پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چینی بهداشتی چگونه درجه بندی میشود؟

چینی بهداشتی

چینی بهداشتی چگونه درجه بندی میشود؟

یکی از بزرگترین دغدغه های مشتری در زمان خرید چینی بهداشتی تفاوت کیفیت محصولات بنا بر درجه کیفی اعلام شده از سوی کارخانه است. محصولات چینی بهداشتی تولید داخل اکثرا پس از تولید در سه دسته کیفی با برچسب های درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ قرار میگیرند که این سه محصول با سه دامنه قیمت متفاوت در فروشگاه ها عرضه میشوند. اما تفاوت این محصولات در چیست؟ و چه چیز باعث میشود تا این محصولات در گروه های کیفی متفاوت دسته بندی بشوند؟ در ادامه به سوالات رایج که در خصوص روش درجه بندی محصولات پرسیده میشود پاسخ میدهیم:

آیا کیفیت مواد اولیه در محصول درجه ۲ یا ۳ با محصول درجه ۱ متفاوت است؟

به عنوان عرضه کننده این محصولات ما دائما با این سوال مواجه میشویم در پاسخ باید گفت که تمامی محصولات یک کارخانه در یک نوبت تولید همگی خروجی یک خط تولید یکسان هستند و غالبا کیفیت مواد اولیه و روش تولید در کیفیت و درجه بندی محصولات تاثیری ندارد. مواد اولیه به کار رفته در هر قطعه چینی بهداشتی مانند بیسکوئیت (گل) و لعاب و کلیه قطعات مکانیکی به کار رفته در توالت ها فرنگی همگی از یک درجه کیفی یکسان برخوردار هستند،

آیا شفافیت و درخشش لعاب به کار رفته در محصولات با درجات متفاوت یکسان است؟

بله، در خط تولید محصولات تمامی محصولات از یک نوع لعاب پوشش داده میشوند و کیفیت لعاب به کار رفته در تولیدات یک کارخانه فارغ از مدل و یا طرح چینی بهداشتی یکسان است، لعاب در تولیدات دو کارخانه متفاوت میتواند متفاوت باشد و درخشش و شفافیت محصول یک برند با برند دیگر متفاوت است اما این فاکتور ها در محصولات یک برند واحد یکسان است.

 خرید چینی بهداشتی از بازار آنلاین سرام پخش  اقساطی

چینی بهداشتی

درجه گذاری محصولات چینی بهداشتی بر چه اساسی انجام میشود؟

قطعات چینی بهداشتی بر اساس کیفیت ظاهری خروجی از کوره دسته بندی میشوند، به طور کلی قطعات بدون نقص ظاهری در گروه درجه ۱، قطعات با نقص ظاهری جزیی مانند موج در لعاب و عدم یکپارچگی پوشش لعاب در گروه درجه ۲ و قطعات با نقص لعاب مانند پین هول ، زبری لعاب و یا خط و خش لعاب و در گروه درجه ۳ قرار میگیرند. لازم به ذکر است در مورد محصولات شرکت چینی کرد قطعات دارای نقص ظاهری کلی مانند لعاب نگرفتگی، پریدگی لعاب و دفرمه بودن ساختار چینی از خروجی کوره حذف شده و به عنوان ضایعات دسته بندی میشود.

آیا تفاوت در درجه کیفی در عملکرد قطعات مکانیکی سیستم تخلیه در توالت های فرنگی تاثیر گذار است؟

خیر، به دلیل استفاده از قطعات با بهترین کیفیت در این سیستم ها وعدم تفاوت در کیفیت مواد کاربردی در قطعات با درجات مختلف تفاوتی وجود ندارد.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که تفاوت در درجات کیفی تنها بر اساس قضاوت کارشناسان درجه بندی در خروجی خطوط تولید صورت میگیرد و هر خریدار با توجه به امکان روئیت کالا خریداری شده و در فرآیند تحویل گرفتن کالا میتواند با اطمینان خاطر تصمیم گیری نماید.

 خرید عمده چینی بهداشتی از بازار آنلاین سرام پخش+ اقساطی

چینی بهداشتی
منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments