هم استفاده کنید می توانید بسته به سلیقه و خلاقیت خودتان، روی برخی از ظروف یک پاپیون از جنس ربان قرار دهید و یا در بین ظروف از سنگ های تزئینی ظریف و زیبا استفاده کنید.

خرید تجهیزات مدرن کابینت و آشپزخانه از تجهیز یراق

شما می توانید تمام تجهیزات مدرن و کارآمد کابینت ها از جمله سبد رخت چرک، آبچکان، تجهیزات نورپردازی و … را از فروشگاه تجهیز یراق خریداری نمایید تا چیدمان کابینت های عروس را به بهترین و زیبا ترین شکل ممکن انجام دهید.
برای اطلاع از لیست محصولات، قیمت، و ثبت سفارش می توانید از طریق اینترنتی، تلفنی (۰۲۱۷۷۳۴۳۵۵۶) و مراجعه حضوری به فروشگاه تجهیز یراق اقدام کنید تا محصولات شما را در اسرع وقت و به صورت رایگان برایتان ارسال کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سرام پخش در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments